Hoe verkapt kan je het doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef d4v1d het volgende:
Even snel kijken of mn verjaardag goed staat op Facebook. Anders krijg ik morgen geen enkel berichtje
Het feit dat je daar met 24 gram mag rondlopen tegen de vijf hier, is wel opzienbarend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
Wacht, ik vraag het wel in het stoners topic.
Zie TT.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het feit dat je daar met 24 gram mag rondlopen tegen de vijf hier, is wel opzienbarend.
Die gozer is dus zo extreem homofobisch hè, niet normaal. En voor de rest is hij gewoon een mongool met z'nquote:
Oh, ook nog homofoob?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die gozer is dus zo extreem homofobisch hè, niet normaal. En voor de rest is hij gewoon een mongool met z'n![]()
![]()
![]()
gedoe.
Homofoob en dom, ik ben het nog nooit met hem eens geweest en hij reageert overal op, het is ongelooflijk.quote:
Interessant dat ze zwart hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Rezania het volgende:
Plot millions of journal entries from 18th and 19th century ship logs, and you reveal a picture of ocean trade you've never seen before.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Interessant dat ze zwart hebben gebruikt.
FTFYquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef LompeHork het volgende:
http://www.telltalegames.com/walkingdead/
Deze game interactieve animatiefilm
Episode 2? Die is toch al jaar uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog man
Ook maar even de season pass voor episode 2 aangeschaft
Season 2 dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Episode 2? Die is toch al jaar uit?
Moest lachen welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
Wie de neuk is Renzo Veenstra nou weer?
Ja, ik ook, erg toevallig en zo.quote:
Dus season 1 gaat tot en met die stad? Weet het niet meer.quote:
Beetje erg welquote:
Ja dat dat meisje uiteindelijk ontsnapt en twee mensen ziet lopen op een heuvelquote:[..]
Dus season 1 gaat tot en met die stad? Weet het niet meer.
https://imgur.com/gallery/3h8gbquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk vind ik hier een beetje vrolijkheidIk ben zo geïrriteerd
Ik dacht even dat het inderdaad Rez was, ik dus checken op Facebook, woont die kerel ook nog eens in hetzelfde dorp.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje erg welik dacht eerst: "WTF is dezen? Rez verkoopt domeinen?
"
[..]
Ja dat dat meisje uiteindelijk ontsnapt en twee mensen ziet lopen op een heuvel
Hiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan me herinneren dat die neger dood gaat, meer eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje erg welik dacht eerst: "WTF is dezen? Rez verkoopt domeinen?
"
[..]
Ja dat dat meisje uiteindelijk ontsnapt en twee mensen ziet lopen op een heuvel
Klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat die neger dood gaat, meer eigenlijk niet.
Moet je klappen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat dit de JNG SC was?
gr
nee.quote:
Was leukquote:
Ja mijn aanwezigheid was weer van korte duur, ik ga weer terug naar mijn comfort zonequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |