alweer?quote:
KOM TC RYANquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO STOKER? Ik zou jou eens in de FIK STOKEN!
Jij maakt me weer belachelijkquote:
Doe nou niet of je van niks weet, je zorgde voor onenigheid in het vorige topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO STOKER? Ik zou jou eens in de FIK STOKEN!
Nee even serieus ik weet van niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe nou niet of je van niks weet, je zorgde voor onenigheid in het vorige topic.
gewoon niet doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand een goede tattoo zaak rond rotterdam, die een beetje goed realistisch werk kan zetten ?
Ik weet nog wel iets wat je kunt doen om de tijd te doden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
Nu is de sc weer dood en heb ik niks te doen op mijn WERK.
geen reet te doen op mijn WERK*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
quote:
post je tetten ff-en, dat zal helpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
werreke voor je cheldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
Vertel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets wat je kunt doen om de tijd te doden.
hai schatjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
dordrecht tattoo mickquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand een goede tattoo zaak rond rotterdam, die een beetje goed realistisch werk kan zetten ?
bob is idd niet goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
dordrecht tattoo mick
niet naar Bob gaan
Waarom niet bij die chick doen dan, je weet dat ze in staat is puik werk te leveren en aangezien zo'n tattoo min of meer for life is zou het toch logisch zijn bij haar .quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bob is idd niet goed.
Heb net een meisje uit den haag gesproken, die gaat eens in de shop rondvragen voor me
ken ook nog een chick in gouda, ben fan van dr werk en ken dr al jaren..maar juist daarom denk ik dat ik t beter niet kan doen daar
omdat ik bang ben dat juist omdat ze me kent ze laks wordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet bij die chick doen dan, je weet dat ze in staat is puik werk te leveren en aangezien zo'n tattoo min of meer for life is zou het toch logisch zijn bij haar .
Meh beetje kromme gedachtegang in dit geval.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat ik bang ben dat juist omdat ze me kent ze laks word
ik ben met vrienden op t werk ook veel minder serieus dan met echte goedbetalende klanten.
Ik zal eens kijken, thnxquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh beetje kromme gedachtegang in dit geval.
Zou kunnen maar lijkt me dat ze omdat ze je kent juist extra dr best doet toch?
Daarbij kan je in elke random shop ook iemand treffen die een kutdag heeft en er met de pet naar gooit.
Mick is wel goed heeft ook prijsjes gewonnen op conventies en doet grote tattoo's voor een hoop Feyenoorders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
credits naar rodawaTe laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |