quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je wat eerlijk bekennen.
J.James is mijn kloon.
Ik vind je nu zowaar nog aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je wat eerlijk bekennen.
J.James is mijn kloon.
heteroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze is best goed bezig de laatste tijd anders
homo
Rawrrrrr.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind je nu zowaar nog aantrekkelijker.
Mij meermaals sukkel noemen deed wel pijn anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze is best goed bezig de laatste tijd anders
homo
Is mijn voorspelling uitgekomen ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij meermaals sukkel noemen deed wel pijn anders.
Essnhills, de storm heeft ons weten te bereiken
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij meermaals sukkel noemen deed wel pijn anders.
Essnhills, de storm heeft ons weten te bereiken
quote:
Ik zit ook al klaar op TC voor het spektakel ja.quote:
Deprimerend is het wel weer ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ga me even onder m'n deken verstoppen
Zulk weer is alleen leuk als je een dakraam hebt. Met je bed eronder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit ook al klaar op TC voor het spektakel ja.
[..]
Deprimerend is het wel weer ja.
Je wilde zelf niet met mij schuilenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zulk weer is alleen leuk als je een dakraam hebt. Met je bed eronder.
En dan lekker met z'n tweeën tegen elkaar aan naar het heftige weer buiten luisteren
What's up, doc?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wilde zelf niet met mij schuilen![]()
Heppie zou dit nooit hebben afgeslagen.
Ezell
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wilde zelf niet met mij schuilen![]()
Heppie zou dit nooit hebben afgeslagen.
Ezell
Hoiquote:
Net wat je lekker noemtquote:
Wel mooie flitsen somsquote:
Ik haat onweerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel mooie flitsen somsBeetje jammer alleen dat ik zo nog naar mijn auto moet lopen.
Waarom? Ik hou er niet van, maar haat het ook niet meer als regenquote:
hosselbaasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is dat mijn favo kroeg aan het verbouwen is, anders ging ik die hard hosselen.
Ik voel me gooeeedd
Bedankt.quote:
Geen idee, altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou er niet van, maar haat het ook niet meer als regen
het is hier bijna weg, net was het echt flits boem, nu flits 1- 2- -3 -4 -5 -6 -7 boemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, altijd al zo geweest.
Ik ben ook altijd obsessief aan het tellen hoe lang er tussen de flits en de donder zit
Nu net niet zo lang meer, komt steeds dichterbijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, altijd al zo geweest.
Ik ben ook altijd obsessief aan het tellen hoe lang er tussen de flits en de donder zit
Ga naar een andere kroeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is dat mijn favo kroeg aan het verbouwen is, anders ging ik die hard hosselen.
Ik voel me gooeeedd
Wind is alles wat ik echt haat. Al is een bliksemschicht in je schedel ontvangen ook niet alles.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou er niet van, maar haat het ook niet meer als regen
Het is pas echt naar als je de donder zelfs een fractie eerder hoort dan dat je de flits zietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is hier bijna weg, net was het echt flits boem, nu flits 1- 2- -3 -4 -5 -6 -7 boem
Een eckte hosselbaas heeft echt een hosselbaasgeschiedenis, maar die moet ik nog krijgenquote:
jupquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een eckte hosselbaas heeft echt een hosselbaasgeschiedenis, maar die moet ik nog krijgen
De kans dat dat in Rotterdam gebeurd lijkt mij niet zo heel groot. Daar moet je meer voor op het platteland zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wind is alles wat ik echt haat. Al is een bliksemschicht in je schedel ontvangen ook niet alles.
onweer is tofquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is pas echt naar als je de donder zelfs een fractie eerder hoort dan dat je de flits ziet
jawelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:53 schreef Etsu het volgende:
toto mag ik nou wel of niet aan je ballen krabben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |