In het algemeen of over de teams?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ook die in een regel of 5 kan zeggen waar je op moet letten bij de niners tegen de Packers?
Sneeuw.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ook die in een regel of 5 kan zeggen waar je op moet letten bij de niners tegen de Packers?
Patriots gaan ook zeker winnen, ondanks alle blessures. Maar is zeker een interessante wedstrijd!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Sasman het volgende:
Indi vs Patriots en Chargers vs Broncos.
Vooral die eerste lijkt me interessant...Want de Broncos gaan nu natuurlijk wel gewoon winnen.
Dubbele er even uit gehaaldquote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Sneeuw.
Frostbite.
Kou.
Ice Bowl II.
Kou.Kaepernick![]()
They're offensively bad.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Guard het volgende:
Pffft tis gewoonlijk pijnlijk om te zien, die Bengals "offense"
Ballquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou op de bal letten, de score is ook wel handig. Voor de rest schijnt het koud te zijn maar dat valt volgens mij wel mee. Het zijn immers mietjes en met al die beschermende kleding hebben ze het warm genoeg. QB van Green Bay komt oorspronkelijk uit Californië en die van de whiners komt uit Winsconsin.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rodgers moet dubbel vernoemd worden. Hij gaat vanavond aan het einde de overwinning binnen halen!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Kou moest wel dubbel genoemd worden.
Ik vind ook dat de Bengals volgend een beleefd bedankbriefje moeten sturen naar de NFL offices waarin ze hun plek in de play-offs afslaan, mocht de rest van de AFC North weer hun de divisie gunnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
They're offensively bad.![]()
Maar wel beschamend dat ze alweer na één playoff game al uitgeschakeld zijn. En dat terwijl ze dit seizoen juist thuis erg sterk gespeeld hebben. De kritiek op Dalton zal nu wel weer flink toenemen.
Het is te hopen van nietquote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef appelvla het volgende:
[..]
Rodgers moet dubbel vernoemd worden. Hij gaat vanavond aan het einde de overwinning binnen halen!
Ik hoop het ook niet. Ik hoop op een Seahawks - 49'ers NFC Championship game, maar zie Packers Rodgers toch winnenquote:
Verraderquote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Yep, dit is Colin Kaepernick.
[ afbeelding ]
Rodgers is wel de beste cold weather QB volgens de stats..quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zou op de bal letten, de score is ook wel handig. Voor de rest schijnt het koud te zijn maar dat valt volgens mij wel mee. Het zijn immers mietjes en met al die beschermende kleding hebben ze het warm genoeg. QB van Green Bay komt oorspronkelijk uit Californië en die van de whiners komt uit Winsconsin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |