Had ik gisteren, maar dat kwam doordat m'n broer aan het kloten was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Internet valt telkens weg. Modem blijft online.
Blehhhhh.
Je hebt je 1337-post hier al gemaaktquote:
Ik ben alleen thuis.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ik gisteren, maar dat kwam doordat m'n broer aan het kloten was.
Ja maar ik vind dat die niet telt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt je 1337-post hier al gemaakt
It's my faultquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer, kun je alleen jezef de schuld geven.
Heb je een huiszoekingsbevel? Anders kun je weer gaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef themanwithclass het volgende:
Het schijnt hier wel gezellig te zijn in tegenstelling tot andere SC's dus vandaar dat ik even kom binnenvallen
HET IS EEN COMPLOT!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
It's my fault
It's always my fault
Every time I have a problem that can't be solved
TOEVAL?! IK DENK HET NIET MUZIEKJE! IK DENK HET NIET.
Ik ben gemachtigd door het grote spaghettimonster om hier te postenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je een huiszoekingsbevel? Anders kun je weer gaan.
Ik denk het ook ja.quote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Ik ben gemachtigd door het grote spaghettimonster om hier te posten
gr gr
Rabobankquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de rabobank!
Is het zeker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef themanwithclass het volgende:
Het schijnt hier wel gezellig te zijn in tegenstelling tot andere SC's dus vandaar dat ik even kom binnenvallen
Altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:52 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de rabobank!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier post is bewijs genoeg toch
Ben jij zn kloon?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Ja ik zag ook dat D4v1d hier post, dus dan is het altijd donders gezellig
*d4v1dquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Ja ik zag ook dat D4v1d hier post, dus dan is het altijd donders gezellig
Daar ken ik hem niet goed genoeg voor om dat te weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Nee, wel z'n grote nemesis hehehe
Als ik over FC Emmen begin weet hij wel wie ik benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar ken ik hem niet goed genoeg voor om dat te weten.
Maar ben je hier nu om d4v1d te pesten of vanwege de vermeende gezelligheid?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Als ik over FC Emmen begin weet hij wel wie ik ben
Een beetje van beide, gok ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar ben je hier nu om d4v1d te pesten of vanwege de vermeende gezelligheid?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Maar toch meer voor de gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |