quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij verstopt je inderdaad zeer professioneel voor je mogelijke bazen.
onz sc is nog erger jaquote:
The Wire, The Bridge, Suits.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
Iedereen noem eens 5 series die ik moet kijken
(als ik ze nog niet gezien heb download ik ze gelijk)
TBBT , Breaking bad, sons of anary, homeland, southland , ect ect heb ik al gezien.
The A-team.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
TBBT , Breaking bad, sons of anary, homeland, southland , ect ect heb ik al gezien.
Wat is het toch fijn dat je je voor ons opoffert en toch mee blijft posten, of zoquote:
Fringequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoef niet te werken dat is iets anders stom konijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij verstopt je inderdaad zeer professioneel voor je mogelijke bazen.
planet of the apesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
Beledig Mexicanobakker niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar als je het hier niet leuk vind
waarom post je hier dan
homo
dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent moderator.
Wees ook netjes voor de minderheden in deze samenleving.
je bent zelf een geadopteerde kutkopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
Tjacka gaat weer los met zijn geadopteerde kutkop.
wire en suits heb ik al, brudge zal ik eens checkenquote:
ik vind het hier hartstikke leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar als je het hier niet leuk vind
waarom post je hier dan
homo
heb ik al, in de ateam van DVD boxquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The A-team.
[..]
Wat is het toch fijn dat je je voor ons opoffert en toch mee blijft posten, of zo
Snap ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is saai geworden zonder KnutGod.
wat loop je de boel dan af te kraken manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het hier hartstikke leuk
fringe heb ik al, DA vond ik niet leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fringe
Downton Abbey (voor je vrouwelijke kant)
RELLEEEEENNNNNNquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een geadopteerde kutkop
is dat een serie ? :S dat zijn toch films?quote:
Je heb nu ook een serie van The Transporter maar nog niet gezien misschien is dat wat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wire en suits heb ik al, brudge zal ik eens checken
Behalve ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat loop je de boel dan af te kraken man
ik snap ook wel dat je elan een debiel vind
maar niemand trekt iets van hem aan
sorry ik wou grappig zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat een serie ? :S dat zijn toch films?
Anders moet je even in dat serie top 100 topic kijken. Staan ook een hoop series inquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fringe heb ik al, DA vond ik niet leuk(mn mannelijke kant sprak me tegen)
mijn nederige excuses tjackaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat loop je de boel dan af te kraken man
ik snap ook wel dat je elan een debiel vind
maar niemand trekt iets van hem aan
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het hier hartstikke leuk
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:42 schreef Toto69 het volgende:
Dag LETMEIN, dappere strijder.
Voor eeuwig de shredder in.
Prison breakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
woow deze sla ik opquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit niet te zeuren dan over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Ja. Behalve dat de zinsopbouw van geen kant klopt. Het moest wel op een original Tjacka productie lijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:44 schreef Tjacka het volgende:
Zit niet te zeuren dan over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Ben ik enkel daarom niet chill?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
Meeste mensen zijn chill behalve mensen die achter elkaar spammen zoals xcachet of zichzelf quoten.
Beide zijn wel tof, maar transporter haalt t niet bij jason stratham in die filmsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je heb nu ook een serie van The Transporter maar nog niet gezien misschien is dat wat.
Vikings is ook wel aardig .
oh omdat apen.quote:
weinig daarin die ik nog niet gezien hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders moet je even in dat serie top 100 topic kijken. Staan ook een hoop series in
gezien en gezienquote:
Jij bent evengoed een raar mens.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weinig daarin die ik nog niet gezien heb
waar staat die top 100? van imdb of ?
Nee er is hier een topic van, dan kon je zelf je top in sturen en ergens deze maand komt dan de uitslag ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weinig daarin die ik nog niet gezien heb
waar staat die top 100? van imdb of ?
nu ik geen werk meer heb zou ik hier 24/7 gaan zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
Het zou al een stuk schelen als ze hier een keer moderator neer zetten die orde kan houden.
Elke dag moeten andere blauwen hierheen om TR's op te lossen terwijl de mod van hier schittert in afwezigheid.
Daten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent evengoed een raar mens.
Maar rare mensen hebben ook recht op hun plekje zie LR dus we vergeven het je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |