Tis werken he, die koeien...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Wel vrij idioot dat ze die koeien weg willen sturen
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Stil vogeltje in de groep...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Charlotte verdedigd de koeien, en ik hoor het paraveterinairtje niet...
ja ze hebben maar 2 nuttige dingen, die koeien en die kippen, rest is pure onzin. Wat willen die mongolen (ja letterlijk) hun belangenrijkste voedsel bron weg doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef pullup het volgende:
Zo ongeveer het enige dat ze hebben; de koeien willen ze nu al wegmikken
Dan moeten ze wel een plan hébben om in te investeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.
Ja, maar als ze die koeien houden hoeven ze niet te investeren, maar kunnen ze verse melk verkopen ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.
Nee hoor. Ik dit tempo zijn die koeien overbodig. Het is ook maar de vraag of je zomaar pannenkoeken kan maken van die melk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Dat werkt denk ik nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
kunnen ze niet gewoon wat stro op dat gladde stuk strooien?
Een rubbermatje werkt beter, en het kost toch geen drolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
Ja, oké, daar heb je gelijk in, maar dat is nu juist een belangrijk doel van de show of niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een plan hébben om in te investeren.
Weet je hoeveel melk je kan kopen van de opbrengst van die koeien nog los van het werk wat je hebt aan diezelfde koeien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze die koeien houden hoeven ze niet te investeren, maar kunnen ze verse melk verkopen ofzo.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
"Ik zag bij Isabel nog een vinger, ga je gang Isabel".
Met al die kortetermijndenkers zie ik het nog niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, oké, daar heb je gelijk in, maar dat is nu juist een belangrijk doel van de show of niet.
nee joh, dat is gratis!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
Overruledquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
"Ik zag bij Isabelle nog een vinger, ga je gang Isabelle "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |