prachtige eigenschapquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd geduldig, geleerd op mijn werk in de Horeca.
Ja, hij zei tegen iemand met hamsterwangen dat hij 'natstaart' kan krijgen. Iedereen weet dat hamsters daar dood aan gaan.quote:
Je bent zelf natstaartquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, hij zei tegen iemand met hamsterwangen dat hij 'natstaart' kan krijgen. Iedereen weet dat hamsters daar dood aan gaan.
Waar ga je heen? Cracktown?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben stoer. Zit snitaap in de trein die denkt dat wij allemaal naar zijn muziek willen luisteren en ik zei er wat van
![]()
Zulke mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben stoer. Zit snitaap in de trein die denkt dat wij allemaal naar zijn muziek willen luisteren en ik zei er wat van
![]()
quote:
je bent zelf niet dodelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Rodawa het volgende:
Vissentering is niet dodelijk, even voor de duidelijkheid.
Je bent zelf duidelijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef Rodawa het volgende:
Vissentering is niet dodelijk, even voor de duidelijkheid.
zo fucking irritant als mensen gaan praten in de stilte coupéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Is dit weer een stomme grap met als achterliggende gedachte dat ik dat niet weet en dus niet bij iedereen hoor. Net als bij de godzilla grap enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, hij zei tegen iemand met hamsterwangen dat hij 'natstaart' kan krijgen. Iedereen weet dat hamsters daar dood aan gaan.
doen we?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het overigens prachtig dat Heppie en LR dezelfde signature delen.
Ik heb even het grote boek der antwoorden er bij gepakt. Het antwoord:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
de magic eight ball zegt dat je die vraag over tien minuten weer moet stellen
die heb ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even het grote boek der antwoorden er bij gepakt. Het antwoord:
"Vraag het aan je vader"
Haha omdat jij als enige niet wist wie Godzilla is en ook niet hoeveel pond 1 kg is en hoeveel een ons is hahaha dat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Is dit weer een stomme grap met als achterliggende gedachte dat ik dat niet weet en dus niet bij iedereen hoor. Net als bij de godzilla grap enzo
ook irritant jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo fucking irritant als mensen gaan praten in de stilte coupézou je een treinverbod voor moeten krijgen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha omdat jij als enige niet wist wie Godzilla is en ook niet hoeveel pond 1 kg is en hoeveel een ons is hahaha dat bedoel je?
Nee, zo was het niet bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |