"The Land of the Free and the Home of the Brave"quote:
Free.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
"The Land of the Free and the Home of the Brave"
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
"The Land of the Free and the Home of the Brave"
quote:
Hallo, ik ga toch ook niet dat land van jouw afkrakenquote:
jouquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo, ik ga toch ook niet dat land van jouw afkraken
Ik heb m'n best gedaan.quote:
kuttopicquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan.
Wat een kut topic dit.
Niet geklikt, maar de Stars and Stripes.quote:
Ben je echt zo'n fan van Amerika?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar de Stars and Stripes.
Check die harde ondertitel dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n fan van Amerika?
Oii Surgequote:
Ik ga m'n land niet verradenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lt. Surge-fan, niet 'murica-fan. Toch?
Hoi Bietrlenom.quote:
Uhoh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dus je spreekt wel perfect Engels?
Brits-Engelsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dus je spreekt wel perfect Engels?
kutregeltjesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Brits-Engels![]()
![]()
En uiteraard.
NederlandsGare kut regeltjes.
Op mijn werk ging ik altijd de CIA website lezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Allemaal enge paranoïde mensen daar.
Maar ik krijg de indruk dat je niet in Nederland geboren bent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Op mijn werk ging ik altijd de CIA website lezen.
Al die online documenten en zo. Best interessant!
Alleen die fakking tyfus kut puzzel die er ergens op staat, na x-jaar sta ik nog op 0
DAT BEDOEL IK DUS.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
kutregeltjes
Brits-Engels.
Al ben ik beter in de Amerikaanse variant.
Correct.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar ik krijg de indruk dat je niet in Nederland geboren bent.
Succes. Ik kijk niet eens meer, want ik kan er alleen maar pissig van wordenquote:
Je komt uit Amerika?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Succes. Ik kijk niet eens meer, want ik kan er alleen maar pissig van worden
Had ik gisteren, maar dat kwam doordat m'n broer aan het kloten was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Internet valt telkens weg. Modem blijft online.
Blehhhhh.
Je hebt je 1337-post hier al gemaaktquote:
Ik ben alleen thuis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ik gisteren, maar dat kwam doordat m'n broer aan het kloten was.
Ja maar ik vind dat die niet telt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt je 1337-post hier al gemaakt
It's my faultquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer, kun je alleen jezef de schuld geven.
Heb je een huiszoekingsbevel? Anders kun je weer gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef themanwithclass het volgende:
Het schijnt hier wel gezellig te zijn in tegenstelling tot andere SC's dus vandaar dat ik even kom binnenvallen
HET IS EEN COMPLOT!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
It's my fault
It's always my fault
Every time I have a problem that can't be solved
TOEVAL?! IK DENK HET NIET MUZIEKJE! IK DENK HET NIET.
Ik ben gemachtigd door het grote spaghettimonster om hier te postenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je een huiszoekingsbevel? Anders kun je weer gaan.
Ik denk het ook ja.quote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Ik ben gemachtigd door het grote spaghettimonster om hier te posten
gr gr
Rabobankquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de rabobank!
Is het zeker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef themanwithclass het volgende:
Het schijnt hier wel gezellig te zijn in tegenstelling tot andere SC's dus vandaar dat ik even kom binnenvallen
Altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de rabobank!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier post is bewijs genoeg toch
Ben jij zn kloon?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Ja ik zag ook dat D4v1d hier post, dus dan is het altijd donders gezellig
*d4v1dquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Ja ik zag ook dat D4v1d hier post, dus dan is het altijd donders gezellig
Daar ken ik hem niet goed genoeg voor om dat te weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Nee, wel z'n grote nemesis hehehe
Als ik over FC Emmen begin weet hij wel wie ik benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar ken ik hem niet goed genoeg voor om dat te weten.
Maar ben je hier nu om d4v1d te pesten of vanwege de vermeende gezelligheid?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Als ik over FC Emmen begin weet hij wel wie ik ben
Een beetje van beide, gok ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar ben je hier nu om d4v1d te pesten of vanwege de vermeende gezelligheid?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar toch meer voor de gezelligheid
Hm, ik kan goed zingen onder de douche, als dat teltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:11 schreef Lt.Surge het volgende:
En als je ook nog leuke muziekjes hebt, dat helpt ook.
Neen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Hm, ik kan goed zingen onder de douche, als dat telt
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar toch meer voor de gezelligheid
FAIL!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Rezania het volgende:
Nou, daar gaat het plan van vroeg opstaan.
Wat wil je hier nou mee bereiken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef themanwithclass het volgende:
ik ken heul goet nederlants spreeken
gr
Damn, nu pas?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Rezania het volgende:
Nou, daar gaat het plan van vroeg opstaan.
Nope, maar hele is niet fout. 't kan beide. En nee, niet alleen wanneer het om heel/half gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, dus je wilde specifiek melden dat het geen halve gekke dingen waren?
Heil formaliteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het mag wel, indien het een informeel gesprek is.
Ik om 6 uur, maar stond om 8 uur toch echt weer naast mn bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is wel informeel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, maar hele is niet fout. 't kan beide. En nee, niet alleen wanneer het om heel/half gaat.
Oh, ik weet het vrijwel altijd wel, maar toch verbeter ik het vaak met het formele. Gewoon, omdat formeel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo, heb jij ook twee posts daarvoor wat geleerd.
En daarom is hele gewoon goed.quote:
Heeft ze vast van d'r vader geleerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:12 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt dus ook nog wel eens wat zinnigs uit.
BBQquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik ben toch ook de enigste?
LBBQquote:
quote:
Dat is toch ook dubbelop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LittleLemon klinkt toch echt beter dan LittleBBQrownbecue.
Dan klopt het nog niet, nee. Zelfs niet als die 'BQ' er tussen uit gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was even in de war. Daarom -sage, om te compenseren.
Ga weg, ik ben moe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan klopt het nog niet, nee. Zelfs niet als die 'BQ' er tussen uit gaat.
quote:
LittleLemon klinkt schattigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LittleLemon klinkt toch echt beter dan LittleBBQrownbecue.
Bitterbalquote:
Ich geh mit mir von Süd nach Westquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ich geh mit mir von Süd nach West
Ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moet ik een screenshot maken?
Zodra er weer een procent of zo inzit, that is.
quote:
Hij is altijd moe, hoor.quote:
Awhquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:03 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, iedereen gaat naar huis opeens.
The fuck.
Wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snap er niks van. Trekken ze net een biertje open, moeten ze toch maar snel naar huis.
quote:
quote:
Hoe verkapt kan je het doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef d4v1d het volgende:
Even snel kijken of mn verjaardag goed staat op Facebook. Anders krijg ik morgen geen enkel berichtje
Het feit dat je daar met 24 gram mag rondlopen tegen de vijf hier, is wel opzienbarend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
Wacht, ik vraag het wel in het stoners topic.
Zie TT.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het feit dat je daar met 24 gram mag rondlopen tegen de vijf hier, is wel opzienbarend.
Die gozer is dus zo extreem homofobisch hè, niet normaal. En voor de rest is hij gewoon een mongool met z'nquote:
Oh, ook nog homofoob?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die gozer is dus zo extreem homofobisch hè, niet normaal. En voor de rest is hij gewoon een mongool met z'n![]()
![]()
![]()
gedoe.
Homofoob en dom, ik ben het nog nooit met hem eens geweest en hij reageert overal op, het is ongelooflijk.quote:
Interessant dat ze zwart hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Rezania het volgende:
Plot millions of journal entries from 18th and 19th century ship logs, and you reveal a picture of ocean trade you've never seen before.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Interessant dat ze zwart hebben gebruikt.
FTFYquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef LompeHork het volgende:
http://www.telltalegames.com/walkingdead/
Deze game interactieve animatiefilm
Episode 2? Die is toch al jaar uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog man
Ook maar even de season pass voor episode 2 aangeschaft
Season 2 dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Episode 2? Die is toch al jaar uit?
Moest lachen welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
Wie de neuk is Renzo Veenstra nou weer?
Ja, ik ook, erg toevallig en zo.quote:
Dus season 1 gaat tot en met die stad? Weet het niet meer.quote:
Beetje erg welquote:
Ja dat dat meisje uiteindelijk ontsnapt en twee mensen ziet lopen op een heuvelquote:[..]
Dus season 1 gaat tot en met die stad? Weet het niet meer.
https://imgur.com/gallery/3h8gbquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk vind ik hier een beetje vrolijkheidIk ben zo geïrriteerd
Ik dacht even dat het inderdaad Rez was, ik dus checken op Facebook, woont die kerel ook nog eens in hetzelfde dorp.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje erg welik dacht eerst: "WTF is dezen? Rez verkoopt domeinen?
"
[..]
Ja dat dat meisje uiteindelijk ontsnapt en twee mensen ziet lopen op een heuvel
Hiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan me herinneren dat die neger dood gaat, meer eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje erg welik dacht eerst: "WTF is dezen? Rez verkoopt domeinen?
"
[..]
Ja dat dat meisje uiteindelijk ontsnapt en twee mensen ziet lopen op een heuvel
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat die neger dood gaat, meer eigenlijk niet.
Moet je klappen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat dit de JNG SC was?
gr
nee.quote:
Was leukquote:
Ja mijn aanwezigheid was weer van korte duur, ik ga weer terug naar mijn comfort zonequote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja mijn aanwezigheid was weer van korte duur, ik ga weer terug naar mijn comfort zone![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |