u wot m8quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom geen trio met die neef en chick...? Ik had het wel geweten lol.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hey weissman (niet tegen weissman)
swsooquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij echt een keiharde Achterhoeker was met Yuri. Lekker Yolo autocrossen enzulks
Hoezo is dat erg? Als je bijv. jaren in een ander land woont, dan krijg je ook een ander accent. Volgens mij ligt een accent niet vast.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Aware.
Maar er is 1 ding erger, en dat is provincialen met een nep aangenomen westers accent.
Sowieso komt er na station zevenaar niks goeds meer die richting op.
Daar gaan we dus eten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gauchos. Op het vrijthof, vlak naast de McDonald's[ afbeelding ]
http://www.gauchosgrill.nl/home/home.html
Haha mijn familie komt allemaal uit Salland, omgeving Deventer enzo. En die zijn wel zo ja. M'n pa had vroeger zo'n volkswagen kever omgebouwd tot crossauto waarmee hij door het bos ging. Iedereen heeft een slagerij of is veehandelaar, ze hebben een oude Mercedes met hoefijzer in de grille enzquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij echt een keiharde Achterhoeker was met Yuri. Lekker Yolo autocrossen enzulks
Iedereen heeft paarden bij huis, rijdt cross/paard wedstrijden en handelt in auto's. Iedereen heeft ooit een Puch gehad en kan trekker rijden. Tevens kent iedereen elkaar en "Ie bint er ene van [achternaam] he, ja ik heb nog vrogger mit oewn pa bla bla".quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha mijn familie komt allemaal uit Salland, omgeving Deventer enzo. En die zijn wel zo ja. M'n pa had vroeger zo'n volkswagen kever omgebouwd tot crossauto waarmee hij door het bos ging. Iedereen heeft een slagerij of is veehandelaar, ze hebben een oude Mercedes met hoefijzer in de grille enz
Zo waar dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Iedereen heeft paarden bij huis, rijdt cross/paard wedstrijden en handelt in auto's. Iedereen heeft ooit een Puch gehad en kan trekker rijden. Tevens kent iedereen elkaar en "Ie bint er ene van [achternaam] he, ja ik heb nog vrogger mit oewn pa bla bla".
Prima in deze bulktijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:41 schreef McNulty het volgende:
Vanmorgen op een nieuwe weegschaal gestaan gewoon 2,5 kilo zwaarder. Fuck is dit?
Kreidler ftw.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Iedereen heeft paarden bij huis, rijdt cross/paard wedstrijden en handelt in auto's. Iedereen heeft ooit een Puch gehad en kan trekker rijden. Tevens kent iedereen elkaar en "Ie bint er ene van [achternaam] he, ja ik heb nog vrogger mit oewn pa bla bla".
Holy fuck, jij zit ook al best wel lang op FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
aantal posts: 39.992
Nu nog maar 7 brahs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |