quote:
Ze speelde ook Billy in Charmedquote:
Omdat er grapjes op niveau gemaakt worden en het een feest van herkenning is in het autisten huis van lennard en sheldonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Actrice uit een zogenaamde komedie.
Waarom is The Big Bang Theory grappig Jimbo?
nee toch ?quote:
Niet aan beginnen ook.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Omdat er grapjes op niveau gemaakt worden en het een feest van herkenning is in het autisten huis van lennard en sheldon
Volgens mij welquote:
quote:Cuoco later starred as Billie Jenkins on the final season of the supernatural drama series Charmed (2005–2006)
Als ik mn meissie niet had zou ik dr genadeloos hard doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een hoer. Hier zijn Etsu en ik niet van gediend.
Dat lijkt mij vanzelfsprekend als aantal posts op één dag recordhouder te FOK!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik mn meissie niet had zou ik dr genadeloos hard doen
Je ziet de teleurstelling op haar gezicht dat je een meissie hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik mn meissie niet had zou ik dr genadeloos hard doen
Dat is maar een dag hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vanzelfsprekend als aantal posts op één dag recordhouder te FOK!
Weet je vriendin hier wel vanquote:
eens!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ziet de teleurstelling op haar gezicht dat je een meissie hebt.
Hoiquote:
Hallo Stinhoquote:
Hoi Essquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet of dit hem gaat worden Stijn.
Die is saai geworden zonder KnutGod.quote:
quote:
Ja of het niveau verhogenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon op niveauhoogte gaan zitten.
soort zoekt soort ben ik bangquote:
In de VBL SC is iedereen van hoog niveau.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet wel van haar
anders steek ik hem er bij jhali in
ik heb mijn apenpak aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
mijn baas zit dus beneden want hij is bevriend met mijn vader en ik moet erbij gaan zittenhalp geen zin in. moet ik me omkleden want heb nu chillkleren aan enzo
Ja zeker alleen Knut mist tot februari nu is het topic dood.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de VBL SC is iedereen van hoog niveau.
goeiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de VBL SC is iedereen van hoog niveau.
Welke baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
mijn baas zit dus beneden want hij is bevriend met mijn vader en ik moet erbij gaan zittenhalp geen zin in. moet ik me omkleden want heb nu chillkleren aan enzo
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |