Hmm, dat is niet fijn. Flink thee drinkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets beter, was gisteren en vandaag de hele tijd misselijk. Geen idee waarvanOp de bank Carrie zitten kijken vanmiddag.
Ik lust eigenlijk geen thee. Toevallig heb ik wel een pakje liggen misschien maar eens proberen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet fijn. Flink thee drinken
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou je even confronteren met je eigen gewoonten.
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou je even confronteren met je eigen gewoonten.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
Ik heb sinds 1 januari rond 10 uur in de ochtend geen druppel alcohol meer aangeraakt.
Hou jij jezelf er eens buiten als ik mensen die nog te redden zijn probeer te helpen.quote:
Hoe is het met je tuin?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken mijn aquarium weer nieuw leven in te blazen. Puur even ter info dit.
Dat was ik laatst ook van plan, maar toen kwam ik erachter dat ik het aquarium niet eens meer had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken mijn aquarium weer nieuw leven in te blazen. Puur even ter info dit.
Ja goed. Heeft wel wat te verduren gaat tijdens de jaarwisseling, maar dat is niet vreemd aangezien mijn buurman voor bijna 10 ruggen vuurwerk had gekocht.quote:
Wutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja goed. Heeft wel wat te verduren gaat tijdens de jaarwisseling, maar dat is niet vreemd aangezien mijn buurman voor bijna 10 ruggen vuurwerk had gekocht.True story.
lol wutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja goed. Heeft wel wat te verduren gaat tijdens de jaarwisseling, maar dat is niet vreemd aangezien mijn buurman voor bijna 10 ruggen vuurwerk had gekocht.True story.
mijne heeft een poosje bij mijn schoonouders in een loods gestaan. Ik weet niet of de vorst en de kou vriendelijk is geweest voor mijn pomp.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was ik laatst ook van plan, maar toen kwam ik erachter dat ik het aquarium niet eens meer had.
9700 pietermannen.quote:
Net zo nutteloosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet je hoeveel drank je daarvan kunt kopen?
1386 kratten oettingerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet je hoeveel drank je daarvan kunt kopen?
Gestelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel Woensel bezopen jonge koekoek.
Wat een debiel.quote:
Beats me. Duitse en Belgische shit. Redelijk professioneel ook met allemaal pijlen die snel na elkaar de lucht in gaan en veel knallen.quote:
Mwoah. ZZP'er, maar dat is eigenlijk ook baas.quote:
Dat doet vuurwerk van 50 euro ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef Lange_Lans het volgende:
ook met allemaal pijlen die snel na elkaar de lucht in gaan en veel knallen.
Groene vingers I guess.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mwoah. ZZP'er, maar dat is eigenlijk ook baas.
Goeie buurman. Hartstikke leuke vent. Heeft 1 verslaving en die komt 31 december jaarlijks tot uiting.quote:
Doe eens niet zo betweterig.quote:
quote:
Ik moest dat ook direct denken toen ik het las.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef Caland het volgende:
Dat gebeurt er dus als je GGMM bij de donald duck laat werken.
Chillquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel: Ben je in een chillmood of wat energieker oid?
die bovenste lijkt achterlijk veel op u2quote:
WSG was de eerste he. Toen dat uitkwam was het de enige dus dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral WSG is kut. AV en Arathor had ik dacht ik al.
1975 staat in deze niet voor het jaartal waarin het nummer is uitgekomen he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
die bovenste lijkt achterlijk veel op u2
of ja, eerder andersom, u2 heeft dit verkracht
Klopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1975 staat in deze niet voor het jaartal waarin het nummer is uitgekomen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
Ik ga bier drinken. Houden jullie het een beetje rustig hier?Niet zo stoer doen Caland. Veel plezier vanavond en zuip maar lekker een stuk in je kraag, dan ga ik dat ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.![]()
Wat jij gaat doen, boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen Caland. Veel plezier vanavond en zuip maar lekker een stuk in je kraag, dan ga ik dat ook doen.
oh, dan is het wel erg jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1975 staat in deze niet voor het jaartal waarin het nummer is uitgekomen he.
Ben je er ook weer laffe eikelbijter?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jij gaat doen, boeit echt niemand.
Wat een climax achter de komma.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik kon mij niet voorstellen dat dit uit die periode kwam in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, dan is het wel erg jammer
het klonk wel oud
jaag nou niet iedereen tegen je in het harnasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een laffe eikelbijter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er ook weer laffe eikelbijter?
ja iets later, heb het ook maar een minuutje geluisterd, maar vond het wat hebben van de beginjaren van de synthesizersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een climax achter de komma.
[..]
Valt wel mee toch? Ik kon mij niet voorstellen dat dit uit die periode kwam in ieder geval.
Wellicht iets ja. Nu weer verder metquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja iets later, heb het ook maar een minuutje geluisterd, maar vond het wat hebben van de beginjaren van de synthesizers
Je hebt weer een andere UI en je dacht: 'Frisse start, ander gedrag. Misschien nemen ze me dan wel serieus'?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf een laffe eikelbijter.
Ah vandaar. Ik vind die wel leuk om te doen maar helaas verliest ALliance meestalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WSG was de eerste he. Toen dat uitkwam was het de enige dus dan gaat het hard.
Overigens heeft het zijn charme wel in een team.
Succes. Ik ga je er vooral niet in steunen maar als ik je een aanmoediging nodig hebt hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik vind die wel leuk om te doen maar helaas verliest ALliance meestal
Ben nu solo-instances aan het doen, wat nieuws blijkbaar.
Stijn denkt groot. Tegenwoordig maakt hij ook ruzie buiten VBL.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt weer een andere UI en je dacht: 'Frisse start, ander gedrag. Misschien nemen ze me dan wel serieus'?
ja 2 jaar terugquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand hier ooit in Budapest geweest?
Dven (sherlock)
Link?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik ga je er vooral niet in steunen maar als ik je een aanmoediging nodig hebt hoor ik het wel.
Ik heb nog een aantal pick-up lines voor je.
[..]
Stijn denkt groot. Tegenwoordig maakt hij ook ruzie buiten VBL.
Ik maak geen ruzie, klapjosti. Etsu is snel geïrriteerd,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik ga je er vooral niet in steunen maar als ik je een aanmoediging nodig hebt hoor ik het wel.
Ik heb nog een aantal pick-up lines voor je.
[..]
Stijn denkt groot. Tegenwoordig maakt hij ook ruzie buiten VBL.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, klapjosti. Etsu is snel geïrriteerd,
Gaat wel, maar da's mijn ervaring omdat het bij ons goed ging geen idee verder eigenlijk. Wegblijven uit stripclubs wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tips?Wat je 'moet' zien..
En is het veilig om een DSLR mee te nemen? Of erg crimineel daar?
Wat is er anders aan een klapjosti dan een triangeljosti?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Overigens ben ik een triangeljosti
Was niet van plan om naar stripclubs te gaan maar waarom is dat wegblijven? Wordt je echt met een mes beroofd of wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat wel, maar da's mijn ervaring omdat het bij ons goed ging geen idee verder eigenlijk. Wegblijven uit stripclubs wel.
Verder naar de markthal toe, buda en pest goed bekijken en veel zuipen
Een triangeljosti bespeeld nog een instrument. Een heel vet instrument welteverstaan. Een soort sociaal geaccepteerde cowbell.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er anders aan een klapjosti dan een triangeljosti?
300 per pilsje rekenen en popo slaat je verrot als je niet betaaltquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was niet van plan om naar stripclubs te gaan maar waarom is dat wegblijven? Wordt je echt met een mes beroofd of wat?
*bespeelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een triangeljosti bespeeld nog een instrument. Een heel vet instrument welteverstaan. Een soort sociaal geaccepteerde cowbell.
Maar je zegt 'gaat wel' qua veiligheid, ook al ging het bij jullie goed.. waarom dan gaat wel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Saind het volgende:
[..]
300 per pilsje rekenen en popo slaat je verrot als je niet betaalt
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een triangeljosti bespeeld nog een instrument. Een heel vet instrument welteverstaan. Een soort sociaal geaccepteerde cowbell.
Omdat er toch wat armoede is wel en er dus altijd sketchy dingen zijn. In het centrum is er echt niets aan de hand, maar we zijn wat verder weggeweest ook en dan wordt het wel een beetje grijs allemaalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar je zegt 'gaat wel' qua veiligheid, ook al ging het bij jullie goed.. waarom dan gaat wel?
saind komt nogal intimiderend over, dan gaat het al snel goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar je zegt 'gaat wel' qua veiligheid, ook al ging het bij jullie goed.. waarom dan gaat wel?
Mja, daarom twijfel ik dus of ik mijn camera mee wil nemen ipv gewoon een simpele compactquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat er toch wat armoede is wel en er dus altijd sketchy dingen zijn. In het centrum is er echt niets aan de hand, maar we zijn wat verder weggeweest ook en dan wordt het wel een beetje grijs allemaal
Maar ook vergelijken met de rest van de Balkan is het keirijk daar.
De mensen met zo'n pook zijn daar allemaal criminele nachtclubeigenaar of pooiers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
saind komt nogal intimiderend over, dan gaat het al snel goed.
Dan zou ik compact doen. Niet omdat het nodig is maar omdat je je anders de hele tijd zorgen loopt te maken en daar wordt het ook niet leuker vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja, daarom twijfel ik dus of ik mijn camera mee wil nemen ipv gewoon een simpele compact
#wisdomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan zou ik compact doen. Niet omdat het nodig is maar omdat je je anders de hele tijd zorgen loopt te maken en daar wordt het ook niet leuker van
Ja, ik denk er nog ff over naquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan zou ik compact doen. Niet omdat het nodig is maar omdat je je anders de hele tijd zorgen loopt te maken en daar wordt het ook niet leuker van
Het is een beetje saai eigenlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |