Was te verwachten. Dome games zijn zelden defensive games.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met dit soort wedstrijden, alleen maar offense.
Slechts één van hen is een defensive speler. De Chiefs defense speelt gewoon bagger vandaag. Je offense scoort 41 punten en je kunt nog verliezen ook...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:32 schreef Omega het volgende:
Chiefs hebben wel pech met die blessures zeg, Avery, Flowers en Charles natuurlijk. Nu ook de andere RB.
Maakt niet uit als het niet binnen 2 minuten van het einde van de helft is.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:44 schreef The_Playmaker het volgende:
Lekker slim van de Chiefs WR's om telkens out of bounds te rennen.
Maakt zeker wel uit, je geeft gewoon tijd aan de colts.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Maakt niet uit als het niet binnen 2 minuten van het einde van de helft is.
Klok gaat weer lopen zodra de bal gespot is.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Maakt zeker wel uit, je geeft gewoon tijd aan de colts.
conclusie is dus dat je meer tijd van de klok haalt door in the field of play te blijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Klok gaat weer lopen zodra de bal gespot is.
Laatste 5 minuten volgens mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Boe-man het volgende:
[..]
quote:With the exception of the last two minutes of the first half and the last five minutes of the second half, the game clock will be restarted following a kickoff return, a player going out of bounds on a play from scrimmage, or after declined penalties when appropriate on the referee’s signal.
Ah, klok/klepel verhaal voor mij dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |