mooi mooi mooi hier ookquote:
Furieus masturberen helpt vaakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit zijn de eerste dagen
ik moet dit altijd rustig verwerken
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:39 schreef essnhills het volgende:
Toto, je moet even naar het laatste topic waar de OP nog klopte gaan, dan op open een nieuw topic drukken, vanuit daar de OP kopiëren en die hier in de OP neerzetten![]()
quoted for laughsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef essnhills het volgende:
Even kijken of dit werkt
Welkom in het GRTD SC-topic.
V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.
Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
statistieken
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Bij deze willen wij Fok-it feliciteren!
[ afbeelding ]
quote:
quoted for laughsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Welkom in het GRTD SC-topic.
V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.
Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
statistieken
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Bij deze willen wij Fok-it feliciteren!
[ afbeelding ]
Jij hebt het nieuwe topicquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:39 schreef essnhills het volgende:
Toto, je moet even naar het laatste topic waar de OP nog klopte gaan, dan op open een nieuw topic drukken, vanuit daar de OP kopiëren en die hier in de OP neerzetten![]()
Het werkte anders welquote:
Uhh niet echtquote:
Jaquote:
Jawel.. je moet doen wat ik net zei, maar dan natuurlijk NIET echt het nieuwe topic openen, alleen gewoon kopiëren wat daar allemaal staat, en dat hier neer zetten in de OPquote:
Nee hoor.quote:
Hij regelt die leef hierquote:
heb je ook zo veel geduld met je ouders?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel.. je moet doen wat ik net zei, maar dan natuurlijk NIET echt het nieuwe topic openen, alleen gewoon kopiëren wat daar allemaal staat, en dat hier neer zetten in de OP
Ja, ik ben altijd geduldig, geleerd op mijn werk in de Horeca.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je ook zo veel geduld met je ouders?
Wil je nu een kleurplaat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben stoer. Zit snitaap in de trein die denkt dat wij allemaal naar zijn muziek willen luisteren en ik zei er wat van
![]()
okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben stoer. Zit snitaap in de trein die denkt dat wij allemaal naar zijn muziek willen luisteren en ik zei er wat van
![]()
wat voor huidskleur?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Gedurfd welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
prachtige eigenschapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd geduldig, geleerd op mijn werk in de Horeca.
Ja, hij zei tegen iemand met hamsterwangen dat hij 'natstaart' kan krijgen. Iedereen weet dat hamsters daar dood aan gaan.quote:
Je bent zelf natstaartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, hij zei tegen iemand met hamsterwangen dat hij 'natstaart' kan krijgen. Iedereen weet dat hamsters daar dood aan gaan.
Waar ga je heen? Cracktown?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Zulke mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
quote:
je bent zelf niet dodelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Rodawa het volgende:
Vissentering is niet dodelijk, even voor de duidelijkheid.
Je bent zelf duidelijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Rodawa het volgende:
Vissentering is niet dodelijk, even voor de duidelijkheid.
zo fucking irritant als mensen gaan praten in de stilte coupéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Is dit weer een stomme grap met als achterliggende gedachte dat ik dat niet weet en dus niet bij iedereen hoor. Net als bij de godzilla grap enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, hij zei tegen iemand met hamsterwangen dat hij 'natstaart' kan krijgen. Iedereen weet dat hamsters daar dood aan gaan.
doen we?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het overigens prachtig dat Heppie en LR dezelfde signature delen.
Ik heb even het grote boek der antwoorden er bij gepakt. Het antwoord:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
de magic eight ball zegt dat je die vraag over tien minuten weer moet stellen
die heb ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even het grote boek der antwoorden er bij gepakt. Het antwoord:
"Vraag het aan je vader"
Haha omdat jij als enige niet wist wie Godzilla is en ook niet hoeveel pond 1 kg is en hoeveel een ons is hahaha dat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Is dit weer een stomme grap met als achterliggende gedachte dat ik dat niet weet en dus niet bij iedereen hoor. Net als bij de godzilla grap enzo
ook irritant jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo fucking irritant als mensen gaan praten in de stilte coupézou je een treinverbod voor moeten krijgen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha omdat jij als enige niet wist wie Godzilla is en ook niet hoeveel pond 1 kg is en hoeveel een ons is hahaha dat bedoel je?
Nee, zo was het niet bedoeld.
Je bent zelf niet zo bedeoldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha omdat jij als enige niet wist wie Godzilla is en ook niet hoeveel pond 1 kg is en hoeveel een ons is hahaha dat bedoel je?
Nee, zo was het niet bedoeld.
Briljante dingen staan erinquote:
Ik heb de mini-editie. Echt vet klein.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Briljante dingen staan erin![]()
Maar ik heb hem stiekem niet echteen vriendin heeft hem
12quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe veel eieren zitten er in een dozijn
Mijn ouders hadden nooit voorkeur voor een ander spermacelletje. Het is dus geen fout geweest.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb de mini-editie. Echt vet klein.
Dit lijkt me een leuk spel voor supersof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik wil ook wel het spelletje 'Dat had je moeten weten' oid
blijft lastig, dat googlequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Marco001 het volgende:
Een kilo is toch 2 pond? En een ons 100 gram?
125 gramquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Marco001 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit lijkt me een leuk spel voor supersof.
goedzo, althans tegenwoordig in Europaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Marco001 het volgende:
lulquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit lijkt me een leuk spel voor supersof.
alweer?quote:
KOM TC RYANquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO STOKER? Ik zou jou eens in de FIK STOKEN!
Jij maakt me weer belachelijkquote:
Doe nou niet of je van niks weet, je zorgde voor onenigheid in het vorige topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO STOKER? Ik zou jou eens in de FIK STOKEN!
Nee even serieus ik weet van niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe nou niet of je van niks weet, je zorgde voor onenigheid in het vorige topic.
gewoon niet doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand een goede tattoo zaak rond rotterdam, die een beetje goed realistisch werk kan zetten ?
Ik weet nog wel iets wat je kunt doen om de tijd te doden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
Nu is de sc weer dood en heb ik niks te doen op mijn WERK.
geen reet te doen op mijn WERK*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
quote:
post je tetten ff-en, dat zal helpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
werreke voor je cheldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
Vertel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets wat je kunt doen om de tijd te doden.
hai schatjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
dordrecht tattoo mickquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand een goede tattoo zaak rond rotterdam, die een beetje goed realistisch werk kan zetten ?
bob is idd niet goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
dordrecht tattoo mick
niet naar Bob gaan
Waarom niet bij die chick doen dan, je weet dat ze in staat is puik werk te leveren en aangezien zo'n tattoo min of meer for life is zou het toch logisch zijn bij haar .quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bob is idd niet goed.
Heb net een meisje uit den haag gesproken, die gaat eens in de shop rondvragen voor me
ken ook nog een chick in gouda, ben fan van dr werk en ken dr al jaren..maar juist daarom denk ik dat ik t beter niet kan doen daar
omdat ik bang ben dat juist omdat ze me kent ze laks wordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet bij die chick doen dan, je weet dat ze in staat is puik werk te leveren en aangezien zo'n tattoo min of meer for life is zou het toch logisch zijn bij haar .
Meh beetje kromme gedachtegang in dit geval.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat ik bang ben dat juist omdat ze me kent ze laks word
ik ben met vrienden op t werk ook veel minder serieus dan met echte goedbetalende klanten.
Ik zal eens kijken, thnxquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh beetje kromme gedachtegang in dit geval.
Zou kunnen maar lijkt me dat ze omdat ze je kent juist extra dr best doet toch?
Daarbij kan je in elke random shop ook iemand treffen die een kutdag heeft en er met de pet naar gooit.
Mick is wel goed heeft ook prijsjes gewonnen op conventies en doet grote tattoo's voor een hoop Feyenoorders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
credits naar rodawaTe laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Kneusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb hier toestemming voor gegeven hoor!
boem patsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef nodig het volgende:
Even testen of het carbid wel aan de wettelijke kaders voldoet enzo
Is die nieuwe inderdaad nog veel groter dan San Andreas?quote:
geen idee, ik speel San Andreasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die nieuwe inderdaad nog veel groter dan San Andreas?
Ohquote:
Hoiquote:
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die nieuwe inderdaad nog veel groter dan San Andreas?
imho wel. Vond SA dan ook kut en gta4 ook niet tofquote:
Hahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
imho wel. Vond SA dan ook kut en gta4 ook niet tof
hij is zeker de 4tientjes waard
Trots op jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachie
ik ga het sporten weer oppakken
goed hé
Wat voor een sport? Toch geen sportschool hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachie
ik ga het sporten weer oppakken
goed hé
Heet jij cachie?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor een sport? Toch geen sportschool he
ja wel ging een tijdje heel goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor een sport? Toch geen sportschool he
Is allang geweestquote:
Ik denk dat ze moet afkickenquote:
Vice city was geweldig iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk vond SA ook niet zo leuk
![]()
Vice City vond ik wel tofDie heb ik ook helemaal uitgespeeld
daar moet een piemol inquote:
Ahja, nu toch geen geld/tijd voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vice city was geweldig idd
maar deze is het spelen wel waard hoor
laat die neger t vor je kopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, nu toch geen geld/tijd voor![]()
In JNG kreeg je genoeg vocaroos.quote:
Vice City was inderdaad tof, ik herinner me vooral nog dat winkelcentrum waarin je ook lekker kon kloten. GTA5 is ook vet, geef even een seintje als je online gaat, dan voeg ik je toe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Vice City
San Andreas kon mij ook niet bekoren en de nieuwste ook nog onaangeraakt liggen + Xbox. Ik ben niet zo heel dankbaar naar mijn broertje eigenlijk
Is wel de 360 he, en aangezien ik er nooit op speel ook geen Xbox live.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In JNG kreeg je genoeg vocaroos.
[..]
Vice City was inderdaad tof, ik herinner me vooral nog dat winkelcentrum waarin je ook lekker kon kloten. GTA5 is ook vet, geef even een seintje als je online gaat, dan voeg ik je toe.
#Swag #terrasquote:
Niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In JNG kreeg je genoeg vocaroos.
[..]
Vice City was inderdaad tof, ik herinner me vooral nog dat winkelcentrum waarin je ook lekker kon kloten. GTA5 is ook vet, geef even een seintje als je online gaat, dan voeg ik je toe.
Ik ga genieten. Niet doorvertellen aan Cachet he. Ze doet erg dominantquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Tjacka het volgende:
lr ik heb weer een amsterdams raptalent ontdekt
Ik heb ook de 360, dus mocht je er toch aan beginnen, dan kan het altijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel de 360 he, en aangezien ik er nooit op speel ook geen Xbox live.
[..]
#Swag #terras
Rt op vorige keer was je nog 18quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben minderjarig. Hou eens op met deze vieze praatjes.
Ja het is leuk geweest, donder op met die plaatjes of ik ga er ook een paar van jou maken en op jouw Facebook zettenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind deze leuker ryan
wow chillaxquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het is leuk geweest, donder op met die plaatjes of ik ga er ook een paar van jou maken en op jouw Facebook zetten
Hmm zie wel. Geen idee wat het per maand kost ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb ook de 360, dus mocht je er toch aan beginnen, dan kan het altijd.
SHIT JUST GOT SRSquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja het is leuk geweest, donder op met die plaatjes of ik ga er ook een paar van jou maken en op jouw Facebook zetten
Ik heb pas 3 maanden gekocht voor 18 euro ofzo. Dat kan ik best missen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm zie wel. Geen idee wat het per maand kost ook.
De TR wordt straks ook vast afgehandeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik schelde je indirect uit voor Tjacka
Wat ben je toch een enorme treurwilg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Etsu het volgende:
Wat een trieste TT.
Toto wil dat hij hier weer komt posten, blijkt dus.
quote:
oosterschelde?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik schelde je indirect uit voor Tjacka
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een enorme treurwilg.
hoef je niet te zijn bbyquote:
Zullen we circle jerkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt. Ik verveel me.
jaquote:
bammetje kwakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ik wil niet weer centraal staan.
Misschien word je hier vrolijk van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ik wil niet weer centraal staan.
hihahoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn moeder stuurde mij net een foto van gekochte beeldjes. Zeg ik "Ziet er beeldig uit hoor"
xD
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn moeder stuurde mij net een foto van gekochte beeldjes. Zeg ik "Ziet er beeldig uit hoor"
xD
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
xD
dan zou het incestgehalte hoog zijn bij ons in het gezinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
je zoon zou maar lr zijn
omg
dan zou ik echt genieten
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien word je hier vrolijk van.
[ afbeelding ]
Mijn moeder negeert mijn grappen meestal. Best wel pijnlijk eigenlijk. Wat mij wel aanspoort ze te blijven maken overigens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
je zoon zou maar lr zijn
omg
dan zou ik echt genieten
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan zou het incestgehalte hoog zijn bij ons in het gezin
Jij houdt er van om genegeerd te worden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder negeert mijn grappen meestal. Best wel pijnlijk eigenlijk. Wat mij wel aanspoort ze te blijven maken overigens.
Ze weet tactisch in te spelen op de grappen door er een serieus antwoord op te geven. Ik denk dat ik al mijn familieverbanden inderdaad maar moet doorsnijden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt er van om genegeerd te worden?
ik wel hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt er van om genegeerd te worden?
Succes ermee, ik ga eventjes darten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze weet tactisch in te spelen op de grappen door er een serieus antwoord op te geven. Ik denk dat ik al mijn familieverbanden inderdaad maar moet doorsnijden.
Ik weet hoe die moeders rollen en daar speel ik handig op in. Al met al ben ik best wel een kwajongenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wel hoor
lekker man ziet ze dat jij komt maar zij loopt je maar te negeren en te negeren dus blijft maar doorgaan
ja dat is de leef stijnn
Ik Randy's Wedding Rescuequote:
dat klinkt ehm...gay?quote:
Nee. Je hebt een te vrouwelijke kaaklijn om door te gaan als stoere kale man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
LR Denk jij dat ik mn kop moet kaalscheren?
Dat is het ookquote:
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
ja, en dan met een baardquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een te vrouwelijke kaaklijn om door te gaan als stoere kale man.
Ik ga mij wel scheren daarentegen denk ik
jij mag niet mee doen, van jou mag ik ook geen tattooquote:
ja hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar ik ben vrouw
mag het dan wel?
Pfieuw, pak van m'n hartquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij mag niet mee doen, van jou mag ik ook geen tattoo
Wat wil je nemen dan? Een mooie tweehoofdige adelaar op de rug?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij mag niet mee doen, van jou mag ik ook geen tattoo
pics van je hart!quote:
Baas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je nemen dan? Een mooie tweehoofdige adelaar op de rug?
Mijn borst. Ja tog. Ik wil een Slavische taal spreken
[ afbeelding ]
Dat ben jij nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je nemen dan? Een mooie tweehoofdige adelaar op de rug?
Mijn borst. Ja tog. Ik wil een Slavische taal spreken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |