Bunting speelt tegen Widmayer of Thompsonquote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee commentator zei Bunting.
Aanstaande dinsdag.
Foutjen dus!quote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee commentator zei Bunting.
Aanstaande dinsdag.
Ja maar ik wilde alleen maar zeggen dat MolFan het goed had verstaanquote:Op zondag 5 januari 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting speelt tegen Widmayer of Thompson
Gaat de BBC zeker niet uitzenden?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond ook een Nederlands onderonsje.
Van Eijden v Hofstra.
Eurosport.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat de BBC zeker niet uitzenden?
Scoorde toch? 13 darterquote:Op zondag 5 januari 2014 14:36 schreef hafcfan het volgende:
Die Japanner raakt alles.Als die ook nog ging scoren.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kist 87.75 gemiddeld
Hiroaki 76.29 gemiddeld
De vagina van zijn vriendin is ook vrij nauw gok ikquote:Op zondag 5 januari 2014 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die jap heeft al spleetogen en maakt die nog kleiner voordat hij gooit
Daar zal ik maar niet op ingaanquote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
De vagina van zijn vriendin is ook vrij nauw gok ikIs bij al die Aziaatjes
Er staat een microfoon bij het bordquote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ligt het aan mijn tv of klinkt het gewoon heel hard als de pijlen het bord raken?
Ligt niet aan jou, daar hangt een microfoon bij.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ligt het aan mijn tv of klinkt het gewoon heel hard als de pijlen het bord raken?
Dit is wel wat minder dan de PDC, maar daar was de eerste ronde ook niet echt hoog.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit net wat statistieken van de Winmau World Masters te kijken, wel veel gemiddeldes boven de 90 toch wel.
Iedere keer zo'n doffe knal door mijn subwoofer is zeker irritant.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Er staat een microfoon bij het bord
Erg irritant
Ja zoals ik al zei het is alleen de top bij de PDC die veel beter is. De rest is allemaal wel gelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit net wat statistieken van de Winmau World Masters te kijken, wel veel gemiddeldes boven de 90 toch wel.
Ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedere keer zo'n doffe knal door mijn subwoofer is zeker irritant.
Maar daar heb ik wel meer het gevoel dat de darters hun pijlen daadwerkelijk kunnen 'sturen' om het zo maar te zeggen. Maar hier vliegen er veel meer het verkeerde vakje inquote:Op zondag 5 januari 2014 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel wat minder dan de PDC, maar daar was de eerste ronde ook niet echt hoog.
Nee er lopen er hier echt wat rond.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei het is alleen de top bij de PDC die veel beter is. De rest is allemaal wel gelijk.
Gekke is dat die De Graaf een hele goede speler is. Nerveus als een baas dat was wel duidelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee er lopen er hier echt wat rond.Jefrey de Graaf
![]()
Dat hij daar zelf nog nooit opgekomen is.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet die Shimizu gewoon alle pijlen voor tops gaan? Elke beurt 120.
Het is een prelim hequote:
Ik zie Buntingquote:Op zondag 5 januari 2014 14:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei het is alleen de top bij de PDC die veel beter is. De rest is allemaal wel gelijk.
Dacht het ook, ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Eerste rondes ook geen pauzes, alleen vanaf de halve finale ofzo dacht ik.
Met mij als coach maakt hij het MVG volgend jaar lastig.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij daar zelf nog nooit opgekomen is.
Bunting zou top 16 kunnen halen, maar we dachten ook dat Deano de top 32 zou halen. Valt toch ook tegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Bunting
Final v Wilson 96.12
Semi Final v Fitton 98.58
Quarter Final v Van Eijden 96.96
Last 16 v Harms 94.56
Last 32 v Michael 92.51
Ja ze zijn doorgeslagen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef MolFan het volgende:
Die pauzes bij de PDC zijn echt belachelijk vind ik. Ontnemen het plezier en de ''flow'' van een wedstrijd.
En ook compleet random he. Pauze na set 1, pauze na set 2 en dan ineens 3 sets niks wtf. Doe dan na set 1 en na set 3 ofzoquote:
Doet gewoon rustig aan in de legs van Kist. Wint het bullen voor de beslissende leg en pakt de wedstrijd.quote:
Lakeside draait ook om commercie, maar je kan ook doorslaan in dingen. Er is ook nog zoiets als spelers die een mening hebben.quote:
Iedere speler gaat daar anders mee om.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bunting zou top 16 kunnen halen, maar we dachten ook dat Deano de top 32 zou halen. Valt toch ook tegen.
Winstantley is een chokerquote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere speler gaat daar anders mee om.
Bunting bewees ook al op de UK Open dat hij goed mee kan met het PDC-niveau. Had alleen de pech dat hij een Wright in megavorm trof.
Laten we t hopen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere speler gaat daar anders mee om.
Bunting bewees ook al op de UK Open dat hij goed mee kan met het PDC-niveau. Had alleen de pech dat hij een Wright in megavorm trof.
Ook geen natuurtalent zeg maar, iets wat Bunting wel is.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ook niet echt een speler die constant hoge gemiddeldes gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |