Trots op jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachie
ik ga het sporten weer oppakken
goed hé
Wat voor een sport? Toch geen sportschool hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachie
ik ga het sporten weer oppakken
goed hé
Heet jij cachie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor een sport? Toch geen sportschool he
ja wel ging een tijdje heel goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor een sport? Toch geen sportschool he
Is allang geweestquote:
Ik denk dat ze moet afkickenquote:
Vice city was geweldig iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk vond SA ook niet zo leuk
![]()
Vice City vond ik wel tofDie heb ik ook helemaal uitgespeeld
daar moet een piemol inquote:
Ahja, nu toch geen geld/tijd voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vice city was geweldig idd
maar deze is het spelen wel waard hoor
laat die neger t vor je kopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, nu toch geen geld/tijd voor![]()
In JNG kreeg je genoeg vocaroos.quote:
Vice City was inderdaad tof, ik herinner me vooral nog dat winkelcentrum waarin je ook lekker kon kloten. GTA5 is ook vet, geef even een seintje als je online gaat, dan voeg ik je toe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Vice City
San Andreas kon mij ook niet bekoren en de nieuwste ook nog onaangeraakt liggen + Xbox. Ik ben niet zo heel dankbaar naar mijn broertje eigenlijk
Is wel de 360 he, en aangezien ik er nooit op speel ook geen Xbox live.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In JNG kreeg je genoeg vocaroos.
[..]
Vice City was inderdaad tof, ik herinner me vooral nog dat winkelcentrum waarin je ook lekker kon kloten. GTA5 is ook vet, geef even een seintje als je online gaat, dan voeg ik je toe.
#Swag #terrasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |