Hmm, dat is niet fijn. Flink thee drinkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets beter, was gisteren en vandaag de hele tijd misselijk. Geen idee waarvanOp de bank Carrie zitten kijken vanmiddag.
Ik lust eigenlijk geen thee. Toevallig heb ik wel een pakje liggen misschien maar eens proberen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet fijn. Flink thee drinken
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou je even confronteren met je eigen gewoonten.
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou je even confronteren met je eigen gewoonten.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
Ik heb sinds 1 januari rond 10 uur in de ochtend geen druppel alcohol meer aangeraakt.
Hou jij jezelf er eens buiten als ik mensen die nog te redden zijn probeer te helpen.quote:
Hoe is het met je tuin?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken mijn aquarium weer nieuw leven in te blazen. Puur even ter info dit.
Dat was ik laatst ook van plan, maar toen kwam ik erachter dat ik het aquarium niet eens meer had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken mijn aquarium weer nieuw leven in te blazen. Puur even ter info dit.
Ja goed. Heeft wel wat te verduren gaat tijdens de jaarwisseling, maar dat is niet vreemd aangezien mijn buurman voor bijna 10 ruggen vuurwerk had gekocht.quote:
Wutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja goed. Heeft wel wat te verduren gaat tijdens de jaarwisseling, maar dat is niet vreemd aangezien mijn buurman voor bijna 10 ruggen vuurwerk had gekocht.True story.
lol wutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja goed. Heeft wel wat te verduren gaat tijdens de jaarwisseling, maar dat is niet vreemd aangezien mijn buurman voor bijna 10 ruggen vuurwerk had gekocht.True story.
mijne heeft een poosje bij mijn schoonouders in een loods gestaan. Ik weet niet of de vorst en de kou vriendelijk is geweest voor mijn pomp.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was ik laatst ook van plan, maar toen kwam ik erachter dat ik het aquarium niet eens meer had.
9700 pietermannen.quote:
Net zo nutteloosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Weet je hoeveel drank je daarvan kunt kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |