quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:36 schreef deadprez het volgende:
Doe eens een linkje naar dat topic over racisme van je, want zelfs met de search kan ik het niet vinden.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je mening over een bevolkingsgroep baseren op een enkele ervaring.
Lange tenen of klein pikkie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:36 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Nee maar dat kwam pas achteraf, nadat hij mij had uitgelachen met zn twee blanke vriendjes.
zie editquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:38 schreef deadprez het volgende:
Het enige dat ik sinds 1 januari en nu van je vind is een topic over Microsoft en dit topic.
angst, en assertiviteitquote:
NWS / Rassen blijven gescheiden leven in de Verenigde Statenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
Oh, ik had alleen in klb gezocht, nvm. Ik kan me dat topic wel herinneren, maar wist echt niet meer dat jij daar de TS van was.
Angst? Voor een mini-Aziaat met lubberarmpjes? En agressief doen = assertiviteit??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
zie edit
[..]
angst, en assertiviteit
Je kan niet uit die post halen dat ik al doorhad om welk topic het ging?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
NWS / Rassen blijven gescheiden leven in de Verenigde Staten
Dus jij gaf mij de schuld van, dat er later enkele racisten een discussie met jou begonnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
Oh, ik had alleen in klb gezocht, nvm. Ik kan me dat topic wel herinneren, maar wist echt niet meer dat jij daar de TS van was.
Waar heb ik dat gedaan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus jij gaf mij de schuld van, dat er later enkele racisten een discussie met jou begonnen.
Nou ik bedoelde dat het geen bodybuilder was, maar wel waren zijn spieren toch genoeg ontwikkeld hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Angst? Voor een mini-Aziaat met lubberarmpjes? En agressief doen = assertiviteit??
Ken dat topic niet. Maar je profileert je hier niet direct als iemand die tegen rascisme is hoor..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus jij gaf mij de schuld van, dat er later enkele racisten een discussie met jou begonnen.
Hoeveel veranderingen breng je nog aan in je verhaal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:44 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde dat het geen bodybuilder was, maar wel waren zijn spieren toch genoeg ontwikkeld hoor.
.. watquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:44 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
In dit topic, de haatvolle manier waar je tegen mij aan zat te schelden.
Wrong. Ik ben tegen haat, niet per se tegen racisme.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken dat topic niet. Maar je profileert je hier niet direct als iemand die tegen rascisme is hoor..
Wees er vooral trots op.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wrong. Ik ben tegen haat, niet per se tegen racisme.
Wat versta je NIET??!!??!!!?? aan intimiderend gedrag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel veranderingen breng je nog aan in je verhaal?
Right dus: je bent niet perse tegen racisme zeg je ZELFquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wrong. Ik ben tegen haat, niet per se tegen racisme.
Doe maar rustig hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:46 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wat versta je NIET??!!??!!!?? aan intimiderend gedrag?
Dat hoort in een sportschool al helemaal niet.
Daar heb je mij al eens van beticht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
.. watBen je nou aan het trollen, of wat?
Ik vind JOU de bullebak, begreep je dat nog niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:46 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wat versta je NIET??!!??!!!?? aan intimiderend gedrag?
Dat hoort in een sportschool al helemaal niet.
Survival of the fittest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Right dus: je bent niet perse tegen racisme zeg je ZELF
Kerel, ik heb geen idee wie je bent. Het zal best dat ik je voor racist uitgemaakt heb, daar zal ik vast een goede reden voor gehad hebben. Je zegt nota bene zelf dat je niet per se tegen racisme bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:47 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Daar heb je mij al eens van beticht.
Dus dat lijkt een soort van reddingsfrase van jou te zijn. Je gebruikt al vaker wanneer het je te heet onder de voeten wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |