Waarom denk je dat hij mij helpen wou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de eerste plaats niet zo over de zeik raken van het feit dat iemand je wil helpen?
Waarom denk jij van niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij mij helpen wou?
Mag je denken hoor, maar je hebt blijkbaar niet echt indruk op me gemaakt. Ik zie zoveel marginale usertjes de hele dag, die kan ik echt niet allemaal onthouden.quote:
quote:
En hoe zei je dat dan precies? Kom op zeg...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:28 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Omdat boze blik, vooral nadat ik hem verteld had, zijn advies niet te waarderen.
Niks mis met een allochtoon zijn, maar helaas voor jou ben ik dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Allochtoon zijn is toch beter dan klootzak?
Lachen gieren brullen met deze TS!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dat als ik hem niet vanzelf om advies vraag, dat hij het dan ook niet hoeft te geven. En verder, om mijn punt kracht bij te zetten, zei ik dat ook ik advies door zn strot kon duwen, en deed dat dan ook, door met een voorbeeld te komen over zijn, niet vlak genoeg liggende knieen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe zei je dat dan precies? Kom op zeg...
Niet als je beide als scheldwoord gebruikt hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ook een lul TS? Iemand lopen uitschelden die je wil helpen? Ik zou ook goed pissig op je worden..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:31 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dat als ik hem niet vanzelf om advies vraag, dat hij het dan ook niet hoeft te geven. En verder, om mijn punt kracht bij te zetten, zei ik dat ook ik advies door zn strot kon duwen, en deed dat dan ook, door met een voorbeeld te komen over zijn, niet vlak genoeg liggende knieen.
Dus jij zegt hiermee gelijk dat allochtoon een belediging is?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je beide als scheldwoord gebruikt he
Nee, ik zeg dat JIJ het gebruikt als scheldwoord.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:32 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus jij zegt hiermee gelijk dat allochtoon een belediging is?
ik heb hem niet gescholden. Ik zei alleen maar dat hij zijn bek moest houden en of hij een Chinees was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ook een lul TS? Iemand lopen uitschelden die je wil helpen? Ik zou ook goed pissig op je worden..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:34 schreef G.R.S. het volgende:
waarom twee dumbbells voor een one-arm tricep extension?
Dat is inderdaad heel vriendelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
ik heb hem niet gescholden. Ik zei alleen maar dat hij zijn bek moest houden en of hij een Chinees was.
omdat ze liggen in paren op de rekken, en ik kan toch niet het ene halen zonder het andere.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:34 schreef G.R.S. het volgende:
waarom twee dumbbells voor een one-arm tricep extension?
Nee maar dat kwam pas achteraf, nadat hij mij had uitgelachen met zn twee blanke vriendjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel vriendelijk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |