Waarom denk je dat hij mij helpen wou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de eerste plaats niet zo over de zeik raken van het feit dat iemand je wil helpen?
Waarom denk jij van niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij mij helpen wou?
Mag je denken hoor, maar je hebt blijkbaar niet echt indruk op me gemaakt. Ik zie zoveel marginale usertjes de hele dag, die kan ik echt niet allemaal onthouden.quote:
quote:
En hoe zei je dat dan precies? Kom op zeg...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:28 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Omdat boze blik, vooral nadat ik hem verteld had, zijn advies niet te waarderen.
Niks mis met een allochtoon zijn, maar helaas voor jou ben ik dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Allochtoon zijn is toch beter dan klootzak?
Lachen gieren brullen met deze TS!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dat als ik hem niet vanzelf om advies vraag, dat hij het dan ook niet hoeft te geven. En verder, om mijn punt kracht bij te zetten, zei ik dat ook ik advies door zn strot kon duwen, en deed dat dan ook, door met een voorbeeld te komen over zijn, niet vlak genoeg liggende knieen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe zei je dat dan precies? Kom op zeg...
Niet als je beide als scheldwoord gebruikt hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ook een lul TS? Iemand lopen uitschelden die je wil helpen? Ik zou ook goed pissig op je worden..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:31 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dat als ik hem niet vanzelf om advies vraag, dat hij het dan ook niet hoeft te geven. En verder, om mijn punt kracht bij te zetten, zei ik dat ook ik advies door zn strot kon duwen, en deed dat dan ook, door met een voorbeeld te komen over zijn, niet vlak genoeg liggende knieen.
Dus jij zegt hiermee gelijk dat allochtoon een belediging is?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je beide als scheldwoord gebruikt he
Nee, ik zeg dat JIJ het gebruikt als scheldwoord.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:32 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus jij zegt hiermee gelijk dat allochtoon een belediging is?
ik heb hem niet gescholden. Ik zei alleen maar dat hij zijn bek moest houden en of hij een Chinees was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ook een lul TS? Iemand lopen uitschelden die je wil helpen? Ik zou ook goed pissig op je worden..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:34 schreef G.R.S. het volgende:
waarom twee dumbbells voor een one-arm tricep extension?
Dat is inderdaad heel vriendelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
ik heb hem niet gescholden. Ik zei alleen maar dat hij zijn bek moest houden en of hij een Chinees was.
omdat ze liggen in paren op de rekken, en ik kan toch niet het ene halen zonder het andere.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:34 schreef G.R.S. het volgende:
waarom twee dumbbells voor een one-arm tricep extension?
Nee maar dat kwam pas achteraf, nadat hij mij had uitgelachen met zn twee blanke vriendjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel vriendelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:36 schreef deadprez het volgende:
Doe eens een linkje naar dat topic over racisme van je, want zelfs met de search kan ik het niet vinden.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je mening over een bevolkingsgroep baseren op een enkele ervaring.
Lange tenen of klein pikkie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:36 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Nee maar dat kwam pas achteraf, nadat hij mij had uitgelachen met zn twee blanke vriendjes.
zie editquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:38 schreef deadprez het volgende:
Het enige dat ik sinds 1 januari en nu van je vind is een topic over Microsoft en dit topic.
angst, en assertiviteitquote:
NWS / Rassen blijven gescheiden leven in de Verenigde Statenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
Oh, ik had alleen in klb gezocht, nvm. Ik kan me dat topic wel herinneren, maar wist echt niet meer dat jij daar de TS van was.
Angst? Voor een mini-Aziaat met lubberarmpjes? En agressief doen = assertiviteit??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
zie edit
[..]
angst, en assertiviteit
Je kan niet uit die post halen dat ik al doorhad om welk topic het ging?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
NWS / Rassen blijven gescheiden leven in de Verenigde Staten
Dus jij gaf mij de schuld van, dat er later enkele racisten een discussie met jou begonnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
Oh, ik had alleen in klb gezocht, nvm. Ik kan me dat topic wel herinneren, maar wist echt niet meer dat jij daar de TS van was.
Waar heb ik dat gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus jij gaf mij de schuld van, dat er later enkele racisten een discussie met jou begonnen.
Nou ik bedoelde dat het geen bodybuilder was, maar wel waren zijn spieren toch genoeg ontwikkeld hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Angst? Voor een mini-Aziaat met lubberarmpjes? En agressief doen = assertiviteit??
Ken dat topic niet. Maar je profileert je hier niet direct als iemand die tegen rascisme is hoor..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus jij gaf mij de schuld van, dat er later enkele racisten een discussie met jou begonnen.
Hoeveel veranderingen breng je nog aan in je verhaal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:44 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde dat het geen bodybuilder was, maar wel waren zijn spieren toch genoeg ontwikkeld hoor.
.. watquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:44 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
In dit topic, de haatvolle manier waar je tegen mij aan zat te schelden.
Wrong. Ik ben tegen haat, niet per se tegen racisme.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken dat topic niet. Maar je profileert je hier niet direct als iemand die tegen rascisme is hoor..
Wees er vooral trots op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wrong. Ik ben tegen haat, niet per se tegen racisme.
Wat versta je NIET??!!??!!!?? aan intimiderend gedrag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel veranderingen breng je nog aan in je verhaal?
Right dus: je bent niet perse tegen racisme zeg je ZELFquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wrong. Ik ben tegen haat, niet per se tegen racisme.
Doe maar rustig hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:46 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wat versta je NIET??!!??!!!?? aan intimiderend gedrag?
Dat hoort in een sportschool al helemaal niet.
Daar heb je mij al eens van beticht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
.. watBen je nou aan het trollen, of wat?
Ik vind JOU de bullebak, begreep je dat nog niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:46 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wat versta je NIET??!!??!!!?? aan intimiderend gedrag?
Dat hoort in een sportschool al helemaal niet.
Survival of the fittest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Right dus: je bent niet perse tegen racisme zeg je ZELF
Kerel, ik heb geen idee wie je bent. Het zal best dat ik je voor racist uitgemaakt heb, daar zal ik vast een goede reden voor gehad hebben. Je zegt nota bene zelf dat je niet per se tegen racisme bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:47 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Daar heb je mij al eens van beticht.
Dus dat lijkt een soort van reddingsfrase van jou te zijn. Je gebruikt al vaker wanneer het je te heet onder de voeten wordt.
Van mij mag die Aziaat die race winnen.. Wat ben jij een lul zeg..quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:47 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Survival of the fittest.
Overlevingsdrang.
Witte puntmuts much?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:48 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
In sommige gevallen, zorgt het voor een fatsoenlijkere maatschappij.
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:48 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
In sommige gevallen, zorgt het voor een fatsoenlijkere maatschappij.
Hang nou niet het heilig boontje uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kerel, ik heb geen idee wie je bent. Het zal best dat ik je voor racist uitgemaakt heb, daar zal ik vast een goede reden voor gehad hebben. Je zegt nota bene zelf dat je niet per se tegen racisme bent.
shiit
Geen racisten in dat topic, gewoon vriendelijke mensen die van gedachten wisselen en wellicht anders zijn gaan denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Kom we gaan roken en stoom afblazenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef deadprez het volgende:
Godver, dit kan toch niet serieus zijn hè.
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom we gaan roken en stoom afblazen
Je bent echt héél dom, of een hele slechte troll.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Hang nou niet het heilig boontje uit.
Of jij ben t een domme racist..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:50 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dan heb je het mis, of steek je je kop in het zand.
Die noemt deadprez allemaal racisten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Geen racisten in dat topic, gewoon vriendelijke mensen die van gedachten wisselen en wellicht anders zijn gaan denken
Hou lekker voor jezelf dan maarquote:
Weer teruggevallen tot schelden. Verbaast me niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent echt héél dom, of een hele slechte troll.
Iemand een racist noemen is te makkelijk en cliche. Er is altijd iets meer achter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of jij ben t een domme racist..
En nu ga ik roken..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:51 schreef arjan1112 het volgende:
Noem dan eens een voorbeeld van een racistisch land waar geen geweld tegen bevolkingsgroepen plaatsvind en waar het verder best ok gaat
Ik noem je niet zo, dat doe je zelf..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:52 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Iemand een racist noemen is te makkelijk en cliche. Er is altijd iets meer achter.
Zie je, je benoemt jezelf tot racist. Ik doe dat niet..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik was niet eens zo racist, totdat ik die Oosterse vandaag meemaakte.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik was niet eens zo racist, totdat ik die Oosterse vandaag meemaakte.
Nee, wij roken on topic..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Zei je nou juist niet, dat je weg ging om te roken?
Racisten zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:.
[..]
Zie je, je benoemt jezelf tot racist. Ik doe dat niet..
Nee, ze zei dat ze ging roken, niet dat ze daarvoor weg zou gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Zei je nou juist niet, dat je weg ging om te roken?
trolololquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Racisten zijn ook gewoon mensen hoor.
Verwerpelijke mensen, net als bijv. moordenaars..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Racisten zijn ook gewoon mensen hoor.
Als je maar 1 nodig hebt, dan wel. Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:35 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
omdat ze liggen in paren op de rekken, en ik kan toch niet het ene halen zonder het andere.
Amen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ja wat is eigenlijk het probleem met een racist, waarom moet die agressief bejegend worden? Dat is juist discriminatie tegen racisten, als je echt tolerant bent dan tolereer je racistisch gedrag ook, of beantwoord je het i.i.g niet met geweld
welterusten mattiequote:
Dat verknoeit de boel voor de rest, want ze weten niet wie wat heeft en zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je maar 1 nodig hebt, dan wel. Ik zie het probleem niet
Truste Arjan..:W Moordenaars berichten is zeker ook discriminatie volgens jou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ja wat is eigenlijk het probleem met een racist, waarom moet die agressief bejegend worden? Dat is juist discriminatie tegen racisten, als je echt tolerant bent dan tolereer je racistisch gedrag ook, of beantwoord je het i.i.g niet met geweld
Racisten zijn "mannetjes"die.. Owh laat ook maar..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:00 schreef arjan1112 het volgende:
Nou een moordenaar is wel ernstiger dan een mannetje die iemand uitscheld ofzo
Ja, inderdaad. Pas als een land een racistische premier heeft, kunnen er verschrikkelijke dingen gebeuren. Kijk maar naar de KKK... oh wacht..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:04 schreef arjan1112 het volgende:
Als de Premier een racist is ofzoiets ja
Baat knap ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:04 schreef hugecooll het volgende:
Baat knap om zo de aandacht op jezelf gericht te houden dat Whiskers ongeschonden uit dit nachtelijke KLB-topic lijkt te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |