Uhh niet echtquote:
Jaquote:
Jawel.. je moet doen wat ik net zei, maar dan natuurlijk NIET echt het nieuwe topic openen, alleen gewoon kopiėren wat daar allemaal staat, en dat hier neer zetten in de OPquote:
Nee hoor.quote:
Hij regelt die leef hierquote:
heb je ook zo veel geduld met je ouders?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel.. je moet doen wat ik net zei, maar dan natuurlijk NIET echt het nieuwe topic openen, alleen gewoon kopiėren wat daar allemaal staat, en dat hier neer zetten in de OP
Ja, ik ben altijd geduldig, geleerd op mijn werk in de Horeca.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je ook zo veel geduld met je ouders?
Wil je nu een kleurplaat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben stoer. Zit snitaap in de trein die denkt dat wij allemaal naar zijn muziek willen luisteren en ik zei er wat van
![]()
okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben stoer. Zit snitaap in de trein die denkt dat wij allemaal naar zijn muziek willen luisteren en ik zei er wat van
![]()
wat voor huidskleur?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Gedurfd welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |