quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef The_Playmaker het volgende:
En als de refs al besloten hadden om te reviewen vóórdat de Bengals de bal wilden spiken dan had er meer dan 2 seconden op de klok moeten zijn. Wat een wanorde zeg.
twitter:MikePereira twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:42:53btw, for those asking why the clock wasn't reset after the review, the rule doesn't not allow for an adjustment unless there is a reversal reageer retweet
Blijft een erg vage regel. De Bengals hebben nog geluk dat ze net genoeg tijd over hadden om de FG te kunnen schoppen. Ze hadden eigenlijk 2/3 seconden extra moeten krijgen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:44 schreef BobW het volgende:
[..]twitter:MikePereira twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:42:53btw, for those asking why the clock wasn't reset after the review, the rule doesn't not allow for an adjustment unless there is a reversal reageer retweet
quote:The Philadelphia Eagles' surprising season ended with a thud Saturday night, getting run over at home by the New Orleans Saints. After the game, some of the Eagles had a tough time giving the Saints much credit.
"They got lucky and beat us," offensive tackle Jason Peters said, via CSN Philly. "We beat ourselves in the first half and they came out with a win."
We'd argue that New Orleans physically dominated Philadelphia throughout the game. If anything, it felt lucky that the Eagles managed to take a lead in the fourth quarter.
"We lost to a team that wasn't necessarily better than us," cornerback Cary Williams said. "They weren't better than us. Period. But (they were) better tonight. They got the job done."
This is a postgame trend that needs to stop. Losing players often say the "better team" lost, and it always comes off sounding ridiculous. Williams had a difficult time taking responsibility for the loss in general.
"When you go out there and have multiple busts, you're not helping your situation, not helping your team," Williams said, via Geoff Mosher. It sounds like he was talking about the run defense. Later, Williams added that when "the right call isn't being necessarily made, it's frustrating."
Add it all up, and this is an odd line of reasoning from a team that nearly saw its total yardage doubled Saturday (434-256). The Eagles missed a key field-goal attempt, gave up a big kick return at the worst moment and couldn't stop the run all day.
+ 6 uurtjes = 10.40PMquote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4.40 PM, hoe laat is dan de kick-off?
In het algemeen of over de teams?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ook die in een regel of 5 kan zeggen waar je op moet letten bij de niners tegen de Packers?
Sneeuw.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ook die in een regel of 5 kan zeggen waar je op moet letten bij de niners tegen de Packers?
Patriots gaan ook zeker winnen, ondanks alle blessures. Maar is zeker een interessante wedstrijd!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Sasman het volgende:
Indi vs Patriots en Chargers vs Broncos.
Vooral die eerste lijkt me interessant...Want de Broncos gaan nu natuurlijk wel gewoon winnen.
Dubbele er even uit gehaaldquote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Sneeuw.
Frostbite.
Kou.
Ice Bowl II.
Kou.Kaepernick![]()
They're offensively bad.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
Pffft tis gewoonlijk pijnlijk om te zien, die Bengals "offense"
Ballquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou op de bal letten, de score is ook wel handig. Voor de rest schijnt het koud te zijn maar dat valt volgens mij wel mee. Het zijn immers mietjes en met al die beschermende kleding hebben ze het warm genoeg. QB van Green Bay komt oorspronkelijk uit Californië en die van de whiners komt uit Winsconsin.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rodgers moet dubbel vernoemd worden. Hij gaat vanavond aan het einde de overwinning binnen halen!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Kou moest wel dubbel genoemd worden.
Ik vind ook dat de Bengals volgend een beleefd bedankbriefje moeten sturen naar de NFL offices waarin ze hun plek in de play-offs afslaan, mocht de rest van de AFC North weer hun de divisie gunnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
They're offensively bad.![]()
Maar wel beschamend dat ze alweer na één playoff game al uitgeschakeld zijn. En dat terwijl ze dit seizoen juist thuis erg sterk gespeeld hebben. De kritiek op Dalton zal nu wel weer flink toenemen.
Het is te hopen van nietquote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef appelvla het volgende:
[..]
Rodgers moet dubbel vernoemd worden. Hij gaat vanavond aan het einde de overwinning binnen halen!
Ik hoop het ook niet. Ik hoop op een Seahawks - 49'ers NFC Championship game, maar zie Packers Rodgers toch winnenquote:
Verraderquote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Yep, dit is Colin Kaepernick.
[ afbeelding ]
Rodgers is wel de beste cold weather QB volgens de stats..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zou op de bal letten, de score is ook wel handig. Voor de rest schijnt het koud te zijn maar dat valt volgens mij wel mee. Het zijn immers mietjes en met al die beschermende kleding hebben ze het warm genoeg. QB van Green Bay komt oorspronkelijk uit Californië en die van de whiners komt uit Winsconsin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |