of je hebt dr zwanger geprikt.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hevig menstrueren is ook niet alles. Al is het wel een verklaring voor de zweetplekken xD
Je mist duidelijk smaakquote:
Ben je mooi klaar mee, en werkeloos en zwangerquote:
Dan hoop ik voor je dat ie iig wel knapper wordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik ooit een FOK!kindje krijg vernoem ik hem naar hmfgod
en wat heb je verder gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
ik heb gisteren met knalerwten op random brabanders gegooid
dat was echt fantastisch
TJACKA!!!!!!!!!!!!!!!quote:
alstie net zoveel hersenen heeft dan komt het ook helemaal goed met hemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ie iig wel knapper word![]()
Je vrienden zijn wel gespierder mag ik hopen, of kan je heel hard wegrennen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
ik heb gisteren met knalerwten op random brabanders gegooid
dat was echt fantastisch
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
alstie net zoveel hersenen heeft dan komt het ook helemaal goed met hem
met zijn jetpack naar de peuterschool ditdat
en daarnaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
bier gedronken en een kruising tussen özil en ibrahimovic gezien
natuurlijk, je denkt toch niet dat ik dat durf als ik geen bodyguards hebquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vrienden zijn wel gespierder mag ik hopen, of kan je heel hard wegrennen?
Kanon vindt dit grappig nadat ik hem jouw FB gaf.
ga wegquote:
quote:
Nee vertel het nou maar HMF kloonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk, je denkt toch niet dat ik dat durf als ik geen bodyguards heb
[..]
ga weg
Die mod, maar ik ben zijn volledige usernaam vergeten en weet dat het met Kanon begon.quote:
kanovinniequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mod, maar ik ben zijn volledige usernaam vergeten en weet dat het met Kanon begon.
Okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hevig menstrueren is ook niet alles. Al is het wel een verklaring voor de zweetplekken xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |