Ja zoals ik al zei omdat die een NL is. Als die Engels was deed die niet mee. Idem dito voor Michels.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die staat er omdat die NL is?Die heeft zich gewoon gekwalificeerd chef
Jawel? Iedereen kon meedoen aan dat kwalificatietoernooi? In Italie namelijk?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei omdat die een NL is. Als die Engels was deed die niet mee. Idem dito voor Michels.
Nee, Engelsen niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel? Iedereen kon meedoen aan dat kwalificatietoernooi? In Italie namelijk?
Ze zijn niet getrouwd zei de commentatorquote:
Daar kon je met een toernooiwinst al het WK halen.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef MolFan het volgende:
Michels stond gewoon hoog op de European Order of Merit trouwens.
Prima maar dan staat hij er dus niet omdat hij NL is. Hij heeft gewoon goed gepiektquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kon je met een toernooiwinst al het WK halen.
Ik noem Kellett.
Daar kan de BDO niks aan doen of course. Als je 2e ronde vs 1e ronde gaat vergelijken is dat niet bepaald eerlijk aangezien de betere spelers normaliter doorgaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie heeft het over een voorronde? De eerste ronde bij de PDC zijn 64 man, bij de BDO 32.
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef MolFan het volgende:
Michels stond gewoon hoog op de European Order of Merit trouwens.
Daarmee proberen ze gewoon het darten internationaler te maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.
European dus hij staat er niet omdat die NL isquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja daar staan ook geen Engelsen op. Die lijst slaat nergens op. Niet goed voor t niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |