Ik luister al vrijwel de hele dag Poolse rap.quote:
Maar er zitten borsten in de wegquote:
Hoiquote:
Ach, dan moeten die er maar bij hequote:
Maar dan zie je m'n hart zo lastigquote:
Haai Stuwiequote:
wou al zeggen , die is uit west melbournequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou zelfs het geld niet hebben voor de sessies momenteelAl valt deze nog mee.
kababquote:
opensnijden dan maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan zie je m'n hart zo lastig
Liever niet eigenlijkquote:
Denk dat ik nooit aan tatoeages begin, maar zoiets vind ik nog wel mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wou al zeggen , die is uit west melbourne![]()
Maar wil je zo iets dan?
Ik wil een kant van mn bovenlichaam heel 'christelijk' maken, dus t eerste deel van mn chestpiece word van die handen, met een rosary, en dan waar mn hart is wil ik de naam van mn eerst geborenen
ok, dan maar een rontgenquote:
Heb jij een röntgenapparaat staan?quote:
Hoe is hetquote:
quote:
Mwah draag al jaren zn rozenkrans (en toen kwamen de guido'squote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk dat ik nooit aan tatoeages begin, maar zoiets vind ik nog wel mooi.
Maar nog een achterliggende gedachte of vind jij dat gewoon mooi (Eerst geborenen daargelaten, dat spreekt voor zich)
GMTAquote:
jahoor, kom maar langsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij een röntgenapparaat staan?
Heuj tijd niet gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer. Hoe is het? Naar je zin nog?
Oh okéquote:
quote:
Kruisenfetisjquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah draag al jaren zn rozenkrans (en toen kwamen de guido's) en ik heb op de een of andere manier een aparte link met het christelijk geloof. Ben totaal niet gelovig, maar ik vind het gewoon altijd heel tof en mooi staan. Heb denk ik een kruizenfetish (hihaho)
We're all herequote:
Ik hoop t wel, ga die handen nemen als ik 5kg eraf heb, dan bij de 10kg laat ik het doorzetten tot mn rechter bovenarm.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kruisenfetisj![]()
En okéGaat het er ook ooit van komen denk je, of?
Gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kom hier af en toe even binnenvallen
10 kilo ja? Gewoon een tattoo op de groei nemen toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop t wel, ga die handen nemen als ik 5kg eraf heb, dan bij de 10kg laat ik het doorzetten tot mn rechter bovenarm.
Als ik dan nog geld over heb wil ik een pinupgirl met een voetbal en feyenoordshirt op mn kuit laten zetten. Tegen die tijd vind ik het wel genoeg
Wou al jaren iets op mn kuit, had eerst een soort tribal gitaar die ik wou laten zetten, nu een paar jaar later blij dat ik die niet in een dronken bui heb laten zetten![]()
Mja wil het al een flinke tijd, heb t geld ook klaar liggen ervoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 kilo ja? Gewoon een tattoo op de groei nemen toch.
En klinkt ambitieus en prijzig, maar zonde om het niet te doen als je het echt wil.
65 kilo ja? Ecto.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja wil het al een flinke tijd, heb t geld ook klaar liggen ervoor.
T is ook meer dat toen ik uit huis ging ik 65-68 woog en nu 80-82Goede motivatie om dan iets te laten zetten als ik zelf weer lekkerder in mn vel zit
Dat waren nog eens tijdenquote:
wie?quote:
Dat is Penny van TBBT?quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezellig
Dan kom ik af en toe bij jou binnenvallen
quote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |