All the makings of a 101-gamequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef maerk het volgende:
Alex Smith, mijn complimenten. Maar dit begint wel op een eenzijdige wedstrijd te lijken, heb nog niet echt het playoff gevoel..
Echt niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef Sasman het volgende:
Tot nu toe toch een beetje teleurstellend....
Ik ben Rush aan het kijken en deze wedstrijd op het 2e screen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Nou, we kunnen dus lekker een filmpje kijken totdat de Eagles-Saints game begint.
Idd. Als Charles en Flowers volgende week niet mee kunnen doen dan hebben de Chiefs toch wel een erg groot probleem.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef Guard het volgende:
Het zijn ook niet de minste spelers die geblesseerd raken voor de Chiefs
Lijkt mij dat ze volgende week wel zouden kunnen spelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Idd. Als Charles en Flowers volgende week niet mee kunnen doen dan hebben de Chiefs toch wel een erg groot probleem.
Ik heb echt niks met dit soort wedstrijden, alleen maar offense.quote:
Smith weet dat goed in een dansje uit te leggen:quote:Op zondag 5 januari 2014 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden hoe een secondary speler 10 keer per wedstrijd voor lul word gezet en als hij dan eindelijk eens een play maakt stoer gebaartjes gaat maken alsof hij Deion Sanders is. Je ziet het elke wedstrijd wel een aantal keer gebeuren.
Ik ook niet. Het is dat de Chiefs spelen, anders was ik al wat anders gaan doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met dit soort wedstrijden, alleen maar offense.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |