Ja echt een bescheten interface dat, onoverzichtelijke troep. Ik kom af en toe daar als iemand een linkje post, maar zeld op die site rondkijken trek ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is Reddit bizar kut. Ik moet elke keer op het titeltje klikken om een plaatje te zien?
Tussen de wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Veel plezier tussen de sjengen vanavond
Dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt een bescheten interface dat, onoverzichtelijke troep. Ik kom af en toe daar als iemand een linkje post, maar zeld op die site rondkijken trek ik gewoon niet.
Dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ik klik wel steeds op die shit van jullie voor de lulz maar zelf rondscrollen no thanks jeff.
Muscle confusion naar een hoger level.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al raar
KLB / Aziaat in de sportschool doet vervelend
Maar kennelijk raken andere gasten in de war als ze maar een dumbbell in het rek zien liggen.
Daarom app gebruiken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt een bescheten interface dat, onoverzichtelijke troep. Ik kom af en toe daar als iemand een linkje post, maar zeld op die site rondkijken trek ik gewoon niet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb geneukt.. Eerste keer sex dit jaar.
Bachelor ja, dit is je Master.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die had ik 5 jaar geleden al gehaald.
Sjengen??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Veel plezier tussen de sjengen vanavond
Hahaha. Echt hé. Die middag was ze hitsig en die avond was het al raak. Zeker in natura betaald of zo.quote:
Haten omdat je zelf droog staatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Echt hé. Die middag was ze hitsig en die avond was het al raak. Zeker in natura betaald of zo.
Je zult versteld staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haten omdat je zelf droog staatZelfs Dima doet dat niet
Heb jij echt met msmessy?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haten omdat je zelf droog staatZelfs Dima doet dat niet
Can't you fuckin' read?quote:
Het lezen was niet zo zeer het probleem. Geloven wat er stond wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Weissman het volgende:
Wie was nog meer bij die nieuwjaarsduik bois ?
[ afbeelding ]
Binnenkort ga ik ook progressiepics posten in die andere reeks.
[..]
Can't you fuckin' read?
Want ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef McNulty het volgende:
Het lezen was niet zo zeer het probleem. Geloven wat er stond wel.
Lol, je lijkt op Murda Turk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Weissman het volgende:
Wie was nog meer bij die nieuwjaarsduik bois ?
[ afbeelding ]
Binnenkort ga ik ook progressiepics posten in die andere reeks.
[..]
Can't you fuckin' read?
Huh? Ik dacht dat hij een random pic postte.quote:
quote:
Oorspronkelijke inwoners van Maastricht. Houden veel van studenten en mensen die niet uit Limburg komen over t algemeenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tussen de wat?
Score vanavond: 3 ribs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |