quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:47 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Survival of the fittest.
Overlevingsdrang.
Witte puntmuts much?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:48 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
In sommige gevallen, zorgt het voor een fatsoenlijkere maatschappij.
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:48 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
In sommige gevallen, zorgt het voor een fatsoenlijkere maatschappij.
Hang nou niet het heilig boontje uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kerel, ik heb geen idee wie je bent. Het zal best dat ik je voor racist uitgemaakt heb, daar zal ik vast een goede reden voor gehad hebben. Je zegt nota bene zelf dat je niet per se tegen racisme bent.
shiit
Geen racisten in dat topic, gewoon vriendelijke mensen die van gedachten wisselen en wellicht anders zijn gaan denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus jij gaf mij de schuld van, dat er later enkele racisten een discussie met jou begonnen.
Kom we gaan roken en stoom afblazenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef deadprez het volgende:
Godver, dit kan toch niet serieus zijn hè.
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom we gaan roken en stoom afblazen
Je bent echt héél dom, of een hele slechte troll.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Hang nou niet het heilig boontje uit.
Of jij ben t een domme racist..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:50 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dan heb je het mis, of steek je je kop in het zand.
Die noemt deadprez allemaal racisten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Geen racisten in dat topic, gewoon vriendelijke mensen die van gedachten wisselen en wellicht anders zijn gaan denken
Hou lekker voor jezelf dan maarquote:
Weer teruggevallen tot schelden. Verbaast me niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent echt héél dom, of een hele slechte troll.
Iemand een racist noemen is te makkelijk en cliche. Er is altijd iets meer achter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of jij ben t een domme racist..
En nu ga ik roken..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:51 schreef arjan1112 het volgende:
Noem dan eens een voorbeeld van een racistisch land waar geen geweld tegen bevolkingsgroepen plaatsvind en waar het verder best ok gaat
Ik noem je niet zo, dat doe je zelf..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:52 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Iemand een racist noemen is te makkelijk en cliche. Er is altijd iets meer achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |