Zie toch liever betere gemiddeldes.. Wat Kist nu gooit is ook weer niet zo heel bijzonderquote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef MolFan het volgende:
Wel leuker om te zien dan die veegpartijen
Ik vind ik ook dat spelers met een vloeiende stijl meer voortbloeien bij de PDC.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ook geen natuurtalent zeg maar, iets wat Bunting wel is.
Gewoon 90+ hoor. Wat verwacht je dan? Lewis, MvG achtige gemiddeldes? Dat zijn er maar enkele die dat kunnen hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie toch liever betere gemiddeldes.. Wat Kist nu gooit is ook weer niet zo heel bijzonder
Sowieso is bewezen dat spelers met een vloeiende stijl op de lange termijn betere spelers zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind ik ook dat spelers met een vloeiende stijl meer voortbloeien bij de PDC.
Overigens, Bunting op de UK open
Bunting v Sheppard 5-0 (Preliminary)
Bunting v Thorpe 5-0 (First round)
Bunting v Jay Wilson 5-2 (Second round)
Bunting v A. Jenkins 9-3 (Third round)
En dan 4e ronde out tegen Wright 2-9
Wat meer pijlen in 20 in plaats van pijltjes in 5 en 1.. Dat vind ik toch beetje droevig voor een profquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gewoon 90+ hoor. Wat verwacht je dan? Lewis, MvG achtige gemiddeldes? Dat zijn er maar enkele die dat kunnen hoor.
Maar gooit wel 90 is toch prima? 12 en 13 dartertjes allemaal goed hoor. Gemiddelde is niet anders dan van een Wade op het laatste WK etc.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat meer pijlen in 20 in plaats van pijltjes in 5 en 1.. Dat vind ik toch beetje droevig voor een prof
Matchfixingquote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kist met 140 en Shimizu met <60.. Is dit een vooropgezet plan?
En daar komen de kijkers voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sowieso is bewezen dat spelers met een vloeiende stijl op de lange termijn betere spelers zijn.
Gooit maar 85 stond er net. Wade gooide 98tegen Petersonquote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar gooit wel 90 is toch prima? 12 en 13 dartertjes allemaal goed hoor. Gemiddelde is niet anders dan van een Wade op het laatste WK etc.
Jup. Spelers met een stroeve stijl ala Stompe moeten er echt voor werken, kost meer concentratie etcquote:
Bedoelde de laatste set.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gooit maar 85 stond er net. Wade gooide 98tegen Peterson
Hamilton & Wade bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup. Spelers met een stroeve stijl ala Stompe moeten er echt voor werken, kost meer concentratie etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |