Hoe verkapt kan je het doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef d4v1d het volgende:
Even snel kijken of mn verjaardag goed staat op Facebook. Anders krijg ik morgen geen enkel berichtje
Het feit dat je daar met 24 gram mag rondlopen tegen de vijf hier, is wel opzienbarend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
Wacht, ik vraag het wel in het stoners topic.
Zie TT.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het feit dat je daar met 24 gram mag rondlopen tegen de vijf hier, is wel opzienbarend.
Die gozer is dus zo extreem homofobisch hè, niet normaal. En voor de rest is hij gewoon een mongool met z'nquote:
Oh, ook nog homofoob?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die gozer is dus zo extreem homofobisch hè, niet normaal. En voor de rest is hij gewoon een mongool met z'n![]()
![]()
![]()
gedoe.
Homofoob en dom, ik ben het nog nooit met hem eens geweest en hij reageert overal op, het is ongelooflijk.quote:
Interessant dat ze zwart hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Rezania het volgende:
Plot millions of journal entries from 18th and 19th century ship logs, and you reveal a picture of ocean trade you've never seen before.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |