Zie je, je benoemt jezelf tot racist. Ik doe dat niet..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik was niet eens zo racist, totdat ik die Oosterse vandaag meemaakte.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik was niet eens zo racist, totdat ik die Oosterse vandaag meemaakte.
Nee, wij roken on topic..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Zei je nou juist niet, dat je weg ging om te roken?
Racisten zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:.
[..]
Zie je, je benoemt jezelf tot racist. Ik doe dat niet..
Nee, ze zei dat ze ging roken, niet dat ze daarvoor weg zou gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Zei je nou juist niet, dat je weg ging om te roken?
trolololquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Racisten zijn ook gewoon mensen hoor.
Verwerpelijke mensen, net als bijv. moordenaars..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:56 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Racisten zijn ook gewoon mensen hoor.
Als je maar 1 nodig hebt, dan wel. Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:35 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
omdat ze liggen in paren op de rekken, en ik kan toch niet het ene halen zonder het andere.
Amen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ja wat is eigenlijk het probleem met een racist, waarom moet die agressief bejegend worden? Dat is juist discriminatie tegen racisten, als je echt tolerant bent dan tolereer je racistisch gedrag ook, of beantwoord je het i.i.g niet met geweld
welterusten mattiequote:
Dat verknoeit de boel voor de rest, want ze weten niet wie wat heeft en zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je maar 1 nodig hebt, dan wel. Ik zie het probleem niet
Truste Arjan..:W Moordenaars berichten is zeker ook discriminatie volgens jou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ja wat is eigenlijk het probleem met een racist, waarom moet die agressief bejegend worden? Dat is juist discriminatie tegen racisten, als je echt tolerant bent dan tolereer je racistisch gedrag ook, of beantwoord je het i.i.g niet met geweld
Racisten zijn "mannetjes"die.. Owh laat ook maar..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:00 schreef arjan1112 het volgende:
Nou een moordenaar is wel ernstiger dan een mannetje die iemand uitscheld ofzo
Ja, inderdaad. Pas als een land een racistische premier heeft, kunnen er verschrikkelijke dingen gebeuren. Kijk maar naar de KKK... oh wacht..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:04 schreef arjan1112 het volgende:
Als de Premier een racist is ofzoiets ja
Baat knap ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:04 schreef hugecooll het volgende:
Baat knap om zo de aandacht op jezelf gericht te houden dat Whiskers ongeschonden uit dit nachtelijke KLB-topic lijkt te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |