Trots op jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachie
ik ga het sporten weer oppakken
goed hé
Wat voor een sport? Toch geen sportschool hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachie
ik ga het sporten weer oppakken
goed hé
Heet jij cachie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor een sport? Toch geen sportschool he
ja wel ging een tijdje heel goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor een sport? Toch geen sportschool he
Is allang geweestquote:
Ik denk dat ze moet afkickenquote:
Vice city was geweldig iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk vond SA ook niet zo leuk
![]()
Vice City vond ik wel tofDie heb ik ook helemaal uitgespeeld
daar moet een piemol inquote:
Ahja, nu toch geen geld/tijd voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vice city was geweldig idd
maar deze is het spelen wel waard hoor
laat die neger t vor je kopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, nu toch geen geld/tijd voor![]()
In JNG kreeg je genoeg vocaroos.quote:
Vice City was inderdaad tof, ik herinner me vooral nog dat winkelcentrum waarin je ook lekker kon kloten. GTA5 is ook vet, geef even een seintje als je online gaat, dan voeg ik je toe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Vice City
San Andreas kon mij ook niet bekoren en de nieuwste ook nog onaangeraakt liggen + Xbox. Ik ben niet zo heel dankbaar naar mijn broertje eigenlijk
Is wel de 360 he, en aangezien ik er nooit op speel ook geen Xbox live.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In JNG kreeg je genoeg vocaroos.
[..]
Vice City was inderdaad tof, ik herinner me vooral nog dat winkelcentrum waarin je ook lekker kon kloten. GTA5 is ook vet, geef even een seintje als je online gaat, dan voeg ik je toe.
#Swag #terrasquote:
Niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In JNG kreeg je genoeg vocaroos.
[..]
Vice City was inderdaad tof, ik herinner me vooral nog dat winkelcentrum waarin je ook lekker kon kloten. GTA5 is ook vet, geef even een seintje als je online gaat, dan voeg ik je toe.
Ik ga genieten. Niet doorvertellen aan Cachet he. Ze doet erg dominantquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Tjacka het volgende:
lr ik heb weer een amsterdams raptalent ontdekt
Ik heb ook de 360, dus mocht je er toch aan beginnen, dan kan het altijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel de 360 he, en aangezien ik er nooit op speel ook geen Xbox live.
[..]
#Swag #terras
Rt op vorige keer was je nog 18quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben minderjarig. Hou eens op met deze vieze praatjes.
Ja het is leuk geweest, donder op met die plaatjes of ik ga er ook een paar van jou maken en op jouw Facebook zettenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind deze leuker ryan
wow chillaxquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het is leuk geweest, donder op met die plaatjes of ik ga er ook een paar van jou maken en op jouw Facebook zetten
Hmm zie wel. Geen idee wat het per maand kost ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb ook de 360, dus mocht je er toch aan beginnen, dan kan het altijd.
SHIT JUST GOT SRSquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het is leuk geweest, donder op met die plaatjes of ik ga er ook een paar van jou maken en op jouw Facebook zetten
Ik heb pas 3 maanden gekocht voor 18 euro ofzo. Dat kan ik best missen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm zie wel. Geen idee wat het per maand kost ook.
De TR wordt straks ook vast afgehandeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik schelde je indirect uit voor Tjacka
Wat ben je toch een enorme treurwilg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Etsu het volgende:
Wat een trieste TT.
Toto wil dat hij hier weer komt posten, blijkt dus.
quote:
oosterschelde?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik schelde je indirect uit voor Tjacka
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een enorme treurwilg.
hoef je niet te zijn bbyquote:
Zullen we circle jerkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt. Ik verveel me.
jaquote:
bammetje kwakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ik wil niet weer centraal staan.
Misschien word je hier vrolijk van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ik wil niet weer centraal staan.
hihahoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn moeder stuurde mij net een foto van gekochte beeldjes. Zeg ik "Ziet er beeldig uit hoor"
xD
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn moeder stuurde mij net een foto van gekochte beeldjes. Zeg ik "Ziet er beeldig uit hoor"
xD
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
xD
dan zou het incestgehalte hoog zijn bij ons in het gezinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
je zoon zou maar lr zijn
omg
dan zou ik echt genieten
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien word je hier vrolijk van.
[ afbeelding ]
Mijn moeder negeert mijn grappen meestal. Best wel pijnlijk eigenlijk. Wat mij wel aanspoort ze te blijven maken overigens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
je zoon zou maar lr zijn
omg
dan zou ik echt genieten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan zou het incestgehalte hoog zijn bij ons in het gezin
Jij houdt er van om genegeerd te worden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder negeert mijn grappen meestal. Best wel pijnlijk eigenlijk. Wat mij wel aanspoort ze te blijven maken overigens.
Ze weet tactisch in te spelen op de grappen door er een serieus antwoord op te geven. Ik denk dat ik al mijn familieverbanden inderdaad maar moet doorsnijden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt er van om genegeerd te worden?
ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt er van om genegeerd te worden?
Succes ermee, ik ga eventjes darten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze weet tactisch in te spelen op de grappen door er een serieus antwoord op te geven. Ik denk dat ik al mijn familieverbanden inderdaad maar moet doorsnijden.
Ik weet hoe die moeders rollen en daar speel ik handig op in. Al met al ben ik best wel een kwajongenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wel hoor
lekker man ziet ze dat jij komt maar zij loopt je maar te negeren en te negeren dus blijft maar doorgaan
ja dat is de leef stijnn
Ik Randy's Wedding Rescuequote:
dat klinkt ehm...gay?quote:
Nee. Je hebt een te vrouwelijke kaaklijn om door te gaan als stoere kale man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
LR Denk jij dat ik mn kop moet kaalscheren?
Dat is het ookquote:
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
ja, en dan met een baardquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een te vrouwelijke kaaklijn om door te gaan als stoere kale man.
Ik ga mij wel scheren daarentegen denk ik
jij mag niet mee doen, van jou mag ik ook geen tattooquote:
ja hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar ik ben vrouw
mag het dan wel?
Pfieuw, pak van m'n hartquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij mag niet mee doen, van jou mag ik ook geen tattoo
Wat wil je nemen dan? Een mooie tweehoofdige adelaar op de rug?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij mag niet mee doen, van jou mag ik ook geen tattoo
pics van je hart!quote:
Baas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je nemen dan? Een mooie tweehoofdige adelaar op de rug?
Mijn borst. Ja tog. Ik wil een Slavische taal spreken
[ afbeelding ]
Dat ben jij nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je nemen dan? Een mooie tweehoofdige adelaar op de rug?
Mijn borst. Ja tog. Ik wil een Slavische taal spreken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |