mijn naam is kevin ik heb changnesiaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
Wie de neuk is Renzo Veenstra nou weer?
ook goed kom je ook mee je naam bevalt me welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:53 schreef Stickertje het volgende:
Als je Obama wilt stoppen, moet je dan niet naar 2008?
ik heb geen zin om op die link te klikken manquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef wdn het volgende:
Vind deze aflevering en je heb je antwoord: http://www.bbc.co.uk/programmes/b006z736
hey ik ken jou ik zag jou in de poezen winkelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef GekkePoes het volgende:
Dit bericht komt uit de toekomst, stop zijn opvolger, die zet namelijk leger eenheden in als je iets tegen de NSA zegt of doet.
Voor 2008 kom ik mijn bed niet uit..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:54 schreef RegularShow het volgende:
[..]
ook goed kom je ook mee je naam bevalt me wel
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:49 schreef RegularShow het volgende:
[..]
mijn naam is kevin ik heb changnesia
ben jij een lekkere chick of een ouwe omaatje?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor 2008 kom ik mijn bed niet uit..
hallo ik eet je op stokbroodquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:59 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ja dat is zeker mogelijk !
beantwoord mijn vraag ff: ben jij een hete chick of een ouwe oma??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Stokbrood niet in je hol duwen!
Het is toch algemeen bekend dat er geen vrouwelijke Fok!kers bestaan..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef RegularShow het volgende:
[..]
beantwoord mijn vraag ff: ben jij een hete chick of een ouwe oma??
waarom staat er vrouw bij je profiel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat er geen vrouwelijke Fok!kers bestaan..
Kan ik mijn eigen virtuele tieten betastenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef RegularShow het volgende:
[..]
waarom staat er vrouw bij je profiel?
dit is genant ik ben geen homo echt niet niet aan andere fokkers vertellen we laten dit incident achter onsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kan ik mijn eigen virtuele tieten betasten
Oh, dus geen gloryhole afspraak voor vanavond?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef RegularShow het volgende:
[..]
dit is genant ik ben geen homo echt niet niet aan andere fokkers vertellen we laten dit incident achter ons
ik dacht dat je een hete chick was tenzij je sarcastisch wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, dus geen gloryhole afspraak voor vanavond?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef RegularShow het volgende:
[..]
ik dacht dat je een hete chick was tenzij je sarcastisch was
pfft boeien ik wil terug naar hoertijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Tassendief het volgende:
Ik ga terug naar 1933 en Hitler stoppen.
Nou dan ge je toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef RegularShow het volgende:
[..]
pfft boeien ik wil terug naar hoertijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |