Dan geef ik de Bengals een nog grotere kans om te winnenquote:The forecast for Paul Brown Stadium in Cincinnati is calling for an 80-90 percent chance of precipitation throughout Sunday's Chargers-Bengals game.
The game has a 1:05PM ET start. Weather.com anticipates rain and eventually snow for the entirety of the Wild Card tilt, with winds in the 10-14 MPH range. Temperatures will be relatively mild at 36-38 degrees, but the National Weather Service has issued a winter storm warning during the game. 4-8 inches of snow are expected.
Volgens de verwachting wel ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En morgen wordt het nog erger toch ?
quote:Dubbed by the sports media as "The Ice Bowl", the game-time temperature at Lambeau Field was about −15 °F (−26 °C), with an average wind chill around −48 °F (−44 °C); under the revised National Weather Service wind chill index implemented in 2001, the average wind chill would be −36 °F (−38 °C).
The officials were unable to use their whistles after the opening kick-off. As referee Norm Schachter blew his metal whistle to signal the start of play, it froze to his lips. As he attempted to free the whistle from his lips, the skin ripped off and his lips began to bleed. The conditions were so hostile that instead of forming a scab, the blood simply froze to his lip.
quote:@justRVB: Every team that lost to the Jaguars this season fired their head coach (h/t @AlfieBCC)
Yep. Munchak ook ontslagen. Het gaat hard dit jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:41 schreef rgras het volgende:
Absurd dat 22% van alle HC's ontslagen is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
Veel plezier met de playoffs iedereen!
Zo werd Rodgers 3 jaar geleden ook geraakt tegen de Lions. De tweede hit zorgde ervoor dat zijn hoofd het veld raakte. Die was voor de rest van de wedstrijd uitgeschakeld en mistte ook de volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef emokid het volgende:
Replay zag er niet ernstig uit van Charles.. Zonde voor de wedstrijd als hij niet terugkeert.
Als #88 wat beter oplet en blockt loopt Bowe gewoon de endzone in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef Guard het volgende:
Oeh die wou Bowe nog pitchen, dat zou dom geweest zijn
Greg Toler is tot nu toe de Chiefs MVP. Die is al zeker 3 keer dik voor lul gezet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die CB van de Colts kwam wel heel sloom over
All the makings of a 101-gamequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef maerk het volgende:
Alex Smith, mijn complimenten. Maar dit begint wel op een eenzijdige wedstrijd te lijken, heb nog niet echt het playoff gevoel..
Echt niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef Sasman het volgende:
Tot nu toe toch een beetje teleurstellend....
Ik ben Rush aan het kijken en deze wedstrijd op het 2e screen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Nou, we kunnen dus lekker een filmpje kijken totdat de Eagles-Saints game begint.
Idd. Als Charles en Flowers volgende week niet mee kunnen doen dan hebben de Chiefs toch wel een erg groot probleem.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef Guard het volgende:
Het zijn ook niet de minste spelers die geblesseerd raken voor de Chiefs
Lijkt mij dat ze volgende week wel zouden kunnen spelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Idd. Als Charles en Flowers volgende week niet mee kunnen doen dan hebben de Chiefs toch wel een erg groot probleem.
Ik heb echt niks met dit soort wedstrijden, alleen maar offense.quote:
Smith weet dat goed in een dansje uit te leggen:quote:Op zondag 5 januari 2014 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden hoe een secondary speler 10 keer per wedstrijd voor lul word gezet en als hij dan eindelijk eens een play maakt stoer gebaartjes gaat maken alsof hij Deion Sanders is. Je ziet het elke wedstrijd wel een aantal keer gebeuren.
Ik ook niet. Het is dat de Chiefs spelen, anders was ik al wat anders gaan doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met dit soort wedstrijden, alleen maar offense.
Was te verwachten. Dome games zijn zelden defensive games.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met dit soort wedstrijden, alleen maar offense.
Slechts één van hen is een defensive speler. De Chiefs defense speelt gewoon bagger vandaag. Je offense scoort 41 punten en je kunt nog verliezen ook...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:32 schreef Omega het volgende:
Chiefs hebben wel pech met die blessures zeg, Avery, Flowers en Charles natuurlijk. Nu ook de andere RB.
Maakt niet uit als het niet binnen 2 minuten van het einde van de helft is.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:44 schreef The_Playmaker het volgende:
Lekker slim van de Chiefs WR's om telkens out of bounds te rennen.
Maakt zeker wel uit, je geeft gewoon tijd aan de colts.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Maakt niet uit als het niet binnen 2 minuten van het einde van de helft is.
Klok gaat weer lopen zodra de bal gespot is.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Maakt zeker wel uit, je geeft gewoon tijd aan de colts.
conclusie is dus dat je meer tijd van de klok haalt door in the field of play te blijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Klok gaat weer lopen zodra de bal gespot is.
Laatste 5 minuten volgens mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
quote:With the exception of the last two minutes of the first half and the last five minutes of the second half, the game clock will be restarted following a kickoff return, a player going out of bounds on a play from scrimmage, or after declined penalties when appropriate on the referee’s signal.
Ah, klok/klepel verhaal voor mij dus.quote:
De Chiefs moeten dan niet te snel scoren nuquote:Op zondag 5 januari 2014 01:54 schreef Guard het volgende:
Gelukkig geen defense vandaag, kan ik me ook niet druk maken over een prevent defense
Ik kan er wel om lachen. Heb nooit iets met de Chiefs gehad. Wel leuk die 11-5 van ze.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef Guard het volgende:
Tis sneu en hilarisch tegelijkertijd, die Chiefs en postseason
Dat was gericht aan de persoon die de bal in de endzone trapt i.p.v. op de 1-yard line op te pakken.quote:
Ah, ik dacht de eeuwenoude Luck en de chromosoom grap.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:12 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat was gericht aan de persoon die de bal in de endzone trapt i.p.v. op de 1-yard line op te pakken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 03:53 schreef Insomnia_ het volgende:
en dan ga je in berlijn weg uit de bar waar nfl aanstaat bij 38-10
Die zijn dit seizoen echt weg geblazen in Seattle. Zal dit keer wel een andere wedstrijd zijn. Saints hebben een lastige uitwedstrijd gewonnen in Philly. Dat geeft vertrouwen.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:31 schreef rgras het volgende:
De Saints moeten volgende week naar Seattle, ouch.
Het was koud voor de Saints maar voor de rest was het gewoon perfect weer. Geen neerslag en weinig wind. In Seattle is de kans op neerslag/wind wat groter. Wedstrijd zal zeker anders zijn, Seattle speelt sinds die win op de Saints behoorlijk zwak.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die zijn dit seizoen echt weg geblazen in Seattle. Zal dit keer wel een andere wedstrijd zijn. Saints hebben een lastige uitwedstrijd gewonnen in Philly. Dat geeft vertrouwen.
Dat is nooit te zeggen van te voren. Ik denk dat beide wedstrijden close zullen zijn. Packers - 49ers hebben meer drama om zich heen om een klassieker te worden. Dat komt door de geschiedenis van beide teams, het stadion waar de wedstrijd gespeeld wordt en het weer. En ik denk dat de 49ers van de 4 teams de grootste kans heeft om uiteindelijk de Superbowl te bereiken.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:01 schreef ImYourPimp het volgende:
jongens kan iemand even uitleggen hoe dat wildcard systeem werkt?
wordt packers-49ers vanavond DE wedstrijd to wacht, of wordt chargers-bengals ook een supermooie game?
quote:
Ik zie de pats niet winnen in denver, in foxborough hadden ze nog wel een kans gehad.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Brady - Manning en Rodgers - Brees en dan de winnaars daarvan in de Super Bowl.
http://nieuws.weeronline.nl/week-lenteachtige-temperaturen/quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef popolon het volgende:
TD
Net even brood halen, wat normaal 5 minuten duurt is nu een half uur.Wat een bende buiten.
"talked about" heeft ie van Troy Aikman geleerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:25 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat lult Phil Simms toch ontzettend veel. Ik heb het nu al gehad met zijn "bang bang play" en "talked about".
It's not pretty. Ik stel me altijd voor wat dit soort toestanden in NL zou doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef Guard het volgende:
[..]
http://nieuws.weeronline.nl/week-lenteachtige-temperaturen/
Omdat bij jullie koning winter regeert is het bij ons al bijna lente...
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef The_Playmaker het volgende:
En als de refs al besloten hadden om te reviewen vóórdat de Bengals de bal wilden spiken dan had er meer dan 2 seconden op de klok moeten zijn. Wat een wanorde zeg.
twitter:MikePereira twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:42:53btw, for those asking why the clock wasn't reset after the review, the rule doesn't not allow for an adjustment unless there is a reversal reageer retweet
Blijft een erg vage regel. De Bengals hebben nog geluk dat ze net genoeg tijd over hadden om de FG te kunnen schoppen. Ze hadden eigenlijk 2/3 seconden extra moeten krijgen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:44 schreef BobW het volgende:
[..]twitter:MikePereira twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:42:53btw, for those asking why the clock wasn't reset after the review, the rule doesn't not allow for an adjustment unless there is a reversal reageer retweet
quote:The Philadelphia Eagles' surprising season ended with a thud Saturday night, getting run over at home by the New Orleans Saints. After the game, some of the Eagles had a tough time giving the Saints much credit.
"They got lucky and beat us," offensive tackle Jason Peters said, via CSN Philly. "We beat ourselves in the first half and they came out with a win."
We'd argue that New Orleans physically dominated Philadelphia throughout the game. If anything, it felt lucky that the Eagles managed to take a lead in the fourth quarter.
"We lost to a team that wasn't necessarily better than us," cornerback Cary Williams said. "They weren't better than us. Period. But (they were) better tonight. They got the job done."
This is a postgame trend that needs to stop. Losing players often say the "better team" lost, and it always comes off sounding ridiculous. Williams had a difficult time taking responsibility for the loss in general.
"When you go out there and have multiple busts, you're not helping your situation, not helping your team," Williams said, via Geoff Mosher. It sounds like he was talking about the run defense. Later, Williams added that when "the right call isn't being necessarily made, it's frustrating."
Add it all up, and this is an odd line of reasoning from a team that nearly saw its total yardage doubled Saturday (434-256). The Eagles missed a key field-goal attempt, gave up a big kick return at the worst moment and couldn't stop the run all day.
+ 6 uurtjes = 10.40PMquote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4.40 PM, hoe laat is dan de kick-off?
In het algemeen of over de teams?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ook die in een regel of 5 kan zeggen waar je op moet letten bij de niners tegen de Packers?
Sneeuw.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ook die in een regel of 5 kan zeggen waar je op moet letten bij de niners tegen de Packers?
Patriots gaan ook zeker winnen, ondanks alle blessures. Maar is zeker een interessante wedstrijd!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Sasman het volgende:
Indi vs Patriots en Chargers vs Broncos.
Vooral die eerste lijkt me interessant...Want de Broncos gaan nu natuurlijk wel gewoon winnen.
Dubbele er even uit gehaaldquote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Sneeuw.
Frostbite.
Kou.
Ice Bowl II.
Kou.Kaepernick![]()
They're offensively bad.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
Pffft tis gewoonlijk pijnlijk om te zien, die Bengals "offense"
Ballquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou op de bal letten, de score is ook wel handig. Voor de rest schijnt het koud te zijn maar dat valt volgens mij wel mee. Het zijn immers mietjes en met al die beschermende kleding hebben ze het warm genoeg. QB van Green Bay komt oorspronkelijk uit Californië en die van de whiners komt uit Winsconsin.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rodgers moet dubbel vernoemd worden. Hij gaat vanavond aan het einde de overwinning binnen halen!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Kou moest wel dubbel genoemd worden.
Ik vind ook dat de Bengals volgend een beleefd bedankbriefje moeten sturen naar de NFL offices waarin ze hun plek in de play-offs afslaan, mocht de rest van de AFC North weer hun de divisie gunnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
They're offensively bad.![]()
Maar wel beschamend dat ze alweer na één playoff game al uitgeschakeld zijn. En dat terwijl ze dit seizoen juist thuis erg sterk gespeeld hebben. De kritiek op Dalton zal nu wel weer flink toenemen.
Het is te hopen van nietquote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef appelvla het volgende:
[..]
Rodgers moet dubbel vernoemd worden. Hij gaat vanavond aan het einde de overwinning binnen halen!
Ik hoop het ook niet. Ik hoop op een Seahawks - 49'ers NFC Championship game, maar zie Packers Rodgers toch winnenquote:
Verraderquote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Yep, dit is Colin Kaepernick.
[ afbeelding ]
Rodgers is wel de beste cold weather QB volgens de stats..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zou op de bal letten, de score is ook wel handig. Voor de rest schijnt het koud te zijn maar dat valt volgens mij wel mee. Het zijn immers mietjes en met al die beschermende kleding hebben ze het warm genoeg. QB van Green Bay komt oorspronkelijk uit Californië en die van de whiners komt uit Winsconsin.
Turnovers...quote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef appelvla het volgende:
Kijk nu naar NFL Network en Dalton gooit +300 yards en toch maar 10 punten. WTF?!
Bengals hebben best wel talent op hun roster ja, maar ja met talent alleen win je niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef appelvla het volgende:
Volgens NFL Network hebben the Bengals het meest getalenteerde roster haha
Wat is cold?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef artm het volgende:
[..]
Rodgers is wel de beste cold weather QB volgens de stats..
Ja, op reclames na volgens mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef EddyAlbena het volgende:
Is de FS NL feed dezelfde als Game Pass?
Zo koud:quote:
quote:Dangerously cold conditions expected tonight through Tuesday.
A bitter cold Arctic air mass that originated near the north pole in late December will overspread the area tonight. The core of the cold air is expected to be across the area late tonight through Tuesday morning. The air mass is expected to be the coldest to affect the area in years. Extremely cold temperatures combined with brisk west to northwest winds will result in dangerous conditions for those who are outdoors.
Wind Chill Warning remains in effect until noon CST Tuesday.
The core of the cold air will be across the area late tonight through Tuesday morning. The combination of very cold temperatures and strong west to northwest winds will produce wind chill indices of 35 below to 50 below zero during this period. Wind chills this low can result in Frostbite on exposed skin in 5 to 10 minutes.
The wind chill Index is a measure of the heat loss to a human body due to the combination of cold air and wind. The colder the air and the stronger The wind, the lower the wind chill Index, and the faster that heat is transported away from exposed skin. Therefore, the lower the wind chill Index, the more quickly that Frostbite and hypothermia can develop.
Recommended actions
A Wind Chill Warning means that very cold air and winds will generate dangerous conditions. This can result in Frostbite and could lead to hypothermia or death if precautions are not taken. Do not venture Outdoors without proper protective clothing. If you must go outside, wear multiple layers of loose fitting clothing. Be sure to wear a hat. Mittens provide more protection to the hands than gloves.
hoe zit dat nu met die wildcards dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de Bengals volgend een beleefd bedankbriefje moeten sturen naar de NFL offices waarin ze hun plek in de play-offs afslaan, mocht de rest van de AFC North weer hun de divisie gunnen
Simpel gezegd; wildcard games zijn de laatste kansen voor teams om een ticket te verdienen voor de kwartfinale. Dus verliezen betekent gedag zeggen tegen je seizoen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:38 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
hoe zit dat nu met die wildcards dan?
ploegen die nu verliezen zijn nog niet definitief klaar?
Jawel, one and done...quote:Op zondag 5 januari 2014 22:38 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
hoe zit dat nu met die wildcards dan?
ploegen die nu verliezen zijn nog niet definitief klaar?
Jup, onder 0. Uit een bericht van vorig jaar: 12-1 in wedstrijden <0 graden Celsius.quote:
Ah chill (hihi), thx.quote:
Haha, echt hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef rgras het volgende:
[..]
Ik zou bijna de ESPN America reclames gaan missen..
Probeer maar eens je gras op orde te krijgen in dat klimaat...quote:
Ja als je de bal naar het verkeerde team gooit dan houdt het wel snel op. Paar big plays en dan interception of fumble.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef appelvla het volgende:
Kijk nu naar NFL Network en Dalton gooit +300 yards en toch maar 10 punten. WTF?!
Toch maar 2 INT's, dus geen vreselijke cijfers. Maar zag inderdaad dat er ook nog 2 fumbles waren. Helpt natuurlijk niet bepaald..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:44 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja als je de bal naar het verkeerde team gooit dan houdt het wel snel op. Paar big plays en dan interception of fumble.
Geen doen. Maar respect voor de franchise. Vantevoren alles gedaan om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken, ook de fans.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef maerk het volgende:
[..]
Probeer maar eens je gras op orde te krijgen in dat klimaat...
Jawel maar compleet dood..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
Er is ook echt geen grasspriet te bekennen op dat veld
Lang leve NFL Gamepass.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
HD maar met grijze balken aan beide kanten
Fixedquote:Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Geen doen. Maar respect voor de franchise. Vantevoren alles gedaan om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken, ook de fanseigenaren.
Veel risicovolle worpen en dus ook veel incomplete. Eerste deel gaan ze lekker en dan dichter bij de end zone ging Dalton raar doen. Kan mij geen goede worp binnen de SD 30 yard herinneren. Chargers hadden ook eindelijk goede QB pressure. Best veel hurries.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:45 schreef appelvla het volgende:
[..]
Toch maar 2 INT's, dus geen vreselijke cijfers. Maar zag inderdaad dat er ook nog 2 fumbles waren. Helpt natuurlijk niet bepaald..
Nou al die reclames van Rodgers met zijn 'Discount Double Check' zijn nu wel genoeg langs gekomen. Sinds zijn Superbowl victory wordt je er mee plat gebombardeerd..quote:
Ben allang blij dat je niet meer om de andere commercial een Peyton Manning appereance hebt...quote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef appelvla het volgende:
[..]
Nou al die reclames van Rodgers met zijn 'Discount Double Check' zijn nu wel genoeg langs gekomen. Sinds zijn Superbowl victory wordt je er mee plat gebombardeerd..
Het standaard spul:quote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef appelvla het volgende:
[..]
Nou al die reclames van Rodgers met zijn 'Discount Double Check' zijn nu wel genoeg langs gekomen. Sinds zijn Superbowl victory wordt je er mee plat gebombardeerd..
Dat Arjen Robben gezicht trekt hij toch al jarenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef rgras het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan het gejammer en gezeik van Harbaugh?
Klopt, maar die laat ik snel aan me voorbij gaan. Maar die verschrikkelijke Rodgers reclame in het vliegtuig waar die 2 dikke gasten worsten aan het grillen zijn en die gast met zijn 'cheesehead' aan de vleugel hangt, dat gaat me net iets te ver. De eerste waren nog wel leuk/grappig, nu is het gewoon een moment om je vreselijk te irriteren. Maar goed, dat is nu niet belangrijk..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef rgras het volgende:
[..]
Het standaard spul:
- Auto's
- Verzekeringen
- Sieraden
- Snacks
- Viagra
Die allstate mayhem commercials daarentegen zijn wel topquote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef appelvla het volgende:
[..]
Klopt, maar die laat ik snel aan me voorbij gaan. Maar die verschrikkelijke Rodgers reclame in het vliegtuig waar die 2 dikke gasten worsten aan het grillen zijn en die gast met zijn 'cheesehead' aan de vleugel hangt, dat gaat me net iets te ver. De eerste waren nog wel leuk/grappig, nu is het gewoon een moment om je vreselijk te irriteren. Maar goed, dat is nu niet belangrijk..
Haha met die gast die zich voordeed als een racoon?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Die allstate mayhem commercials daarentegen zijn wel top
Of de bud light commercial; it's only weird if it doesn't work. Hahaha briljant!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Die allstate mayhem commercials daarentegen zijn wel top
En als goedkoop bungee cord, sattelite dish, teenage girl, tailgate grill etcetcetcquote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef appelvla het volgende:
[..]
Haha met die gast die zich voordeed als een racoon?
Oke, die twee dikke gasten zijn wel cultfiguren in de Amerikaanse sportmedia van afgelopen 30 jaar. Met wat achtergrondkennis is hij wel oke.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef appelvla het volgende:
[..]
Klopt, maar die laat ik snel aan me voorbij gaan. Maar die verschrikkelijke Rodgers reclame in het vliegtuig waar die 2 dikke gasten worsten aan het grillen zijn en die gast met zijn 'cheesehead' aan de vleugel hangt, dat gaat me net iets te ver. De eerste waren nog wel leuk/grappig, nu is het gewoon een moment om je vreselijk te irriteren. Maar goed, dat is nu niet belangrijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |