Essnhills heeft een hekel aan je.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier in Leiden wel. Hopelijk teistert dit weer ook jouw Delft.
Klote zeg, hoelang tot zn uitlevering ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, drugssmokkel doet het niet zo goed meestal ind ie oorden
Wat gemeenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier in Leiden wel. Hopelijk teistert dit weer ook jouw Delft.
quote:
En ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar er wonen alleen maar beta studentjes in Delft... En littlerabbit.
dat ben ik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hopen dat je nu jaloers bent op etsu.
En Johannes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We doen al een spelletje samen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je het maar met Littlerabbit gezellig gaan maken.
Het lijkt me zo ranzig, en toch neem ik er eenquote:
Ik kan dit beamenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een Poolse Legia Warschau rap voor jullie.
[..]Al maak ik bewezen omringende mannen knapper met mijn stralende schoonheid.
zal vast enorm tegenvallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het lijkt me zo ranzig, en toch neem ik er een
VA, zullen wij daten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee jij hebt er wat tegen
hillegaar niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik woon helegaar niet in Delft.
Ook op weg elk weekend naar het Kyocera stadion weet je menigeen op te vrolijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een Poolse Legia Warschau rap voor jullie.
[..]Al maak ik bewezen omringende mannen knapper met mijn stralende schoonheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |