goed voor de squat stabilityquote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Loool, eerst twee penissen en nu een gemuteerde teen. Waar gaat het heen jongens.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.reddit.com/r/WTF/comments/1u8zd5/my_mutated_toe/
Staat er niet op man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef VMSDKR het volgende:
Deze staat op Spotify Yuri, dat weet ik bijna 100% zeker:
hij heeft wel een streef fysiekjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol: http://glamora.ma/2014/01/het_instagram_account_van_een.html
Haha, geintje man. xDD Staat er wel op. Klinkt goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fuck man. Ik denk dat die specifieke labels geen overeenkomst met Spotify hebben ofzo?!
ohquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, geintje man. xDD Staat er wel op. Klinkt goed.
lol dagt alquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, geintje man. xDD Staat er wel op. Klinkt goed.
Ik vind jou meer een type voor r/realgirlsquote:
Remy LaCroix - I'm a good girl, I promise... [vine]quote:
Ja, en als je de comments wilt lezen moet je op ".... comments/reacties" klikken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is Reddit bizar kut. Ik moet elke keer op het titeltje klikken om een plaatje te zien?
Hakkende, stampende Turk? Wat is dese?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Montelly het volgende:
Ik moet gewoon een keer naar Dominator
![]()
![]()
![]()
WAKE UP! LASDJHFASDJFASDJFSDFGHASIAB MAKE UP! DJNVASKJDVSDVNSAKJDNACSKDJCN SHAKE UP!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn son: http://www.reddit.com/r/A(...)so_whats_the/cegtw5i
Verder: http://www.reddit.com/r/M(...)workoutpumpup_songs/
Geloof me maar. Het is voor iedereens bestwil.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is Reddit bizar kut. Ik moet elke keer op het titeltje klikken om een plaatje te zien?
Ja echt een bescheten interface dat, onoverzichtelijke troep. Ik kom af en toe daar als iemand een linkje post, maar zeld op die site rondkijken trek ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Tussen de wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Veel plezier tussen de sjengen vanavond
Dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt een bescheten interface dat, onoverzichtelijke troep. Ik kom af en toe daar als iemand een linkje post, maar zeld op die site rondkijken trek ik gewoon niet.
Dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ik klik wel steeds op die shit van jullie voor de lulz maar zelf rondscrollen no thanks jeff.
Muscle confusion naar een hoger level.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al raar
KLB / Aziaat in de sportschool doet vervelend
Maar kennelijk raken andere gasten in de war als ze maar een dumbbell in het rek zien liggen.
Daarom app gebruiken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt een bescheten interface dat, onoverzichtelijke troep. Ik kom af en toe daar als iemand een linkje post, maar zeld op die site rondkijken trek ik gewoon niet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb geneukt.. Eerste keer sex dit jaar.
Bachelor ja, dit is je Master.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die had ik 5 jaar geleden al gehaald.
Sjengen??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Veel plezier tussen de sjengen vanavond
Hahaha. Echt hé. Die middag was ze hitsig en die avond was het al raak. Zeker in natura betaald of zo.quote:
Haten omdat je zelf droog staatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Echt hé. Die middag was ze hitsig en die avond was het al raak. Zeker in natura betaald of zo.
Je zult versteld staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haten omdat je zelf droog staatZelfs Dima doet dat niet
Heb jij echt met msmessy?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haten omdat je zelf droog staatZelfs Dima doet dat niet
Can't you fuckin' read?quote:
Het lezen was niet zo zeer het probleem. Geloven wat er stond wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Weissman het volgende:
Wie was nog meer bij die nieuwjaarsduik bois ?
[ afbeelding ]
Binnenkort ga ik ook progressiepics posten in die andere reeks.
[..]
Can't you fuckin' read?
Want ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef McNulty het volgende:
Het lezen was niet zo zeer het probleem. Geloven wat er stond wel.
Lol, je lijkt op Murda Turk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Weissman het volgende:
Wie was nog meer bij die nieuwjaarsduik bois ?
[ afbeelding ]
Binnenkort ga ik ook progressiepics posten in die andere reeks.
[..]
Can't you fuckin' read?
Huh? Ik dacht dat hij een random pic postte.quote:
quote:
Oorspronkelijke inwoners van Maastricht. Houden veel van studenten en mensen die niet uit Limburg komen over t algemeenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tussen de wat?
Score vanavond: 3 ribs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |