vermoeiend gezemel van een gansquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Lindy vertelt over haar liefdesleven.
Die 8 bezoeker vamiddag, dat heeft ze echt zelfvertrouwen gegeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef spambot31 het volgende:
Haha, ze zijn wel heel erg hoopvol![]()
En ze denken dat ze al beroemd zijn
9quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die 8 bezoeker vamiddag, dat heeft ze echt zelfvertrouwen gegeven.
Biddenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een lekker tv-programma worden, de helft van de tijd staat iedereen in het donker. Daar ga je geen kijkers mee binden
Ze zullen wel snel instructies van de regie krijgen dat ze voor meer licht moeten zorgen. Dit is wel erg irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een lekker tv-programma worden, de helft van de tijd staat iedereen in het donker. Daar ga je geen kijkers mee binden
Hoopvol is aardig gezegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef spambot31 het volgende:
Haha, ze zijn wel heel erg hoopvol![]()
En ze denken dat ze al beroemd zijn
Het is af en toe wat onduidelijk, maar zo erg als jij het stelt is het bij mij niet. En voor de tv-uitzendingen kunnen ze de beelden nog flink opkrikken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja dat wel, ze wanen zich beroemdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoopvol is aardig gezegd.
Ze zijn gewoon totaal van het padje af. Elke realiteitszin is ver te zoeken.
Als die mensen zelf nou eens gingen krikken zou dat ook helpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is af en toe wat onduidelijk, maar zo erg als jij het stelt is het bij mij niet. En voor de tv-uitzendingen kunnen ze de beelden nog flink opkrikken.
Heb je zeker je helderheid op standje hoogtezon staan ......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is af en toe wat onduidelijk, maar zo erg als jij het stelt is het bij mij niet. En voor de tv-uitzendingen kunnen ze de beelden nog flink opkrikken.
Geen scherm hebben die dat automatisch regeltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je zeker je helderheid op standje hoogtezon staan ......
Zo, toe maar, nog meer zelfvertrouwen dus.quote:
Vooral jezelf blijven, naar jezelf toe, dat je je ding kwijt kan en jezelf kan blijven....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef Disana het volgende:
Gasten die wel langs willen komen voor de naamsbekendheid.
Ja hoor.
Wou ik ook zeggeb. Bij mij is alles ook echt donker. Soms denk ik dat mijn scherm in slaapstand is...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je zeker je helderheid op standje hoogtezon staan ......
Ja, want in wezen zeggen ze gewoon helemaal niets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vooral jezelf blijven, naar jezelf toe, dat je je ding kwijt kan en jezelf kan blijven....
Hmm,,jaja ik snap dat die gasten steeds de pleitterik maken bij dat soort egoïstische kleeftantes
Je hebt Aaike ontdektquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Wie is dat stomme wijf met die sjaal in dr haar?
Aike.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Aikequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Ruudquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Wijn? is er nog wijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Ransjih het volgende:
ow jee, voorstel van aike met een felsje wijn werkbespreking te gaan doen, verhip, ze zijn nu al nauwelijks te volgen
Jammer dat ze allemaal belabberd zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Disana het volgende:
Wij zitten vol met ideeën.
Haha.
Hahahahahaha.
Met die chagrijnige grafsmoel? Aike.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Dat is ook precies het probleem.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Disana het volgende:
Wij zitten vol met ideeën.
Haha.
Hahahahahaha.
Er werd dan toch neem ik aan bedoeld: mensen buiten Utopia die iets moeten gaan regelen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Mallika het volgende:
Het pannekoekenhuis is de vergadering nog niet door maar staat wel al op de planning voor morgen.
Nadat Paul "zijn" mensen aan het werk gezet heeft
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef DJMO het volgende:
Utopia
Het land van groot en klein
Waar alles is zoals het moet zijn
Waar alles kan en mag
Tot papa John zag
Dat ze geld verkwistten
En domme dingen beslisten
De regie greep in
De kijkers krijgen hun zin
Er wordt gereld alom
Bidden is stom
Het kost geen drol
Utopia komt toch wel vol
Met overbodigheden
Leugens en onwaarheden
Ruzies om eten en tonijn
Ja, utopia is de plaats om te zijn!
Nahh ik hep ook bijna een flepjse op..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
yep, voor m'n neus, vandaar felsje ipv flesje
Ik heb ook een felsje wijn.. Je moet toch wat om dit vol te houden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
yep, voor m'n neus, vandaar felsje ipv flesje
met 'zijn' mensen? Nee, het groepje wat vandaag met hem aan het werk was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Er werd dan toch neem ik aan bedoeld: mensen buiten Utopia die iets moeten gaan regelen?
goed te doen zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb ook een felsje wijn.. Je moet toch wat om dit vol te houden?
Ze heeft wel een fijne lach.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een charmante, aimabele vrouw .....
ik verveelde mequote:
Ik vind het een serieus punt van ergernis. Als ze toevallig onder een lamp staan zie je de mensen redelijk duidelijk, maar zeker in de aanvangsfase, als je de mensen nog moet leren kennen is een goede verlichting wel wenselijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah oké. Dat zegt wel een hoop ja, dat er nu al zo'n formulering wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
met 'zijn' mensen? Nee, het groepje wat vandaag met hem aan het werk was.
En het kost nog eens geen drol ook.....quote:
Luchtbedje van Vanessaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met matras ... Ik let ff niet op en nu dit
Ik vind er niet zo veel mis meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het een serieus punt van ergernis. Als ze toevallig onder een lamp staan zie je de mensen redelijk duidelijk, maar zeker in de aanvangsfase, als je de mensen nog moet leren kennen is een goede verlichting wel wenselijk.
Dit moet de programmaleiding zelf maar doen, want ik heb de indruk dat de bewoners de alcoholvoorraad hoger op de prioriteitenlijst hebben staan dan de verlichting van hun onderkomen.
Ze lichten het al een beetje bij (was aanvankelijk niet de bedoeling). Als er veel klachten komen dan zullen ze het licht vast nog wel wat feller zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het een serieus punt van ergernis. Als ze toevallig onder een lamp staan zie je de mensen redelijk duidelijk, maar zeker in de aanvangsfase, als je de mensen nog moet leren kennen is een goede verlichting wel wenselijk.
Dit moet de programmaleiding zelf maar doen, want ik heb de indruk dat de bewoners de alcoholvoorraad hoger op de prioriteitenlijst hebben staan dan de verlichting van hun onderkomen.
Waar komt dat matras vandaan??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met matras ... Ik let ff niet op en nu dit
Paul en "zijn mensen"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar hoe komt ze opeens aan een bed
Ik vind het ook storendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net zoiets als Rienk die niet van geld houdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Hakim zegt net nog dat hij niet van oeverloos vergader houdt, maar ik hoor hem de laatste minuten aan één stuk aan het woord.
Alles staat hoger dan verlichting.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik aan pannenkoekenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef Mallika het volgende:
Ik begin ondertussen steeds meer een hekel aan Hakim te krijgen,
Wat heerlijk
die moeten nog komen .. ze zoeken nog een manier om goedkoop naar het terrein te komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef practics het volgende:
[..]
ik ben blij dat de bijstandsmoeders weg zijn
Per privé helikopter, nee er was toch een bushalte paar honderd meter verder op?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
die moeten nog komen .. ze zoeken nog een manier om goedkoop naar het terrein te komen
e klandizie betaalt een tientje voor een glas water, zodat ze zelf aan de wodka kunnen gaan??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef grijper het volgende:
'de kroeg is ook voor ons zelf' ZIE DIE GRIJNZEN DAN
Ja, daar is Peter wel goed in.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef pullup het volgende:
Die pannenkoeken tent gaat nu s'avonds worden omgetoverd tot een bar.
Peter zijn ideetje
Hie=hoequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Alles staat hoger dan verlichting.
Er is nog eerder een zwembad, vechtarena, kerk, restaurant, CV, homecinema dan een lampje. Weet je niet hie duur lamoen zijn? Ze moeten wel met beleid hun geld uitgeven.![]()
150.000 euro winst aan de verkoop van oliebollen in 3 maanden. Heel Nederland gaat oliebollen kopen bij Hakim ....... dorpsgek die gozerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Hij steekt zijn hand in het vuur laatste 3 maanden komt er toch een vracht met geld binnen, die Hakim toch wat een figuur
ik kan straks geen pannenkoek meer horen zien of etenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Flow3r het volgende:
Billy & Lotte op 3 : " je bent gegroeid en werd sterker, wat goed van je "
als hij net als richard uit rotterdam een tien scoort op de olliebollentest uit het AD .. maakt hij kans op één tiende van het bedrag dat hij noemtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
150.000 euro winst aan de verkoop van oliebollen in 3 maanden. Heel Nederland gaat oliebollen kopen bij Hakim ....... dorpsgek die gozer
Zolang hij zelf de boekhouding niet hoeft te doenquote:
+30quote:
Kan als je in elke redelijke stad in Nederland minsten 5 kramen hebt staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef grijper het volgende:
Die oliebollen bakker met ze 150k winst in 3 maanden, ROFL.
Ik wil pannenkoeken met tonijn op Bonaire etenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan straks geen pannenkoek meer hoeren zien of eten
per dag een andere sperma pannenkoek??? ieuwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef pullup het volgende:
Er komen 'limited edition' pannenkoeken.
Kijk dat is creatief denken
Belegt met tonijn natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef pullup het volgende:
Gesigneerde pannenkoeken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef pullup het volgende:
En daar nemen ze nu alvast een kredietje opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
als hij net als richard uit rotterdam een tien scoort op de olliebollentest uit het AD .. maakt hij kans op één tiende van het bedrag dat hij noemt
Waarom onttrekken die twee zich aan de vergadering? Is er al bonje of zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef Flow3r het volgende:
Billy & Lotte op 3 : " je bent gegroeid en werd sterker, wat goed van je "
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Tamaartje het volgende:
Die Hakim is wel echt druk irritant hoor
ik hou niet van tonijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik wil pannenkoeken met tonijn op Bonaire eten
De laatste drie maanden, waar komt dat vandaan dan? Is het beneden de rivieren gewoonte om je al vanaf oktober dagelijks met oliebollen vol te proppen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:11 schreef grijper het volgende:
Die oliebollen bakker met ze 150k winst in 3 maanden, ROFL.
Er is nog geen echte vergaderingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom onttrekken die twee zich aan de vergadering? Is er al bonje of zo?
Met een man vol liefde van 82.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Nee ik wil tonijn met pannenkoeken eten op bonairequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef SanAnt het volgende:
[..]
ze wilden al gaan slapenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom onttrekken die twee zich aan de vergadering? Is er al bonje of zo?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Met een man vol liefde van 82.
Kost geen drol.
Nou weten zij klanten dat ze op 30 december oliebollen van 3 maanden oud hebben gekregen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
De laatste drie maanden, waar komt dat vandaan dan? Is het beneden de rivieren gewoonte om je al vanaf oktober dagelijks met oliebollen vol te proppen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Tring Tring John belt naar Linda...........
Hallo met linda...hoi zus met mij, wil je mij een pak zakdoeken opsturen want de tranen blijven stromen want ik ga het schip in met heel een jaar Utopia, al mijn sponsors, gaston van de postcodeloterij staat al met een bosje bloemen klaar, Hornbach opent een extra finiaal en ga zo maar door, ik ga failliet......
Linda * zucht* ja broertje lief ik zei je het al, deze * hoogopgeleide mensjes kunnen niets, hebben niets en zullen ook nooit iets kunnen* Dag John ik moet weer repeteren voor ik Hou van Holland.dat scoort wel
Dat noemt men drammen, en het lukt ook nogquote:
Die vaardigheid bezitten ze allemaal wel.quote:
Ik heb ff het geluid uit gezet, kan het niet meer horen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat noemt men drammen, en het lukt ook nog
Ja, net zoals in de olie bollen kraam van hem. 500x op een dag: POEDERSUIKER ERBIJ? OK, FIJNE DAG !!quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
De laatste drie maanden, waar komt dat vandaan dan? Is het beneden de rivieren gewoonte om je al vanaf oktober dagelijks met oliebollen vol te proppen?
ik heb mijn hoop op Peter, die zou moeten weten hoe het balletje roltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Die vaardigheid bezitten ze allemaal wel.
Hoe iedereen zichzelf ook aan het verkopen is de hele tijd, vaak verpakt in een compliment aan een ander. Gadverdamme. Jammer dat er niet een paar tussen zitten die op een andere manier door het proces van elkaar leren kennen heen willen stampen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef grijper het volgende:
[..]
Ja, net zoals in de olie bollen kraam van hem. 500x op een dag: POEDERSUIKER ERBIJ? OK, FIJNE DAG !!![]()
![]()
![]()
![]()
Er zullen toch voortgangsgesprekken gehouden moeten worden, hoe saai ze ook zijn.. een jaar de show tillen, ga er maar aan staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:15 schreef ninalove_34 het volgende:
heel veel woorden maar weinig daden
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
die pannekoeken zouden 15 euro kosten hadden ze het gister over
En jou inspireert tot frivole gedichtjes...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef DJMO het volgende:
aanvulling op het nieuwe lied voor Peter:
Hakim die weet het wel
Die ontlokt een pannenkoekenrel
Ook willen ze stoppen met roken
Zodat er geld is om eten te koken
Lange termijn planning doen ze niet aan
Ook korte termijnplannen zijn snel van de baan
Ze wisselen sneller van beleidsplan
Dan iemand van onderbroek veranderen kan
Het zijn allemaal van die "een uur in een kwartier"kunnen lullen...ik heb het geluid maar ff uitgezet..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Hakim zegt net nog dat hij niet van oeverloos vergader houdt, maar ik hoor hem de laatste minuten aan één stuk aan het woord.
wat ik zeg .. ik word op dit moment melig van die gesprekken .. maar ik zal ophoudenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
En jou inspireert tot frivole gedichtjes...
Ik denk ook dat het daar te vroeg voor is. Dat gaat echt gebeuren. Dat happy family gezeik loopt nu al af.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe iedereen zichzelf ook aan het verkopen is de hele tijd, vaak verpakt in een compliment aan een ander. Gadverdamme. Jammer dat er niet een paar tussen zitten die op een andere manier door het proces van elkaar leren kennen heen willen stampen.
Als de tv-uitzendingen beginnen, bedoelt ze?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef bdd8 het volgende:
Billy: "er zitten straks 150.000 mensen naar ons te kijken"
Ik weet niet of deze mensen het wel in zich hebben om elkaar wezenlijk te confronteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het daar te vroeg voor is. Dat gaat echt gebeuren. Dat happy family gezeik loopt nu al af.
Niet voor mij hoor er zal vast wel een ziel te vinden zijn die dat wel leuk vindt...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat ik zeg .. ik word op dit moment melig van die gesprekken .. maar ik zal ophouden
Mooie woordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef bdd8 het volgende:
Uit Billy's monoloog: "Ik ben het waard om gezien te worden zoals ik echt ben maar ik moet het wel zelf uitdragen"
De enige die er niet aan mee doet is toch Rienk en die Emile enigszins. Alleen Rienk is te afwijkend en sociaal niet echt vaardig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde inderdaad.quote:
Dat zijn hele diepzinnige teksten hoor. Onderschat dat maar niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef bdd8 het volgende:
Uit Billy's monoloog: "Ik ben het waard om gezien te worden zoals ik echt ben maar ik moet het wel zelf uitdragen"
Echt niet, en nog even en Hakiem is de eerste pannenkoek die thuis zit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze mensen het wel in zich hebben om elkaar wezenlijk te confronteren.
Walterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:21 schreef Ransjih het volgende:
is er iemand daar die ook echt kan luisteren?
Dat mag. Hij zegt ook net dat hij zijn vrouw en kind heel erg mist.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet, en nog even en Hakiem is de eerste pannenkoek die thuis zit.
Leuk voor hun ook, kindje is een paar maanden tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag. Hij zegt ook net dat hij zijn vrouw en kind heel erg mist.
Ja dit is beide niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef ninalove_34 het volgende:
ja ben ook voor 4 verschilende cams soms is echt niet intersant zo als die wijfen met me kaar zeike
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Delenlill het volgende:
Ik zeg het je, volgende week wanneer de uitzending begint, zijn de helft opeens heel handig en hebben ze zo'n eigen beschaving gebouwd. De eerste week voor de kijkcijfers (wow 10k in één week erdoor heen gejaagd, nu zijn ze blut, dit moeten we zien)!
Daarna krijgt Hakims zijn pannenkoekenrestaurant gelijk twee michelin sterren. Worden er voorstellingen gegeven door de wereldklasse muzikanten en zangeressen. Terwijl onze boomknuffelaar een nieuwe duurzame brandstof ontwikkeld op basis van ei, melk en tonijn waar heel Nederland mee in energie wordt voorzien.
Yup. Of als er 2 groepen zijn ontstaan die het tegen elkaar moeten opnemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef ninalove_34 het volgende:
gaat pas leuk worden als door hun geld heen zijn
kijk maar uit voor hij je paspoort inneemtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Ransjih het volgende:
ik snak naar een rel en zo niet...........
dan is mijn lief 't haasje als hij thuiskomt
Dat gebeurt niet, als al het geld op is, is het einde show en dat laat Sjon niet gebeuren, althans niet al na een paar weken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef ninalove_34 het volgende:
gaat pas leuk worden als door hun geld heen zijn
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk maar uit voor hij je paspoort inneemt
Het was de 5 e keerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef Jian het volgende:
Zit ik nu naar een herhaling te kijken of vertelt Hakim zijn verhaal voor de 4e keer.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Stopmzinnige lelijke rothout..
Tsss Rienk het is niet allemaal makkelijk timmerbaar Kruishout![]()
[ afbeelding ]
Beter dan die zwetswijven van netquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Jian het volgende:
Hakim heeft er zelf helemaal geen zin in ...... De leugenbaal
Timmert lekker, of het lekker hangt moet je Rienk vragen die als diverse malen weder opgestaan...quote:
Hakim denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
Wie heeft Hakim tot voorzittend president benoemd?
Hakimquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
Paul is misschien wel ergerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
Klinkt als een Febo-adviesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
Haar genoegquote:
Hakimquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
Buiten het hek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:37 schreef DJMO het volgende:
ik stel me morgen beschikbaar voor buiten
hakim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |