Essnhills heeft een hekel aan je.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier in Leiden wel. Hopelijk teistert dit weer ook jouw Delft.
Klote zeg, hoelang tot zn uitlevering ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, drugssmokkel doet het niet zo goed meestal ind ie oorden
Wat gemeenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier in Leiden wel. Hopelijk teistert dit weer ook jouw Delft.
quote:
En ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar er wonen alleen maar beta studentjes in Delft... En littlerabbit.
dat ben ik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hopen dat je nu jaloers bent op etsu.
En Johannes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We doen al een spelletje samen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je het maar met Littlerabbit gezellig gaan maken.
Het lijkt me zo ranzig, en toch neem ik er eenquote:
Ik kan dit beamenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een Poolse Legia Warschau rap voor jullie.
[..]Al maak ik bewezen omringende mannen knapper met mijn stralende schoonheid.
zal vast enorm tegenvallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het lijkt me zo ranzig, en toch neem ik er een
VA, zullen wij daten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee jij hebt er wat tegen
hillegaar niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik woon helegaar niet in Delft.
Ook op weg elk weekend naar het Kyocera stadion weet je menigeen op te vrolijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een Poolse Legia Warschau rap voor jullie.
[..]Al maak ik bewezen omringende mannen knapper met mijn stralende schoonheid.
quote:
Wat gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
We doen al een spelletje samen.
Ik ga boodschappen doen en hij probeert me te stalken
Dan moet ik een doos unboxenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat gezelligWat gebeurt er als hij je te pakken heeft?
Nee, maar ik heb wel een leuke buurjongenquote:
Ruige knuffels en een zoen op de wang hier en daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat gezelligWat gebeurt er als hij je te pakken heeft?
hillegaar? Is dat een Delftse uitdrukking?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
erger dan deze zal het niet worden(al heb ik de saus niet op, maar dit was gewoon een mexicano)
Nee, hillegaar is West-Friesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hillegaar? Is dat een Delftse uitdrukking?
Mijn schildersroots liggen daar natuurlijk, maar inmiddels ben ik naar het hoge noorden vertrokken.
Johannes woonde er wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik woon helegaar niet in Delft.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hillegaar is West-Friesmijn roots liggen niet in Delft
Nee, de laatste was begin novemberquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nu weer? Heb ik het weer gemist
De voorpret is leuker dan de werkelijk unboxing daad. Oefening kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nu weer? Heb ik het weer gemist
Niks mis met mijn rootsquote:
Ja dat weet ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, de laatste was begin november
De eerste zal wel weer ergens eind februari begin maart zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
De eerste zal wel weer ergens eind februari begin maart zijnDie jongen wil hoogstwaarschijnlijk wel een paar uurtjes op Schiphol wachten terwijl jij een box binnenhaalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon mobiel binnenhalen jwtzquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen wil hoogstwaarschijnlijk wel een paar uurtjes op Schiphol wachten terwijl jij een box binnenhaalt.
Zag t al, maar durfde niet echt om te postenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Frustraties kwijtraken door springen op zitzak, is dat goed?
gvd
Die mensen die er serieus op ingaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Frustraties kwijtraken door springen op zitzak, is dat goed?
gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |