10 jaar ziek manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, son.Over 16 dagen zit je hier 10 jaar.
Ik vraag mij af wat je hier in 2003 deed. Volgens mij was het toen nog redelijk kleinschalig.
Het klinkt gewoon niet, proberen amsterdams te praten met een zachte Gquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg? Als je bijv. jaren in een ander land woont, dan krijg je ook een ander accent. Volgens mij ligt een accent niet vast.
Hiero ook een accent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon niet, proberen amsterdams te praten met een zachte G. En als ze dan terug zijn bij pa en ma zijn ze opeens ook vergeten hoe je abn praat
Dat bedoel ik dus. Van die gastjes die na een half jaartje Kralingen nog plattdr rotterdams probeert te praten dan de gemiddelde dokwerkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hiero ook een accent.
Als ik in het westen ben doe ik een poging om abn te praten. Net als op mijn werk en bij mensen die ik voor het eerst spreek. Dat gaat eigenlijk automatisch zo.
Thuis ga ik natuurlijk geen abn praten, omdat dat niet nodig is.
Shoot me.
Edit:
IK praat dus wel mijn eigen dialect of gewoon abn. Niet als ik in Amsterdam ben Amsterdams en als ik in Den haag ben Haags. Als dat je klacht is snap ik het wel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef De_uitblinker het volgende:
Ging dus rustig zitten op de bank in de sportschool alwaar ik twee zware halters van 43 kg van achter mijn rug om omhoog duwde in de one-arm triceps-press. Staat er zo een oosterse gast mij boos aan te staren, zodra ik klaar ben met mijn set, zegt ie
'je doet het verkeerd. Wat je doet is niet goed voor je rug.'___!
Dus ik terug:
'Heb ik je gevraagd om advies? Nee? Dan geef het ook niet. Ik geef jou toch geen advies over hoe jij moet doen.'
Chinese gast of wat de fuck ook (zelf beweert hij van Hawaii te zijnen ja dat vroeg ik wat later) blijft dus boos staren.
Dan zeg ik dus 'Kijk, jouw advies is waarschijnlijk fout. En bovendien doe jij je eigen oefening niet goed, zo moet je knie veel platter op de bank rusten.'
Dus spleetoog kijkt ineens verwilderd om, barst in een schaterlach en loopt een eind verder weg, om mij uit te lachen of zo.
Zeg ik tegen hem, 'Houd maar gewoon je bek verder. Want ik probeerde wel beleefd tegen je te doen.'
Dus ik gewoon doorzetten op mijn eigen manier, blijft hij de hele tijd boos staren, maar zegt niks.
Ik staar dus zo nu en dan terug, maar het was een korte gast van nog geen 1,70dus ik was niet bang of zo.
Klacht: China/Orientale man in de sportschool
klacht 2: was ie misschien gay? :/
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Montelly het volgende:
seto?
KLB / Aziaat in de sportschool blabla #2
[..]
Mwah de slagerboys hadden meestal armen als boomstammen en cores als beton.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De eckte eckte boeren zijn wel beren ja. Krijg je ook van jaren op het land werken en boerenkool met worst eten.
quote:
Ja, dat vond ik ook al raarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:37 schreef Beach het volgende:
twee zware halters van 43 kg van achter mijn rug om omhoog duwde in de one-arm triceps-press.
Geen zin om de zuurpruim uit te hangenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iets voor jou dit: KLB / Europa: Aspartaam veilig ?
Wheheh.. de man achter de man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef Weissman het volgende:
Jongens, kunnen jullie normaal doen?
Zoals jullie merken doe ik ook zo.
Haha ja zoals mn neef. Hij heeft ook een aantal prijzen gewonnen voor zijn worsten. Beste droge worst enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mwah de slagerboys hadden meestal armen als boomstammen en cores als beton.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen zin om de zuurpruim uit te hangen
goed voor de squat stabilityquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Loool, eerst twee penissen en nu een gemuteerde teen. Waar gaat het heen jongens.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.reddit.com/r/WTF/comments/1u8zd5/my_mutated_toe/
Staat er niet op man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef VMSDKR het volgende:
Deze staat op Spotify Yuri, dat weet ik bijna 100% zeker:
hij heeft wel een streef fysiekjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol: http://glamora.ma/2014/01/het_instagram_account_van_een.html
Haha, geintje man. xDD Staat er wel op. Klinkt goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fuck man. Ik denk dat die specifieke labels geen overeenkomst met Spotify hebben ofzo?!
ohquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, geintje man. xDD Staat er wel op. Klinkt goed.
lol dagt alquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, geintje man. xDD Staat er wel op. Klinkt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |