Tis werken he, die koeien...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Wel vrij idioot dat ze die koeien weg willen sturen
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Stil vogeltje in de groep...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Charlotte verdedigd de koeien, en ik hoor het paraveterinairtje niet...
ja ze hebben maar 2 nuttige dingen, die koeien en die kippen, rest is pure onzin. Wat willen die mongolen (ja letterlijk) hun belangenrijkste voedsel bron weg doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef pullup het volgende:
Zo ongeveer het enige dat ze hebben; de koeien willen ze nu al wegmikken
Dan moeten ze wel een plan hébben om in te investeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.
Ja, maar als ze die koeien houden hoeven ze niet te investeren, maar kunnen ze verse melk verkopen ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.
Nee hoor. Ik dit tempo zijn die koeien overbodig. Het is ook maar de vraag of je zomaar pannenkoeken kan maken van die melk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Dat werkt denk ik nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
kunnen ze niet gewoon wat stro op dat gladde stuk strooien?
Een rubbermatje werkt beter, en het kost toch geen drolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
Ja, oké, daar heb je gelijk in, maar dat is nu juist een belangrijk doel van de show of niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een plan hébben om in te investeren.
Weet je hoeveel melk je kan kopen van de opbrengst van die koeien nog los van het werk wat je hebt aan diezelfde koeien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze die koeien houden hoeven ze niet te investeren, maar kunnen ze verse melk verkopen ofzo.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
"Ik zag bij Isabel nog een vinger, ga je gang Isabel".
Met al die kortetermijndenkers zie ik het nog niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, oké, daar heb je gelijk in, maar dat is nu juist een belangrijk doel van de show of niet.
nee joh, dat is gratis!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
Overruledquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
"Ik zag bij Isabelle nog een vinger, ga je gang Isabelle "
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
"Ik zag bij Isabel nog een vinger, ga je gang Isabel".
Heeft iemand hier ooit een vergadering bijgewoond?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Tamaartje het volgende:
De koeien hebben regelmaat nodig, dus Lindy vind dat Isabella niet mag helpen.
Waarom is 1 iemand erbij dan zo erg?
Ja maar als ze in een keer melk kopen is die niet goed meer na een week, en met die paul gaat het geld sparen ook niet lukkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je hoeveel melk je kan kopen van de opbrengst van die koeien nog los van het werk wat je hebt aan diezelfde koeien.
houdbare melkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar als ze in een keer melk kopen is die niet goed meer na een week, en met die paul gaat het geld sparen ook niet lukken
De manier om je punt te makenquote:
Tuurlijk, maar je kunt toch proberen een compromis te sluiten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand hier ooit een vergadering bijgewoond?
Je moet gewoon je smoel houden als je niet aan het woord bentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt toch proberen een compromis te sluiten?
Billy wil het kort houdenquote:
Het is de toon die de muziek maaktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand hier ooit een vergadering bijgewoond?
Dan heb je anus melk met de smaak van gebakken mossel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Steriliseren in de badkuip buiten
Lindy was wel aan het woord, en ze zei dat ze het niet wilde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet gewoon je smoel houden als je niet aan het woord bent
Hou maar op, dat gaat veel te ver voor deze nitwitsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef Delenlill het volgende:
Koe voor 1 euro verkopen en die gast de rest van het jaar laten betalen om de koe daar te stallen/verzorgen. Alle melk die ze willen houden mogen ze houden, rest gaat naar de koper toe.
Beide partijen blij, goedkope koe voor de boer (na een jaar) en melk voor de bewoners. Tevens worden ze vanaf dat moment betaald om voor de koe te zorgen, wat dan niet meer nutteloos werk is.
Terecht overigensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Ransjih het volgende:
het enige wat geld opbrengt, de rondleiding, krijgt nota bene kritiek
Daar zijn ze te hoog voor opgeleidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n stel kneuzen bij elkaar. Vergaderen kunnen ze ook al niet.
Ik las ergens dat het niveau van de deelnemers hoog zou zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
vier hoog achter ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het niveau van de deelnemers hoog zou zijn
Niveau fantaseren misschien, maar verder?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Kolerequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Moesten die Kerstantennes niet ingeleverd worden?![]()
[ afbeelding ]
Grafkop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
even mezelf quoten :pquote:Ik zeg het je, volgende week wanneer de uitzending begint, zijn de helft opeens heel handig en hebben ze zo'n eigen beschaving gebouwd. De eerste week voor de kijkcijfers (wow 10k in één week erdoor heen gejaagd, nu zijn ze blut, dit moeten we zien)!
Daarna krijgt Hakims zijn pannenkoekenrestaurant gelijk twee michelin sterren. Worden er voorstellingen gegeven door de wereldklasse muzikanten en zangeressen. Terwijl onze boomknuffelaar een nieuwe duurzame brandstof ontwikkeld op basis van ei, melk en tonijn waar heel Nederland mee in energie wordt voorzien.
Ach, als je het vergelijkt met BB3 t/m BB6 en Secret Story, DGK en Can't buy me Love, dan lijkt het zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Huub is de schuldige,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
Zou John de Mol dat nou echt vinden, of heeft men hem dat wijsgemaakt.
Behalve Hakim, die zit met z'n hoofd al bij de laatste 3 maandenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef iBenny het volgende:
kortetermijndenkers die een Utopia moeten stichten
Jouw streams zijn eerder dan de mijnequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Tamaartje het volgende:
Billy wil 3 bakken, groente, fruit en tuinafval
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef margje53 het volgende:
Isabella wil zingen en een liedje maken. Dat is een ander programma
Dat kan natuurlijk niet, dat kost alleen maar moeite. Ze gaan er gewoon één kopen, kost toch geen drol.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Mallika het volgende:
Rienk wil zelf een kachel maken.
HULDE voor Rienk
ik had Jaap, Nicolaas, Huub en Brian toch wel op hbo niveau in geschatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, als je het vergelijkt met BB3 t/m BB6 en Secret Story, DGK en Can't buy me Love, dan lijkt het zo slecht nog niet.
(vergeet ik nu de Bunker???)
Neh... is voor de bonte avondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef margje53 het volgende:
Isabella wil zingen en een liedje maken. Dat is een ander programma
Stream 1 loopt 15 sec achter ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw streams zijn eerder dan de mijne
Ik denk dat John ons dat graag wijsmaakt. Of hij neemt het prototype SBS-kijker als benchmark.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
Zou John de Mol dat nou echt vinden, of heeft men hem dat wijsgemaakt.
Ja. Wellicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik had Jaap, Nicolaas, Huub en Brian toch wel op hbo niveau in geschat
Dat is een goed plan, niet voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Andrea wil voor de gezelligheid van de kip een haan erbij
Absoluut! Iig een stuk hoger niveau dan dit zooitje. Gemiste kans!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik had Jaap, Nicolaas, Huub en Brian toch wel op hbo niveau in geschat
Dan schat hij ons niet hoog in.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat John ons dat graag wijsmaakt. Of hij neemt het prototype SBS-kijker als benchmark.
De hete adem van geen bestaansrecht hebben stressed behoorlijk.. er lopen er minstens nog twee zo daar..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef NoNickOne het volgende:
Is Billy zo gefrustreerd of ligt dat aan mij? Lijkt alsof ze elk moment uit de vel kan springen.
Bleek achteraf dat we dat allemaal niet leuk vonden (behalve Mona), maar niemand durfde dat te zeggenquote:
Vannessa en Aikequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De hete adem van geen bestaansrecht hebben stressed behoorlijk.. er lopen er minstens nog twee zo daar..
Juist handig voor mest voor de moestuin!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef spambot31 het volgende:
Waarom gooien ze die schijt trouwens niet gewoon over het hek
Wat dacht je van mengen met je biologische afval en daar fijn je grond vruchtbaar mee maken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef spambot31 het volgende:
Waarom gooien ze die schijt trouwens niet gewoon over het hek
Vooral dat laatste vind ik een briljant planquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef Tamaartje het volgende:
Elke zaterdag of zondag lekker een vergadering met een wijntje erbij
Tuuuuurlijk....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bleek achteraf dat we dat allemaal niet leuk vonden (behalve Mona), maar niemand durfde dat te zeggen
Dat is omdat ze zich wil onderscheiden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou een shirt met "Kost geen drol" gesigneerd door Paul wel kopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
Oh god, gesigneerde shirts.
Wie denken ze dat ze zijn.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zou een shirt met "Kost geen drol" gesigneerd door Paul wel kopen.
Dat is vragen om problemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ja Paul.. je werk is bijna klaar, budget van ¤2800 erdooheen gejast.. en nou?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat ze er voor zeggen en daarna is leuker en strookt niet...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef tompsv18 het volgende:
Ach die vergaderingen zijn altijd wel vermakelijk
rode broek ?quote:
Dat gaat het volgende Spel worden, de strijd om bestaansrecht.. geen van allen heeft een echt doel, ze doen wanhopig wat er van ze verwacht wordt, TV maken net als vroegerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Charlotte denkt dat niemand een taak geeft aan Isabella omdat niemand haar wil hebben
Alsof jij in zijn schoenen wel eerlijk was geweest. Kom op 99% had exact het zelfde gedaan. Mensen die dat niet zouden doen, worden nogal snel weg gezet als aso.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef Tamaartje het volgende:
Hakim zegt dat hij vanmiddag had gezegd dat hij Isabella eruit zou stemmen als het moest nu.
Net zei die nog dat iedereen gelijk was en hij niemand zou kunnen kiezen...![]()
Dit was een echte show heb het toen ook gevolgd, alles wat daarna kwam waren mensen opzoek naar roem, en waren ze veel teveel bewust van de camera's.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bleek achteraf dat we dat allemaal niet leuk vonden (behalve Mona), maar niemand durfde dat te zeggen
Ik mag hem welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
Die Hakim speelt het wel goed hoor, wat een ratje
Ik zou wel een pannenkoek van 'm eten..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
Ik zeg niet dat ik het niet oké vind.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef practics het volgende:
[..]
Alsof jij in zijn schoenen wel eerlijk was geweest. Kom op 99% had exact het zelfde gedaan. Mensen die dat niet zouden doen, worden nogal snel weg gezet als aso.
Hij liegt de hele boel bij elkaar en schijnt er mee weg te komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
duurt max een week, zodra ze internet hebben gaat hij door de mandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij liegt de hele boel bij elkaar en schijnt er mee weg te komen.
Dit groepje mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef margje53 het volgende:
Ze hebben net vergaderd en nu gaan ze onderling in kleine groepjes lullen wat ze er van vinden. Ineens hebben ze andere meningen en inzichten
Tof toch, die pannenkoek komt er mee weg. Tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij liegt de hele boel bij elkaar en schijnt er mee weg te komen.
Peter is niet zielig peter is zich zelf een lieve jongen kom niet aan peter dan kom je aan mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom zijn ze allemaal zo vol over die Peter, ziet niemand dat hij zielig probeert te doen?
Blijkbaar heeft hij een gunfactor?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom zijn ze allemaal zo vol over die Peter, ziet niemand dat hij zielig probeert te doen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof toch, die pannenkoek oliebol komt er mee weg. Toch
Hij is goed bezig en gaat dus gewoon door ook na de vergaderingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof toch, die pannenkoek komt er mee weg. Toch
en hij ken zingen, ja toch Tonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef tonja het volgende:
peter probeert al zolang als RLS'en bestaan er in eentje te komen. En hij heeft een film gemaakt. Daar hoor je hem niet over
Hij heeft wel verteld dat hij met Johan Vlemmix heeft opgetreden en allemaal gekke dingen heeft gedaan. Zelfs dat vond Charlotte helemaal leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef tonja het volgende:
peter probeert al zolang als RLS'en bestaan er in eentje te komen. En hij heeft een film gemaakt. Daar hoor je hem niet over
Nee, alleen jijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
En dat terwijl ie ook heul geen zin had in vergaderen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is goed bezig en gaat dus gewoon door ook na de vergadering
Zo lang als het duurt. Ik vermoed dat mensen nog wel flauw van zijn 'redelijke toon' gaan worden.quote:
Zoek maar eens op, studio Vlemmix en De Bunkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft wel verteld dat hij met Johan Vlemmix heeft opgetreden en allemaal gekke dingen heeft gedaan. Zelfs dat vond Charlotte helemaal leuk
Even snel..... Hahahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat terwijl ie ook heul geen zin had in vergaderen.
Onontbeerlijk in elke RLSquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op slangen en knaagdieren
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Tring Tring John belt naar Linda...........
Hallo met linda...hoi zus met mij, wil je mij een pak zakdoeken opsturen want de tranen blijven stromen want ik ga het schip in met heel een jaar Utopia, al mijn sponsors, gaston van de postcodeloterij staat al met een bosje bloemen klaar, Hornbach opent een extra finiaal en ga zo maar door, ik ga failliet......
Linda * zucht* ja broertje lief ik zei je het al, deze * hoogopgeleide mensjes kunnen niets, hebben niets en zullen ook nooit iets kunnen* Dag John ik moet weer repeteren voor ik Hou van Holland.dat scoort wel
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef tonja het volgende:
Wat een pech heeft deze man, regels net zo veel als in rest van Nederland, vrouwen zijn niet bepaald het soort waarvan je het moet hebben en drank is er al helemaal niet zeker niet in overvloed. Hard werken zit er ookal niet inquote:Alles over Peter
Peter is een ondernemer uit Friesland. Nadat hij op jonge leeftijd zijn moeder verloor wist hij dat hij in het uitvaartwezen wilde werken. Hij heeft 8 jaar als uitvaartverzorger gewerkt, maar kwam er uiteindelijk achter dat zijn grote passie toch de horeca is.
Afgelopen jaar is Peter zijn eigen horeca zaak begonnen. Helaas ging het grand café na 9 maanden failliet waarna Peter alles wat hij bezat is kwijtgeraakt. Niet alleen zijn geïnvesteerde geld, maar ook zijn relatie, auto, huis en behoorlijk wat vrienden. Peter noemt zichzelf slachtoffer van de crisis en heeft naar eigen zeggen een behoorlijke klap van gekregen van dit faillissement.
Peter heeft een hekel aan de overdreven regelgeving in Nederland en wil graag aan Utopia meedoen om iets op te bouwen. In zijn Utopia zijn er nauwelijks regels, is er veel drank en veel feest en volop vrouwen. Maar, zegt Peter, er moet ook hard gewerkt worden, want er moet een samenleving opgebouwd worden…
ze zei tegen Lotte: die en die hebben dat gezegd over jullie. Over wat jullie nou heel de dag bij die koeien doen enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel zicht op haar; wat doet ze dan?
dan vangt ze toch nog iets op tussen het praten door, topquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:06 schreef waxmask het volgende:
Lotje weet al na 1 dag wat er in iemand omgaat...
Isabella kan het anders ook aardig, merk ik nu.quote:
Ah, ja, ook een stokertje dus. Kan nog wat worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zei tegen Lotte: die en die hebben dat gezegd over jullie. Over wat jullie nou heel de dag bij die koeien doen enzo
Je hebt het helemaal gehad ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Echt een moment voor een streamlock nu
En Billy nu ookquote:
Van De Bunker heb ik weleens wat gezien volgens mij, maar niet echt gevolgd verderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zoek maar eens op, studio Vlemmix en De Bunker
Lot komt ook uit het kroegenleven, dus die vindt dat prachtig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft wel verteld dat hij met Johan Vlemmix heeft opgetreden en allemaal gekke dingen heeft gedaan. Zelfs dat vond Charlotte helemaal leuk
PB heeft wel filmpjes ergensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van De Bunker heb ik weleens wat gezien volgens mij, maar niet echt gevolgd verder
Ik ook niet echt eigenlijk, vind haar niet heel storend?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Ransjih het volgende:
ik heb niet echt gemerkt van de week waarom ze niet goed in de groep ligt
en op de hand van Paitorrrrrquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:10 schreef Disana het volgende:
We krijgen dus een stalteam. De roddelstal.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:12 schreef Flow3r het volgende:
Goh , Billy was toch moe? hou die klep dan
Die geven geen melk meerquote:
En daaraan voegt ze nog heel subtiel en fijntjes toe dat de anderen zeggen: "We zien ze haast niet"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zei tegen Lotte: die en die hebben dat gezegd over jullie. Over wat jullie nou heel de dag bij die koeien doen enzo
Een!, Ze heeft een heerlijke irritatiefactor. Wat ik al eerder zei: someone you love to hatequote:
Of mt Renatte, zal ze helemaal niet meer op FOK komen, ze heeft toch best wel meegepost na de Bunkerquote:
Ja echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Tamaartje het volgende:
Peter komt dus wel aan zijn trekken met zijn zielige verhaal
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldig, ze snappen álles.. Muisje, Grootkop en Wiebelnekje zijn het eens...![]()
[ afbeelding ]
Hoi, wacht maar tot er tig man voor de deur staan voor rondleidingen.quote:
andere stream nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga er maar mee stoppen voor vandaag, ik hoor al uren alleen Charlotte en Hakim, heb het wel een beetje gehad
Ze doen of ze al 3 maanden erin zitten. Teveel alfa figuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doen nu nog of ze alles met de beste bedoelingen bespreken.
Hij heeft The Bunker overleefd.. de Bikkel..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter laat over zich heen lopen, vinden de dames
Ik moet zeggen dat hij zijn spel wel goed speelt.
Daar hebben ze weed en whisky voor uitgevondenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef aarontje112 het volgende:
God die Billy schettert werkelijk overal doorheen. Lijkt me heel vermoeiend met zo'n vrouw samen te leven.
Mwah, alfafiguren... ze overschatten zichzelf schromelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ze doen of ze al 3 maanden erin zitten. Teveel alfa figuren.
hahaha en je bent pas aan dag 3quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zitten beide op een andere stream
iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah, alfafiguren... ze overschatten zichzelf schromelijk.
Ik mis Kees Knalpiemel een beetje, Peter en Kees, pricelessquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter laat over zich heen lopen, vinden de dames
Ik moet zeggen dat hij zijn spel wel goed speelt.
Ik vind het gewoon jammer dat je veel anderen niet hoort/ziet.quote:
Volgens billie is ze te lelijkquote:
yep, van een ander natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef aarontje112 het volgende:
Heeft ze het nu werkelijk over een leerproces
Hetzelde deed Isa bij iemand anders. Ben even de naam kwijt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Gert het volgende:
Billy hangt zó ongelooflijk irritant de leider uit.![]()
"Daarom dacht ik vanavond om iedereen even kort te houden, dan kunenn we morgen bladiebla.... ik wil wel dat het bewaakt wordt...." etcetera. Ook gewoon door iemand heentetteren, op dezelfde dwingende toon als ze "CENTRAAL" gilt.
O ze gaat nog even verder. Over Isabelle, het meisje waar ze vanmiddag zo zusterlijk naast ging zitten omdat ze het moeilijk heeft. "Weet je wat jij moet doen? Zorgen dat je je niet meer zo druk maakt om wat anderen van je denken. Dat is voor haar een leerpunt. En als ze dat niet kan, dan zal het kaf zich vanzelf van het koren scheiden."
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Harim verwacht van iedereen dat ze met een plan komen voor hunzelf om geld te verdienen? Of begrijp ik het streamverslag niet goed?quote:Hakim wil 1 keer in de week afspreken om brain te stormen over de plannen en het geld, want sommige hebben nog geen plannetje.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef R0T29 het volgende:
Oke het gevoel bestaat dat niet iedereen kan zeggen wat ze willen! Het gezeik gaat beginnen!
QFT!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Gert het volgende:
"Daarom dacht ik vanavond om iedereen even kort te houden, dan kunenn we morgen bladiebla.... ik wil wel dat het bewaakt wordt...." etcetera. Ook gewoon door iemand heentetteren, op dezelfde dwingende toon als ze "CENTRAAL" gilt.
O ze gaat nog even verder. Over Isabelle, het meisje waar ze vanmiddag zo zusterlijk naast ging zitten omdat ze het moeilijk heeft. "Weet je wat jij moet doen? Zorgen dat je je niet meer zo druk maakt om wat anderen van je denken. Dat is voor haar een leerpunt. En als ze dat niet kan, dan zal het kaf zich vanzelf van het koren scheiden."
Dat kunnen ze. Luister nu maarquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat je veel anderen niet hoort/ziet.
Morgen weer een dag (hoewel ik ook veel weg ben) maar zondag ben ik er wel weer
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef Gert het volgende:
Naar... dat is wel een kernachtige maar toch nette typering voor die walgelijke intrigante.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |