Ik luister al vrijwel de hele dag Poolse rap.quote:
Maar er zitten borsten in de wegquote:
Hoiquote:
Ach, dan moeten die er maar bij hequote:
Maar dan zie je m'n hart zo lastigquote:
Haai Stuwiequote:
wou al zeggen , die is uit west melbournequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou zelfs het geld niet hebben voor de sessies momenteelAl valt deze nog mee.
kababquote:
opensnijden dan maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan zie je m'n hart zo lastig
Liever niet eigenlijkquote:
Denk dat ik nooit aan tatoeages begin, maar zoiets vind ik nog wel mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wou al zeggen , die is uit west melbourne![]()
Maar wil je zo iets dan?
Ik wil een kant van mn bovenlichaam heel 'christelijk' maken, dus t eerste deel van mn chestpiece word van die handen, met een rosary, en dan waar mn hart is wil ik de naam van mn eerst geborenen
ok, dan maar een rontgenquote:
Heb jij een röntgenapparaat staan?quote:
Hoe is hetquote:
quote:
Mwah draag al jaren zn rozenkrans (en toen kwamen de guido'squote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk dat ik nooit aan tatoeages begin, maar zoiets vind ik nog wel mooi.
Maar nog een achterliggende gedachte of vind jij dat gewoon mooi (Eerst geborenen daargelaten, dat spreekt voor zich)
GMTAquote:
jahoor, kom maar langsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij een röntgenapparaat staan?
Heuj tijd niet gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer. Hoe is het? Naar je zin nog?
Oh okéquote:
quote:
Kruisenfetisjquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah draag al jaren zn rozenkrans (en toen kwamen de guido's) en ik heb op de een of andere manier een aparte link met het christelijk geloof. Ben totaal niet gelovig, maar ik vind het gewoon altijd heel tof en mooi staan. Heb denk ik een kruizenfetish (hihaho)
We're all herequote:
Ik hoop t wel, ga die handen nemen als ik 5kg eraf heb, dan bij de 10kg laat ik het doorzetten tot mn rechter bovenarm.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kruisenfetisj![]()
En okéGaat het er ook ooit van komen denk je, of?
Gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom hier af en toe even binnenvallen
10 kilo ja? Gewoon een tattoo op de groei nemen toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop t wel, ga die handen nemen als ik 5kg eraf heb, dan bij de 10kg laat ik het doorzetten tot mn rechter bovenarm.
Als ik dan nog geld over heb wil ik een pinupgirl met een voetbal en feyenoordshirt op mn kuit laten zetten. Tegen die tijd vind ik het wel genoeg
Wou al jaren iets op mn kuit, had eerst een soort tribal gitaar die ik wou laten zetten, nu een paar jaar later blij dat ik die niet in een dronken bui heb laten zetten![]()
Mja wil het al een flinke tijd, heb t geld ook klaar liggen ervoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 kilo ja? Gewoon een tattoo op de groei nemen toch.
En klinkt ambitieus en prijzig, maar zonde om het niet te doen als je het echt wil.
65 kilo ja? Ecto.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja wil het al een flinke tijd, heb t geld ook klaar liggen ervoor.
T is ook meer dat toen ik uit huis ging ik 65-68 woog en nu 80-82Goede motivatie om dan iets te laten zetten als ik zelf weer lekkerder in mn vel zit
Dat waren nog eens tijdenquote:
wie?quote:
Dat is Penny van TBBT?quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezellig
Dan kom ik af en toe bij jou binnenvallen
quote:
jaquote:
quote:
Ze speelde ook Billy in Charmedquote:
Omdat er grapjes op niveau gemaakt worden en het een feest van herkenning is in het autisten huis van lennard en sheldonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Actrice uit een zogenaamde komedie.
Waarom is The Big Bang Theory grappig Jimbo?
nee toch ?quote:
Niet aan beginnen ook.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Omdat er grapjes op niveau gemaakt worden en het een feest van herkenning is in het autisten huis van lennard en sheldon
Volgens mij welquote:
quote:Cuoco later starred as Billie Jenkins on the final season of the supernatural drama series Charmed (2005–2006)
Als ik mn meissie niet had zou ik dr genadeloos hard doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een hoer. Hier zijn Etsu en ik niet van gediend.
Dat lijkt mij vanzelfsprekend als aantal posts op één dag recordhouder te FOK!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik mn meissie niet had zou ik dr genadeloos hard doen
Je ziet de teleurstelling op haar gezicht dat je een meissie hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik mn meissie niet had zou ik dr genadeloos hard doen
Dat is maar een dag hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vanzelfsprekend als aantal posts op één dag recordhouder te FOK!
Weet je vriendin hier wel vanquote:
eens!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ziet de teleurstelling op haar gezicht dat je een meissie hebt.
Hoiquote:
Hallo Stinhoquote:
Hoi Essquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet of dit hem gaat worden Stijn.
Die is saai geworden zonder KnutGod.quote:
quote:
Ja of het niveau verhogenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon op niveauhoogte gaan zitten.
soort zoekt soort ben ik bangquote:
In de VBL SC is iedereen van hoog niveau.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet wel van haar
anders steek ik hem er bij jhali in
ik heb mijn apenpak aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
mijn baas zit dus beneden want hij is bevriend met mijn vader en ik moet erbij gaan zittenhalp geen zin in. moet ik me omkleden want heb nu chillkleren aan enzo
Ja zeker alleen Knut mist tot februari nu is het topic dood.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de VBL SC is iedereen van hoog niveau.
goeiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de VBL SC is iedereen van hoog niveau.
Welke baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
mijn baas zit dus beneden want hij is bevriend met mijn vader en ik moet erbij gaan zittenhalp geen zin in. moet ik me omkleden want heb nu chillkleren aan enzo
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
ik heb twee baantjes hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke baas![]()
Maar een apenpak zou hier wel schappelijk zijn ja.
Ik wilde m quotenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:28 schreef Tjacka het volgende:
oh
weer elans post verwijdert
dit ging weer perrongeluk hoor
echt
Naakt op de tafel dansen en pics sturen xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
Ik betwijfel dat er zoveel users hier zijn en dat zij allemaal kinderachtig zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik achtentachtig incapabele users een niveautrede hoger kan brengen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:28 schreef Tjacka het volgende:
oh
weer elans post verwijdert
dit ging weer perrongeluk hoor
echt
Tjacka is incababel.quote:
ik verwacht veel pics van Japan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zeker alleen Knut mist tot februari nu is het topic dood.
haha hoezo ik ben back !!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]aaaand shes back.
succes morgen met de broodafdeling alvast
Ja dat wist ik, maar ik zag even niet in dat het ook gewoon een vriendschappelijk bezoek kon inhouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb twee baantjes he
naja 1 sinds vandaag
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik verwacht veel pics van Japan.
dit soort reacties doen mij enorm pijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Tjacka is incababel.
Hoop dat hij snel vuilnisman is en weg hier
Je snapt mijn punt toch welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat er zoveel users hier zijn en dat zij allemaal kinderachtig zijn
als vuilnisman zal hij ook dingen ophalen die niet opgehaald mogen worden dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Tjacka is incababel.
Hoop dat hij snel vuilnisman is en weg hier
ja elans kopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als vuilnisman zal hij ook dingen ophalen die niet opgehaald mogen worden dus.
Jij bedoelt dat het hier net JNG is.quote:
Dat je onzin uitkraamt? Ja dat begrijpt Ess wel denk ik.quote:
De ONZ-SC is JNG 2.0. Stelletje relschoppers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat het hier net JNG is.
Dit is JNG + VBL + wat random users. Dat is vrijwel hetzelfde.
Je moet het maximale uit je kwaliteiten halen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit soort reacties doen mij enorm pijn
goeie xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja elans kop
die is zelfs nog te erg voor het grofvuil
Jaquote:
jng 2.0 is in onzquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben slechts een random user?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zeg hoi ik ben supersof van fokquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
moet ik hem en zijn vrouw een hand geven??? normaal als ik hem zie zeg ik alleen hoi en begint het gesprek maar nu is het raar ;s vooral met mijn ouders erbij
Ja. En dan met tegenzin en enigszins ongemakkelijk je in een gesprek mengenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
moet ik hem en zijn vrouw een hand geven??? normaal als ik hem zie zeg ik alleen hoi en begint het gesprek maar nu is het raar ;s vooral met mijn ouders erbij
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nahquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
oke ik zie welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. En dan met tegenzin en enigszins ongemakkelijk je in een gesprek mengen
mijn contract moet verlengd worden okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gewoon gedag zeggen hoe moeilijk kan het zijn.
hou je bekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, met je lelijke apenpak.
Ja maar hij haalt je zo wel overquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haha hoezo ik ben back !!
en vandaag was mijn laatste dag daar he
Niet op reageren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, met je lelijke apenpak.
dit is een andere baasquote:
Gewoon hoi zeggen dat je moe bent en weer naar je kamer vluchten tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn contract moet verlengd worden ok
je houd er wel van he, als ze de baas over je spelenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je houd er wel van he, als ze de baas over je spelen![]()
Jij verstopt je inderdaad zeer professioneel voor je mogelijke bazen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou boven blijven zitten trouwens fuck hunnie
En dan word je boos op Supersof, triest van jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou boven blijven zitten trouwens fuck hunnie
Ja maar als je autist met WW ben mag dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan word je boos op Supersof, triest van je.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij verstopt je inderdaad zeer professioneel voor je mogelijke bazen.
onz sc is nog erger jaquote:
The Wire, The Bridge, Suits.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
Iedereen noem eens 5 series die ik moet kijken
(als ik ze nog niet gezien heb download ik ze gelijk)
TBBT , Breaking bad, sons of anary, homeland, southland , ect ect heb ik al gezien.
The A-team.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
TBBT , Breaking bad, sons of anary, homeland, southland , ect ect heb ik al gezien.
Wat is het toch fijn dat je je voor ons opoffert en toch mee blijft posten, of zoquote:
Fringequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoef niet te werken dat is iets anders stom konijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij verstopt je inderdaad zeer professioneel voor je mogelijke bazen.
planet of the apesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
Beledig Mexicanobakker niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar als je het hier niet leuk vind
waarom post je hier dan
homo
dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent moderator.
Wees ook netjes voor de minderheden in deze samenleving.
je bent zelf een geadopteerde kutkopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
Tjacka gaat weer los met zijn geadopteerde kutkop.
wire en suits heb ik al, brudge zal ik eens checkenquote:
ik vind het hier hartstikke leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar als je het hier niet leuk vind
waarom post je hier dan
homo
heb ik al, in de ateam van DVD boxquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The A-team.
[..]
Wat is het toch fijn dat je je voor ons opoffert en toch mee blijft posten, of zo
Snap ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is saai geworden zonder KnutGod.
wat loop je de boel dan af te kraken manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het hier hartstikke leuk
fringe heb ik al, DA vond ik niet leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fringe
Downton Abbey (voor je vrouwelijke kant)
RELLEEEEENNNNNNquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een geadopteerde kutkop
is dat een serie ? :S dat zijn toch films?quote:
Je heb nu ook een serie van The Transporter maar nog niet gezien misschien is dat wat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wire en suits heb ik al, brudge zal ik eens checken
Behalve ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat loop je de boel dan af te kraken man
ik snap ook wel dat je elan een debiel vind
maar niemand trekt iets van hem aan
sorry ik wou grappig zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat een serie ? :S dat zijn toch films?
Anders moet je even in dat serie top 100 topic kijken. Staan ook een hoop series inquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fringe heb ik al, DA vond ik niet leuk(mn mannelijke kant sprak me tegen)
mijn nederige excuses tjackaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat loop je de boel dan af te kraken man
ik snap ook wel dat je elan een debiel vind
maar niemand trekt iets van hem aan
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het hier hartstikke leuk
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Toto69 het volgende:
Dag LETMEIN, dappere strijder.
Voor eeuwig de shredder in.
Prison breakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
woow deze sla ik opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit niet te zeuren dan over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Ja. Behalve dat de zinsopbouw van geen kant klopt. Het moest wel op een original Tjacka productie lijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Tjacka het volgende:
Zit niet te zeuren dan over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Ben ik enkel daarom niet chill?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
Meeste mensen zijn chill behalve mensen die achter elkaar spammen zoals xcachet of zichzelf quoten.
Beide zijn wel tof, maar transporter haalt t niet bij jason stratham in die filmsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je heb nu ook een serie van The Transporter maar nog niet gezien misschien is dat wat.
Vikings is ook wel aardig .
oh omdat apen.quote:
weinig daarin die ik nog niet gezien hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders moet je even in dat serie top 100 topic kijken. Staan ook een hoop series in
gezien en gezienquote:
Jij bent evengoed een raar mens.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weinig daarin die ik nog niet gezien heb
waar staat die top 100? van imdb of ?
Nee er is hier een topic van, dan kon je zelf je top in sturen en ergens deze maand komt dan de uitslag ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weinig daarin die ik nog niet gezien heb
waar staat die top 100? van imdb of ?
nu ik geen werk meer heb zou ik hier 24/7 gaan zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
Het zou al een stuk schelen als ze hier een keer moderator neer zetten die orde kan houden.
Elke dag moeten andere blauwen hierheen om TR's op te lossen terwijl de mod van hier schittert in afwezigheid.
Daten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent evengoed een raar mens.
Maar rare mensen hebben ook recht op hun plekje zie LR dus we vergeven het je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |