Kun je ook met andere dingen huilen dan?quote:
zwaar bierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kanon is beste zware bier wat er is
geel van onder, wit van boven.quote:
je verrast me wel eens vakerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel verrassend
dankjequote:
quote:
Angstzweet is in mindere mate wel een soort huilen. Jou zo toespreken gaf mij dan ook een huilbui van top tot teen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je ook met andere dingen huilen dan?
Over verassingen gesproken, in je neger al weer terug?quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Angstzweet is in mindere maten wel een soort huilen. Jou zo toespreken gaf mij dan ook een huilbui van top tot teen.
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Over verassingen gesproken, in je neger al weer terug?
Dat naast mandarijnstukjes opvangen natuurlijk. Wanneer gaan we weer Dreft kopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb nooit last van angstzweet. Ik boezem (hihi boezem) anderen slechts angst in.
Als de Dreft bijna op is. Maar da tis natuurlijk bijna nooit op. Daarom koop ik bijna nooit Dreftquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat naast mandarijnstukjes opvangen natuurlijk. Wanneer gaan we weer Dreft kopen?
Neequote:
Die heb ik opgegetenquote:
zit ie nogsteeds vast !?quote:
Niet zo dreftig van je om mij op deze wijze af te wijzen xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als de Dreft bijna op is. Maar da tis natuurlijk bijna nooit op. Daarom koop ik bijna nooit Dreft
nopequote:
ja net een minuutje of 3quote:
Hier in Leiden wel. Hopelijk teistert dit weer ook jouw Delft.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo dreftig van je om mij op deze wijze af te wijzen xD
[..]
nope
Ja, drugssmokkel doet het niet zo goed meestal ind ie oordenquote:
Ik ben ook niet altijd even dreftig natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo dreftig van je om mij op deze wijze af te wijzen xD
[..]
nope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |