vermoeiend gezemel van een gansquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Lindy vertelt over haar liefdesleven.
Die 8 bezoeker vamiddag, dat heeft ze echt zelfvertrouwen gegeven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef spambot31 het volgende:
Haha, ze zijn wel heel erg hoopvol![]()
En ze denken dat ze al beroemd zijn
9quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die 8 bezoeker vamiddag, dat heeft ze echt zelfvertrouwen gegeven.
Biddenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een lekker tv-programma worden, de helft van de tijd staat iedereen in het donker. Daar ga je geen kijkers mee binden
Ze zullen wel snel instructies van de regie krijgen dat ze voor meer licht moeten zorgen. Dit is wel erg irritant.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit gaat een lekker tv-programma worden, de helft van de tijd staat iedereen in het donker. Daar ga je geen kijkers mee binden
Hoopvol is aardig gezegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef spambot31 het volgende:
Haha, ze zijn wel heel erg hoopvol![]()
En ze denken dat ze al beroemd zijn
Het is af en toe wat onduidelijk, maar zo erg als jij het stelt is het bij mij niet. En voor de tv-uitzendingen kunnen ze de beelden nog flink opkrikken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja dat wel, ze wanen zich beroemdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoopvol is aardig gezegd.
Ze zijn gewoon totaal van het padje af. Elke realiteitszin is ver te zoeken.
Als die mensen zelf nou eens gingen krikken zou dat ook helpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is af en toe wat onduidelijk, maar zo erg als jij het stelt is het bij mij niet. En voor de tv-uitzendingen kunnen ze de beelden nog flink opkrikken.
Heb je zeker je helderheid op standje hoogtezon staan ......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is af en toe wat onduidelijk, maar zo erg als jij het stelt is het bij mij niet. En voor de tv-uitzendingen kunnen ze de beelden nog flink opkrikken.
Geen scherm hebben die dat automatisch regeltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je zeker je helderheid op standje hoogtezon staan ......
Zo, toe maar, nog meer zelfvertrouwen dus.quote:
Vooral jezelf blijven, naar jezelf toe, dat je je ding kwijt kan en jezelf kan blijven....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef Disana het volgende:
Gasten die wel langs willen komen voor de naamsbekendheid.
Ja hoor.
Wou ik ook zeggeb. Bij mij is alles ook echt donker. Soms denk ik dat mijn scherm in slaapstand is...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je zeker je helderheid op standje hoogtezon staan ......
Ja, want in wezen zeggen ze gewoon helemaal niets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vooral jezelf blijven, naar jezelf toe, dat je je ding kwijt kan en jezelf kan blijven....
Hmm,,jaja ik snap dat die gasten steeds de pleitterik maken bij dat soort egoïstische kleeftantes
Je hebt Aaike ontdektquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Wie is dat stomme wijf met die sjaal in dr haar?
Aike.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Aikequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Ruudquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Wijn? is er nog wijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Ransjih het volgende:
ow jee, voorstel van aike met een felsje wijn werkbespreking te gaan doen, verhip, ze zijn nu al nauwelijks te volgen
Jammer dat ze allemaal belabberd zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Disana het volgende:
Wij zitten vol met ideeën.
Haha.
Hahahahahaha.
Met die chagrijnige grafsmoel? Aike.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Laysa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |