ik heb twee baantjes hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke baas![]()
Maar een apenpak zou hier wel schappelijk zijn ja.
Ik wilde m quotenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:28 schreef Tjacka het volgende:
oh
weer elans post verwijdert
dit ging weer perrongeluk hoor
echt
Naakt op de tafel dansen en pics sturen xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
mijn baas zit dus beneden want hij is bevriend met mijn vader en ik moet erbij gaan zittenhalp geen zin in. moet ik me omkleden want heb nu chillkleren aan enzo
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
mijn baas zit dus beneden want hij is bevriend met mijn vader en ik moet erbij gaan zittenhalp geen zin in. moet ik me omkleden want heb nu chillkleren aan enzo
Ik betwijfel dat er zoveel users hier zijn en dat zij allemaal kinderachtig zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik achtentachtig incapabele users een niveautrede hoger kan brengen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:28 schreef Tjacka het volgende:
oh
weer elans post verwijdert
dit ging weer perrongeluk hoor
echt
Tjacka is incababel.quote:
ik verwacht veel pics van Japan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zeker alleen Knut mist tot februari nu is het topic dood.
haha hoezo ik ben back !!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]aaaand shes back.
succes morgen met de broodafdeling alvast
Ja dat wist ik, maar ik zag even niet in dat het ook gewoon een vriendschappelijk bezoek kon inhouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb twee baantjes he
naja 1 sinds vandaag
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik verwacht veel pics van Japan.
dit soort reacties doen mij enorm pijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Tjacka is incababel.
Hoop dat hij snel vuilnisman is en weg hier
Je snapt mijn punt toch welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat er zoveel users hier zijn en dat zij allemaal kinderachtig zijn
als vuilnisman zal hij ook dingen ophalen die niet opgehaald mogen worden dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Tjacka is incababel.
Hoop dat hij snel vuilnisman is en weg hier
ja elans kopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als vuilnisman zal hij ook dingen ophalen die niet opgehaald mogen worden dus.
Jij bedoelt dat het hier net JNG is.quote:
Dat je onzin uitkraamt? Ja dat begrijpt Ess wel denk ik.quote:
De ONZ-SC is JNG 2.0. Stelletje relschoppers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat het hier net JNG is.
Dit is JNG + VBL + wat random users. Dat is vrijwel hetzelfde.
Je moet het maximale uit je kwaliteiten halen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit soort reacties doen mij enorm pijn
goeie xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja elans kop
die is zelfs nog te erg voor het grofvuil
Jaquote:
jng 2.0 is in onzquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben slechts een random user?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zeg hoi ik ben supersof van fokquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
moet ik hem en zijn vrouw een hand geven??? normaal als ik hem zie zeg ik alleen hoi en begint het gesprek maar nu is het raar ;s vooral met mijn ouders erbij
Ja. En dan met tegenzin en enigszins ongemakkelijk je in een gesprek mengenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
moet ik hem en zijn vrouw een hand geven??? normaal als ik hem zie zeg ik alleen hoi en begint het gesprek maar nu is het raar ;s vooral met mijn ouders erbij
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nahquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
oke ik zie welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. En dan met tegenzin en enigszins ongemakkelijk je in een gesprek mengen
mijn contract moet verlengd worden okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gewoon gedag zeggen hoe moeilijk kan het zijn.
hou je bekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, met je lelijke apenpak.
Ja maar hij haalt je zo wel overquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haha hoezo ik ben back !!
en vandaag was mijn laatste dag daar he
Niet op reageren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, met je lelijke apenpak.
dit is een andere baasquote:
Gewoon hoi zeggen dat je moe bent en weer naar je kamer vluchten tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn contract moet verlengd worden ok
je houd er wel van he, als ze de baas over je spelenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je houd er wel van he, als ze de baas over je spelen![]()
Jij verstopt je inderdaad zeer professioneel voor je mogelijke bazen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou boven blijven zitten trouwens fuck hunnie
En dan word je boos op Supersof, triest van jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou boven blijven zitten trouwens fuck hunnie
Ja maar als je autist met WW ben mag dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan word je boos op Supersof, triest van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |