quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef TwentyFourr het volgende:
Hij rook waarschijnlijk dat je interesse had in meer dan 43 kilo gewicht op je rug.
Ja hij was een stuk jonger dan ik en daarom wilde hij arrogant doen, ik ben 34 hij ergens rond de 20?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Tassendief het volgende:
En hoe was je gevoel in je onderbuik voelde jij je eigen trots.
Ja maar ook hij is niet bestand tegen een mes of kogel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Lejenk het volgende:
En TS, spierpijn nu omdat je het verkeerd deed?
Tevens, die gasten doen allemaal kung-fu enzo.
Heb je wel je burgerplicht gedaan en gezegd dat hij moest oprotten naar zijn eigen land?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ja hij was een stuk jonger dan ik en daarom wilde hij arrogant doen, ik ben 34 hij ergens rond de 20?
wat? bitchboy, ik hield voet bij stuk en kwam voor mijzelf op. Hoezo, bitch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef rosalinde93 het volgende:
Snel een topic maken, onzekere bitchboy.
Bedankt er kwam cola uit m'n neusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
En toen had je keiharde huilseks met hem achter de lockers?
Inderdaad, volgende keer, rapporteer ik hem aan de leiding.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef eend112 het volgende:
Heb nog nooit een Aziaat in de sportschool gezien, maar wat een bemoeial was dat zeg TS.
nooit fucken met een chinees als ie zich kleed als een chineesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ja maar ook hij is niet bestand tegen een mes of kogel.
Nee want hij beweerde uit een Westers land te komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Heb je wel je burgerplicht gedaan en gezegd dat hij moest oprotten naar zijn eigen land?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Bedankt er kwam cola uit m'n neus
hee dit is niet grappig man, ik wil een vervelden situatie aankaarten en mijzelf luchten, dan kom jij hiermee om mij te bespottenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
En toen had je keiharde huilseks met hem achter de lockers?
Nee hij droeg een tanktopquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nooit fucken met een chinees als ie zich kleed als een chinees
lifetip #42
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |