Tis werken he, die koeien...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Wel vrij idioot dat ze die koeien weg willen sturen
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Stil vogeltje in de groep...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Charlotte verdedigd de koeien, en ik hoor het paraveterinairtje niet...
ja ze hebben maar 2 nuttige dingen, die koeien en die kippen, rest is pure onzin. Wat willen die mongolen (ja letterlijk) hun belangenrijkste voedsel bron weg doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef pullup het volgende:
Zo ongeveer het enige dat ze hebben; de koeien willen ze nu al wegmikken
Dan moeten ze wel een plan hébben om in te investeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.
Ja, maar als ze die koeien houden hoeven ze niet te investeren, maar kunnen ze verse melk verkopen ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Levert een hoop geld, kan je weer investeren.
Nee hoor. Ik dit tempo zijn die koeien overbodig. Het is ook maar de vraag of je zomaar pannenkoeken kan maken van die melk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef spambot31 het volgende:
Dat werkt denk ik nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
kunnen ze niet gewoon wat stro op dat gladde stuk strooien?
Een rubbermatje werkt beter, en het kost toch geen drolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
Ja, oké, daar heb je gelijk in, maar dat is nu juist een belangrijk doel van de show of niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een plan hébben om in te investeren.
Weet je hoeveel melk je kan kopen van de opbrengst van die koeien nog los van het werk wat je hebt aan diezelfde koeien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze die koeien houden hoeven ze niet te investeren, maar kunnen ze verse melk verkopen ofzo.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
"Ik zag bij Isabel nog een vinger, ga je gang Isabel".
Met al die kortetermijndenkers zie ik het nog niet echt gebeuren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, oké, daar heb je gelijk in, maar dat is nu juist een belangrijk doel van de show of niet.
nee joh, dat is gratis!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef tonja het volgende:
Overruledquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
"Ik zag bij Isabelle nog een vinger, ga je gang Isabelle "
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
"Ik zag bij Isabel nog een vinger, ga je gang Isabel".
Heeft iemand hier ooit een vergadering bijgewoond?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Tamaartje het volgende:
De koeien hebben regelmaat nodig, dus Lindy vind dat Isabella niet mag helpen.
Waarom is 1 iemand erbij dan zo erg?
Ja maar als ze in een keer melk kopen is die niet goed meer na een week, en met die paul gaat het geld sparen ook niet lukkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je hoeveel melk je kan kopen van de opbrengst van die koeien nog los van het werk wat je hebt aan diezelfde koeien.
houdbare melkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar als ze in een keer melk kopen is die niet goed meer na een week, en met die paul gaat het geld sparen ook niet lukken
De manier om je punt te makenquote:
Tuurlijk, maar je kunt toch proberen een compromis te sluiten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand hier ooit een vergadering bijgewoond?
Je moet gewoon je smoel houden als je niet aan het woord bentquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt toch proberen een compromis te sluiten?
Billy wil het kort houdenquote:
Het is de toon die de muziek maaktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand hier ooit een vergadering bijgewoond?
Dan heb je anus melk met de smaak van gebakken mossel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Steriliseren in de badkuip buiten
Lindy was wel aan het woord, en ze zei dat ze het niet wilde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet gewoon je smoel houden als je niet aan het woord bent
Hou maar op, dat gaat veel te ver voor deze nitwitsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef Delenlill het volgende:
Koe voor 1 euro verkopen en die gast de rest van het jaar laten betalen om de koe daar te stallen/verzorgen. Alle melk die ze willen houden mogen ze houden, rest gaat naar de koper toe.
Beide partijen blij, goedkope koe voor de boer (na een jaar) en melk voor de bewoners. Tevens worden ze vanaf dat moment betaald om voor de koe te zorgen, wat dan niet meer nutteloos werk is.
Terecht overigensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Ransjih het volgende:
het enige wat geld opbrengt, de rondleiding, krijgt nota bene kritiek
Daar zijn ze te hoog voor opgeleidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n stel kneuzen bij elkaar. Vergaderen kunnen ze ook al niet.
Ik las ergens dat het niveau van de deelnemers hoog zou zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
vier hoog achter ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het niveau van de deelnemers hoog zou zijn
Niveau fantaseren misschien, maar verder?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Kolerequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Moesten die Kerstantennes niet ingeleverd worden?![]()
[ afbeelding ]
Grafkop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Moesten die Kerstantennes niet ingeleverd worden?![]()
[ afbeelding ]
even mezelf quoten :pquote:Ik zeg het je, volgende week wanneer de uitzending begint, zijn de helft opeens heel handig en hebben ze zo'n eigen beschaving gebouwd. De eerste week voor de kijkcijfers (wow 10k in één week erdoor heen gejaagd, nu zijn ze blut, dit moeten we zien)!
Daarna krijgt Hakims zijn pannenkoekenrestaurant gelijk twee michelin sterren. Worden er voorstellingen gegeven door de wereldklasse muzikanten en zangeressen. Terwijl onze boomknuffelaar een nieuwe duurzame brandstof ontwikkeld op basis van ei, melk en tonijn waar heel Nederland mee in energie wordt voorzien.
Ach, als je het vergelijkt met BB3 t/m BB6 en Secret Story, DGK en Can't buy me Love, dan lijkt het zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Huub is de schuldige,quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
Zou John de Mol dat nou echt vinden, of heeft men hem dat wijsgemaakt.
Behalve Hakim, die zit met z'n hoofd al bij de laatste 3 maandenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:50 schreef iBenny het volgende:
kortetermijndenkers die een Utopia moeten stichten
Jouw streams zijn eerder dan de mijnequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Tamaartje het volgende:
Billy wil 3 bakken, groente, fruit en tuinafval
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef margje53 het volgende:
Isabella wil zingen en een liedje maken. Dat is een ander programma
Dat kan natuurlijk niet, dat kost alleen maar moeite. Ze gaan er gewoon één kopen, kost toch geen drol.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:51 schreef Mallika het volgende:
Rienk wil zelf een kachel maken.
HULDE voor Rienk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |