quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Frustraties kwijtraken door springen op zitzak, is dat goed?
gvd
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zag t al, maar durfde niet echt om te postenWat een debiel is t ook.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mensen die er serieus op ingaan![]()
valt meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
Is het bij jullie ook al zo pleuris donker.
het is hier bijna nacht heb ik t idee
Staat Happel voor je raam?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
Doe nou niet alsjeblieft. Dat is een serieus topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Frustraties kwijtraken door springen op zitzak, is dat goed?
gvd
Hier is t nog lichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
ditquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef Etsu het volgende:
Maar aan de andere kant heb ik wel medelijden met zijn/haar leven.
quote:
Ik mag best een link posten, hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Doe nou niet alsjeblieft. Dat is een serieus topic.
De enige reden dat ik dat als james post is omdat ik hier toch al genoeg mee voor lul sta. Zo wordt het tenminste niet gelinkt aan een andere account.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Doe nou niet alsjeblieft. Dat is een serieus topic.
De enige reden dat ik dat als james post is omdat ik hier toch al genoeg mee voor lul sta. Zo wordt het tenminste niet gelinkt aan een andere account.
quote:
quote:
Rotterdamquote:
Dat topic is al te diep gezonken. Ik waag mij er niet meer aan.quote:
Rotterdamquote:
Natuurlijk mag dat, geen probleem. Maar post er alsjeblieft niet dan want ik zoek gewoon een antwoord. Meer niet.quote:
Het komt toch niet deze kant op hč?quote:
de baas.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat topic is al te diep gezonken. Ik waag mij er niet meer aan.
Buitengewoon goede troll wel hoe hij deze actie aan deze onzin heeft weten te koppelen
Maar ik moet zeggen dat je wel gelijk hebt. Je hebt me al die tijd doorzien maar ik was te koppig om het toe te geven. Chapeau Etsu.quote:
Geen idee, het klinkt/ziet er naar uit dat het de kant van gouda op flink los gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het komt toch niet deze kant op hč?
Ik ga binnenkort the Mighty Mouse uitdagen bij het darten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
echte cupfighters die jongens en meisjes
Of je post hier niet meer en gaat op zoek maar een andere SC. Jij geen frustraties meer, wij geen frustraties meer, beide 'partijen' blij. Tenzij je nog langer volop frustraties en ruzies hier wil, dan moet je vooral doen ofcourse.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef J.James het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, geen probleem. Maar post er alsjeblieft niet dan want ik zoek gewoon een antwoord. Meer niet.
Het is voor mij een manier om mijn frustraties kwijt te raken als ik hier weer eens te ver ben gegaan. En hopelijk kan ik in de toekomst mezelf leren in te houden zodat ik hier niet meer te ver ga, en dan gewoon op die manier mijn frustraties kwijtraak. Dan hebben jullie er ook geen last van.
Veel succes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort the Mighty Mouse uitdagen bij het darten.
Het is zeker ongepast om voor te stellen samen voor het onweer te schuilen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het komt toch niet deze kant op hč?
Dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee, het klinkt/ziet er naar uit dat het de kant van gouda op flink los gaat
Alleen de leuke mensenquote:
Nee, ik ben hierquote:
Nee. VBL en GC zijn afkortingen voor subfora. Dit topic staat overduidelijk niet in VBLquote:
Stompe met snor was nog veel beter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel succes.
Alleen kan ik darten pas serieus nemen als Koos Stompé er bij is om zijn analyse te geven.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is zeker ongepast om voor te stellen samen voor het onweer te schuilen?
Ander maar schuilen bij LR, die houd je vast wel droogquote:
Dat vind ik een heel goed idee. Ik ga hier dan maar niet meer posten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of je post hier niet meer en gaat op zoek maar een andere SC. Jij geen frustraties meer, wij geen frustraties meer, beide 'partijen' blij. Tenzij je nog langer volop frustraties en ruzies hier wil, dan moet je vooral doen ofcourse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |