quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee maar met SR geilde iedereen op dat nummer
Oh, hij is nu op de radioquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, lijkt me dat die pas even voor zevenen langskomt
Daarom hielp ik maar een handjequote:
pastebin ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
Mag de gewone OP weer terug?Met een gefixte UI voor mij?
Niet op 3 dusquote:
Uiteraard ben je het met me eens, twee handen een buik enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Met je hoofd.
Wel mee eens overigens.
Ik zal mijn krultang eens in je zettenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uiteraard ben je het met me eens, twee handen een buik enzo
beetje jammerquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal mijn krultang eens in je zetten![]()
jijquote:
ze zit in de overgangquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké dag. Met je slechte humeur en zulks.
of je hebt dr zwanger geprikt.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hevig menstrueren is ook niet alles. Al is het wel een verklaring voor de zweetplekken xD
Je mist duidelijk smaakquote:
Ben je mooi klaar mee, en werkeloos en zwangerquote:
Dan hoop ik voor je dat ie iig wel knapper wordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik ooit een FOK!kindje krijg vernoem ik hem naar hmfgod
en wat heb je verder gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
ik heb gisteren met knalerwten op random brabanders gegooid
dat was echt fantastisch
TJACKA!!!!!!!!!!!!!!!quote:
alstie net zoveel hersenen heeft dan komt het ook helemaal goed met hemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ie iig wel knapper word![]()
Je vrienden zijn wel gespierder mag ik hopen, of kan je heel hard wegrennen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
ik heb gisteren met knalerwten op random brabanders gegooid
dat was echt fantastisch
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
alstie net zoveel hersenen heeft dan komt het ook helemaal goed met hem
met zijn jetpack naar de peuterschool ditdat
en daarnaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
bier gedronken en een kruising tussen özil en ibrahimovic gezien
natuurlijk, je denkt toch niet dat ik dat durf als ik geen bodyguards hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vrienden zijn wel gespierder mag ik hopen, of kan je heel hard wegrennen?
Kanon vindt dit grappig nadat ik hem jouw FB gaf.
ga wegquote:
quote:
Nee vertel het nou maar HMF kloonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk, je denkt toch niet dat ik dat durf als ik geen bodyguards heb
[..]
ga weg
Die mod, maar ik ben zijn volledige usernaam vergeten en weet dat het met Kanon begon.quote:
kanovinniequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mod, maar ik ben zijn volledige usernaam vergeten en weet dat het met Kanon begon.
Okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hevig menstrueren is ook niet alles. Al is het wel een verklaring voor de zweetplekken xD
Rotterdam overheerst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Tchock het volgende:
Wat is deze slowchat toch origineel met TT's.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jammer dat het de kutkop niet verklaartquote:
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:58 schreef Jimbo het volgende:
maaruh TypMF, heb je nog geneukt gister kerel?
dan heb je dus een mhfje gepleegd in de WAquote:
als hij maar wat aan jou heeftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef xcachet het volgende:
Ik word gepest en Tjacka neemt het niet eens voor mij op. Ik heb ook echt niks aan je.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan heb je dus een mhfje gepleegd in de WA
ohja datquote:
quote:
Waarom zou Tjacka het voor je opnemen dan? Je zei net zelf dat er niks speeldequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:59 schreef xcachet het volgende:
Ik word gepest en Tjacka neemt het niet eens voor mij op. Ik heb ook echt niks aan je.
Dat muziek op de radio matig is kan ik niet ontkennenquote:
Bierquote:
dat een vrouw dat moet antwoordenquote:
Ja, dat vind ik ook wel verrassendquote:
Je bent zelf een kwaaiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een kawaii fototoestel.
Kun je ook met andere dingen huilen dan?quote:
zwaar bierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kanon is beste zware bier wat er is
geel van onder, wit van boven.quote:
je verrast me wel eens vakerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel verrassend
dankjequote:
quote:
Angstzweet is in mindere mate wel een soort huilen. Jou zo toespreken gaf mij dan ook een huilbui van top tot teen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je ook met andere dingen huilen dan?
Over verassingen gesproken, in je neger al weer terug?quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Angstzweet is in mindere maten wel een soort huilen. Jou zo toespreken gaf mij dan ook een huilbui van top tot teen.
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Over verassingen gesproken, in je neger al weer terug?
Dat naast mandarijnstukjes opvangen natuurlijk. Wanneer gaan we weer Dreft kopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb nooit last van angstzweet. Ik boezem (hihi boezem) anderen slechts angst in.
Als de Dreft bijna op is. Maar da tis natuurlijk bijna nooit op. Daarom koop ik bijna nooit Dreftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat naast mandarijnstukjes opvangen natuurlijk. Wanneer gaan we weer Dreft kopen?
Neequote:
Die heb ik opgegetenquote:
zit ie nogsteeds vast !?quote:
Niet zo dreftig van je om mij op deze wijze af te wijzen xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als de Dreft bijna op is. Maar da tis natuurlijk bijna nooit op. Daarom koop ik bijna nooit Dreft
nopequote:
ja net een minuutje of 3quote:
Hier in Leiden wel. Hopelijk teistert dit weer ook jouw Delft.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo dreftig van je om mij op deze wijze af te wijzen xD
[..]
nope
Ja, drugssmokkel doet het niet zo goed meestal ind ie oordenquote:
Ik ben ook niet altijd even dreftig natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo dreftig van je om mij op deze wijze af te wijzen xD
[..]
nope
Essnhills heeft een hekel aan je.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier in Leiden wel. Hopelijk teistert dit weer ook jouw Delft.
Klote zeg, hoelang tot zn uitlevering ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, drugssmokkel doet het niet zo goed meestal ind ie oorden
Wat gemeenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier in Leiden wel. Hopelijk teistert dit weer ook jouw Delft.
quote:
En ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar er wonen alleen maar beta studentjes in Delft... En littlerabbit.
dat ben ik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hopen dat je nu jaloers bent op etsu.
En Johannes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We doen al een spelletje samen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je het maar met Littlerabbit gezellig gaan maken.
Het lijkt me zo ranzig, en toch neem ik er eenquote:
Ik kan dit beamenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een Poolse Legia Warschau rap voor jullie.
[..]Al maak ik bewezen omringende mannen knapper met mijn stralende schoonheid.
zal vast enorm tegenvallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het lijkt me zo ranzig, en toch neem ik er een
VA, zullen wij daten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee jij hebt er wat tegen
hillegaar niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik woon helegaar niet in Delft.
Ook op weg elk weekend naar het Kyocera stadion weet je menigeen op te vrolijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een Poolse Legia Warschau rap voor jullie.
[..]Al maak ik bewezen omringende mannen knapper met mijn stralende schoonheid.
quote:
Wat gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
We doen al een spelletje samen.
Ik ga boodschappen doen en hij probeert me te stalken
Dan moet ik een doos unboxenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat gezelligWat gebeurt er als hij je te pakken heeft?
Nee, maar ik heb wel een leuke buurjongenquote:
Ruige knuffels en een zoen op de wang hier en daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat gezelligWat gebeurt er als hij je te pakken heeft?
hillegaar? Is dat een Delftse uitdrukking?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
erger dan deze zal het niet worden(al heb ik de saus niet op, maar dit was gewoon een mexicano)
Nee, hillegaar is West-Friesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hillegaar? Is dat een Delftse uitdrukking?
Mijn schildersroots liggen daar natuurlijk, maar inmiddels ben ik naar het hoge noorden vertrokken.
Johannes woonde er wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik woon helegaar niet in Delft.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hillegaar is West-Friesmijn roots liggen niet in Delft
Nee, de laatste was begin novemberquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nu weer? Heb ik het weer gemist
De voorpret is leuker dan de werkelijk unboxing daad. Oefening kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nu weer? Heb ik het weer gemist
Niks mis met mijn rootsquote:
Ja dat weet ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, de laatste was begin november
De eerste zal wel weer ergens eind februari begin maart zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
De eerste zal wel weer ergens eind februari begin maart zijnDie jongen wil hoogstwaarschijnlijk wel een paar uurtjes op Schiphol wachten terwijl jij een box binnenhaalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon mobiel binnenhalen jwtzquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen wil hoogstwaarschijnlijk wel een paar uurtjes op Schiphol wachten terwijl jij een box binnenhaalt.
Zag t al, maar durfde niet echt om te postenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Frustraties kwijtraken door springen op zitzak, is dat goed?
gvd
Die mensen die er serieus op ingaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
gvd
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
gvd
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zag t al, maar durfde niet echt om te postenWat een debiel is t ook.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mensen die er serieus op ingaan![]()
valt meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
Is het bij jullie ook al zo pleuris donker.
het is hier bijna nacht heb ik t idee
Staat Happel voor je raam?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
Doe nou niet alsjeblieft. Dat is een serieus topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
gvd
Hier is t nog lichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
ditquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef Etsu het volgende:
Maar aan de andere kant heb ik wel medelijden met zijn/haar leven.
quote:
Ik mag best een link posten, hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Doe nou niet alsjeblieft. Dat is een serieus topic.
De enige reden dat ik dat als james post is omdat ik hier toch al genoeg mee voor lul sta. Zo wordt het tenminste niet gelinkt aan een andere account.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Doe nou niet alsjeblieft. Dat is een serieus topic.
De enige reden dat ik dat als james post is omdat ik hier toch al genoeg mee voor lul sta. Zo wordt het tenminste niet gelinkt aan een andere account.
quote:
quote:
Rotterdamquote:
Dat topic is al te diep gezonken. Ik waag mij er niet meer aan.quote:
Rotterdamquote:
Natuurlijk mag dat, geen probleem. Maar post er alsjeblieft niet dan want ik zoek gewoon een antwoord. Meer niet.quote:
Het komt toch niet deze kant op hč?quote:
de baas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat topic is al te diep gezonken. Ik waag mij er niet meer aan.
Buitengewoon goede troll wel hoe hij deze actie aan deze onzin heeft weten te koppelen
Maar ik moet zeggen dat je wel gelijk hebt. Je hebt me al die tijd doorzien maar ik was te koppig om het toe te geven. Chapeau Etsu.quote:
Geen idee, het klinkt/ziet er naar uit dat het de kant van gouda op flink los gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het komt toch niet deze kant op hč?
Ik ga binnenkort the Mighty Mouse uitdagen bij het darten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
echte cupfighters die jongens en meisjes
Of je post hier niet meer en gaat op zoek maar een andere SC. Jij geen frustraties meer, wij geen frustraties meer, beide 'partijen' blij. Tenzij je nog langer volop frustraties en ruzies hier wil, dan moet je vooral doen ofcourse.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef J.James het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, geen probleem. Maar post er alsjeblieft niet dan want ik zoek gewoon een antwoord. Meer niet.
Het is voor mij een manier om mijn frustraties kwijt te raken als ik hier weer eens te ver ben gegaan. En hopelijk kan ik in de toekomst mezelf leren in te houden zodat ik hier niet meer te ver ga, en dan gewoon op die manier mijn frustraties kwijtraak. Dan hebben jullie er ook geen last van.
Veel succes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort the Mighty Mouse uitdagen bij het darten.
Het is zeker ongepast om voor te stellen samen voor het onweer te schuilen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het komt toch niet deze kant op hč?
Dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee, het klinkt/ziet er naar uit dat het de kant van gouda op flink los gaat
Alleen de leuke mensenquote:
Nee, ik ben hierquote:
Nee. VBL en GC zijn afkortingen voor subfora. Dit topic staat overduidelijk niet in VBLquote:
Stompe met snor was nog veel beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel succes.
Alleen kan ik darten pas serieus nemen als Koos Stompé er bij is om zijn analyse te geven.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is zeker ongepast om voor te stellen samen voor het onweer te schuilen?
Ander maar schuilen bij LR, die houd je vast wel droogquote:
Dat vind ik een heel goed idee. Ik ga hier dan maar niet meer posten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of je post hier niet meer en gaat op zoek maar een andere SC. Jij geen frustraties meer, wij geen frustraties meer, beide 'partijen' blij. Tenzij je nog langer volop frustraties en ruzies hier wil, dan moet je vooral doen ofcourse.
Ik ben gewoon slim.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen dat je wel gelijk hebt. Je hebt me al die tijd doorzien maar ik was te koppig om het toe te geven. Chapeau Etsu.
neequote:
Ik kan je niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel goed idee. Ik ga hier dan maar niet meer posten.
Maar je weet uit het verleden dat ik soms in oude gewoontes verval he? Is het een idee dat je me er dan op wijst als je me hier ziet posten?
dat facequote:
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excuus voor mijn rare vraag jongens.
Yoquote:
Ik ben serieus, maar ik begrijp het wel aangezien ik in het verleden teveel getrolld heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer serieus nemen
Ontvolg dit topic en kom nooit meer hier.
Klaar.
Doeiiii.
seizure ?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:32 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik ben serieus, maar ik begrijp het wel aangezien ik in het verleden teveel getrolld heb.
Maar ik heb het gedaan. Ik heb dit topic ontvolgd en ik ga hier niet meer komen.
Dag Etsu. En bedankt.
dat facequote:
Ja, wat is het nu gofferdomme, hem of haarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als jij constant op hem in blijft gaan.
Die James is adorabelle. Andere accounts weet ik nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:33 schreef Jimbo het volgende:
Volgens mij had die james dit dus een paar jaar geleden ook
of een kloon of iets
zie niets, behalve een slecht gooiende tedquote:
Hij had een beroerte hier, live op het podium.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie niets, behalve een slecht gooiende ted
zakt nergens in elkaar, rond hoelaat? zie hem voornamelijk gooienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had een beroerte hier, live op het podium.
Dat was rond 23:30 engelse tijd dacht ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zakt nergens in elkaar, rond hoelaat? zie hem voornamelijk gooien
in t filmpje, doosquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was rond 23:30 engelse tijd dacht ik
Kap gewoon. Je verpest de sfeer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
Hahaha, J.James zit gewoon weer te liegen. Ze zou het topic hebben ontvolgd:
http://forum.fok.nl/user/active/330857
Kijk eens!
Je bent er wel druk mee zeg. Is het een naaste van je?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
Kijk eens!
Relnicht. Is het dan echt seksuele spanning tussen jullie twee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
Kijk eens!
Ja. Mijn liefde. Mijn maatje. Mijn seksbuddy.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent er wel druk mee zeg. Is het een naaste van je?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
Zo dan...
Dat meisje dat leukemie had is ineens spontaan genezen volgens mijeen foto op haar facebook waarin ze straaaalt, en gewoon thuis is! das heel wat anders dan "losvliegende tumorcellen in m'n hoofd" wat ze zei:{
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb Tjacka gedumpt. Zullen wij daten?
Ik moet je wat eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Relnicht. Is het dan echt seksuele spanning tussen jullie twee?
Ja dat is omdat ze postte dat ze het ontvolgd zou hebben, ja dan volg je het weer. Verder ben je hier veel te veel mee bezigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
Kijk eens!
Edit: en nu wel
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je wat eerlijk bekennen.
J.James is mijn kloon.
Ik vind je nu zowaar nog aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je wat eerlijk bekennen.
J.James is mijn kloon.
heteroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze is best goed bezig de laatste tijd anders
homo
Rawrrrrr.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind je nu zowaar nog aantrekkelijker.
Mij meermaals sukkel noemen deed wel pijn anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze is best goed bezig de laatste tijd anders
homo
Is mijn voorspelling uitgekomen ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij meermaals sukkel noemen deed wel pijn anders.
Essnhills, de storm heeft ons weten te bereiken
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij meermaals sukkel noemen deed wel pijn anders.
Essnhills, de storm heeft ons weten te bereiken
quote:
Ik zit ook al klaar op TC voor het spektakel ja.quote:
Deprimerend is het wel weer ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ga me even onder m'n deken verstoppen
Zulk weer is alleen leuk als je een dakraam hebt. Met je bed eronder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit ook al klaar op TC voor het spektakel ja.
[..]
Deprimerend is het wel weer ja.
Je wilde zelf niet met mij schuilenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zulk weer is alleen leuk als je een dakraam hebt. Met je bed eronder.
En dan lekker met z'n tweeën tegen elkaar aan naar het heftige weer buiten luisteren
What's up, doc?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wilde zelf niet met mij schuilen![]()
Heppie zou dit nooit hebben afgeslagen.
Ezell
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wilde zelf niet met mij schuilen![]()
Heppie zou dit nooit hebben afgeslagen.
Ezell
Hoiquote:
Net wat je lekker noemtquote:
Wel mooie flitsen somsquote:
Ik haat onweerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel mooie flitsen somsBeetje jammer alleen dat ik zo nog naar mijn auto moet lopen.
Waarom? Ik hou er niet van, maar haat het ook niet meer als regenquote:
hosselbaasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is dat mijn favo kroeg aan het verbouwen is, anders ging ik die hard hosselen.
Ik voel me gooeeedd
Bedankt.quote:
Geen idee, altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou er niet van, maar haat het ook niet meer als regen
het is hier bijna weg, net was het echt flits boem, nu flits 1- 2- -3 -4 -5 -6 -7 boemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, altijd al zo geweest.
Ik ben ook altijd obsessief aan het tellen hoe lang er tussen de flits en de donder zit
Nu net niet zo lang meer, komt steeds dichterbijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, altijd al zo geweest.
Ik ben ook altijd obsessief aan het tellen hoe lang er tussen de flits en de donder zit
Ga naar een andere kroeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is dat mijn favo kroeg aan het verbouwen is, anders ging ik die hard hosselen.
Ik voel me gooeeedd
Wind is alles wat ik echt haat. Al is een bliksemschicht in je schedel ontvangen ook niet alles.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou er niet van, maar haat het ook niet meer als regen
Het is pas echt naar als je de donder zelfs een fractie eerder hoort dan dat je de flits zietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is hier bijna weg, net was het echt flits boem, nu flits 1- 2- -3 -4 -5 -6 -7 boem
Een eckte hosselbaas heeft echt een hosselbaasgeschiedenis, maar die moet ik nog krijgenquote:
jupquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een eckte hosselbaas heeft echt een hosselbaasgeschiedenis, maar die moet ik nog krijgen
De kans dat dat in Rotterdam gebeurd lijkt mij niet zo heel groot. Daar moet je meer voor op het platteland zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wind is alles wat ik echt haat. Al is een bliksemschicht in je schedel ontvangen ook niet alles.
onweer is tofquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is pas echt naar als je de donder zelfs een fractie eerder hoort dan dat je de flits ziet
jawelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Etsu het volgende:
toto mag ik nou wel of niet aan je ballen krabben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |