Ja. En dan met tegenzin en enigszins ongemakkelijk je in een gesprek mengenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
moet ik hem en zijn vrouw een hand geven??? normaal als ik hem zie zeg ik alleen hoi en begint het gesprek maar nu is het raar ;s vooral met mijn ouders erbij
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat het hier net JNG is.
Dit is JNG + VBL + wat random users. Dat is vrijwel hetzelfde.
nahquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
moet ik hem en zijn vrouw een hand geven??? normaal als ik hem zie zeg ik alleen hoi en begint het gesprek maar nu is het raar ;s vooral met mijn ouders erbij
oke ik zie welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. En dan met tegenzin en enigszins ongemakkelijk je in een gesprek mengen
mijn contract moet verlengd worden okquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Gewoon gedag zeggen hoe moeilijk kan het zijn.
hou je bekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, met je lelijke apenpak.
Ja maar hij haalt je zo wel overquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haha hoezo ik ben back !!
en vandaag was mijn laatste dag daar he
Niet op reageren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken joh, met je lelijke apenpak.
dit is een andere baasquote:
Gewoon hoi zeggen dat je moe bent en weer naar je kamer vluchten tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn contract moet verlengd worden ok
je houd er wel van he, als ze de baas over je spelenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je houd er wel van he, als ze de baas over je spelen![]()
Jij verstopt je inderdaad zeer professioneel voor je mogelijke bazen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou boven blijven zitten trouwens fuck hunnie
En dan word je boos op Supersof, triest van jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou boven blijven zitten trouwens fuck hunnie
Ja maar als je autist met WW ben mag dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan word je boos op Supersof, triest van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |