Deze rat was niet zo happy met aspartaam:quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef studentje85 het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk zo gevaarlijk is, dan moet het juist heel snel te meten zijn![]()
Oftewel: dan zou bij een kleine dosis al duidelijk die negatieve effecten te zien moeten zijn.
De vraag is natuurlijk al wat die percentages weergeven : gewichts-procent, volume-procent ?quote:Aspartame is composed of phenylalanine (50%), aspartic acid (40%) and methanol (10%).
Dus 1 rat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:46 schreef editoor het volgende:
[..]
Deze rat was niet zo happy met aspartaam:
[ afbeelding ]
Deze was ook niet zo blij:quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus 1 rat?
Ik ken mensen die gaan dood van 1 stukje pinda... wat is je punt?
nee natuurlijk niet, maar daarmee is niet gezegd dat het product zelf toxisch is onder normaal gebruik. Dat jíj er gevoelig voor bent wil niet zeggen dat de rest van de wereld het ook is. Omdat jij er gevoelig voor bent wil dat niet zeggen dat het schadelijk is voor de volksgezondheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef editoor het volgende:
[..]
De 1 is bij 1 glas alcohol dronken en de ander pas na 50 glazen. Elk lichaam is dus anders en daar zijn geen regels op te verzinnen, om dat voor iedereen recht te trekken.
Als jij een toxisch gevoel krijg van het drinken van een product, dan blijf jij dus lekker door drinken? Als er geen bewijs is dat het schadelijk is, waarom er dan mee ophouden?
dat hij zijn topic had moeten starten in BNW natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus 1 rat?
Ik ken mensen die gaan dood van 1 stukje pinda... wat is je punt?
Blij zien ze er niet uit, maar wat zien we hier? Dosering? Blootstelling? Bron?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Deze was ook niet zo blij:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik ook nergens, ik voel mij er gewoon toxisch bij het drinken van die producten, over hoe schadelijk het is kan ik weinig zinnigs vertellen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar daarmee is niet gezegd dat het product zelf toxisch is onder normaal gebruik. Dat jíj er gevoelig voor bent wil niet zeggen dat de rest van de wereld het ook is. Omdat jij er gevoelig voor bent wil dat niet zeggen dat het schadelijk is voor de volksgezondheid.
http://www.aspartaam.nl/e(...)aam_experiment1.htmlquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:53 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Blij zien ze er niet uit, maar wat zien we hier? Dosering? Blootstelling? Bron?
jij linkt het aan aspartaam en dat daarmee mede wordt bewezen dat aspartaam schadelijk isquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:53 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, ik voel mij er gewoon toxisch bij het drinken van die producten, over hoe schadelijk het is kan ik weinig zinnigs vertellen.
Ook bij producten met andere zoetstoffen heb ik er last van, daar wordt ook over gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij linkt het aan aspartaam en dat daarmee mede wordt bewezen dat aspartaam schadelijk is.
Zo blijven we aan de gang. Dan drink je het toch gewoon niet, zoals die vriendin van mij geen gluten meer nuttigd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef editoor het volgende:
[..]
Ook bij producten met andere zoetstoffen heb ik er last van, daar wordt ook over gewaarschuwd.
Punt is dat niks je overtuigd. Blijf het vooral drinken want zolang er geen bewijs is, is het niet schadelijk. Dat is jouw motto.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zo blijven we aan de gang.
Er wordt sowieso overal voor gewaarschuwd tegenwoordig.
Alles is tegenwoordig ook kankerverwekkend.
En in dit topic hebben we geleerd dat aspartaam zelfs aids kan veroorzaken
Ik ben wel uitgeleerd voor vandaag
Ja dat ziet er wel heel erg wetenschappelijk uitquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:55 schreef editoor het volgende:
[..]
http://www.aspartaam.nl/e(...)aam_experiment1.html
Dit onderzoek kun je zelf ook doen.
mijn rat kreeg ook dat soort tumoren en heeft nooit aspartaam gegetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:55 schreef editoor het volgende:
[..]
http://www.aspartaam.nl/e(...)aam_experiment1.html
Dit onderzoek kun je zelf ook doen.
En dat kun je van mensen niet zeggenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mijn rat kreeg ook dat soort tumoren en heeft nooit aspartaam gegeten
ratten krijgen nou eenmaal veel kanker doordat ze compleet doorgefokt zijn
zeer zeker wel: vroeger ging men dood door erfelijke afwijkingen, tegenwoordig leven ze door en planten zich zelfs voortquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef editoor het volgende:
[..]
En dat kun je van mensen niet zeggen
Daar staat wel de medische wereld tegenover. Je kunt niet zeggen dat we kansloos tegen ziektes of erfelijke ziektes zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zeer zeker wel: vroeger ging men dood door erfelijke afwijkingen, tegenwoordig leven ze door en planten zich zelfs voort
kan nooit goed zijn op de lange termijn
Mijn motto omdat gerenomeerde en gevestigde wetenschappers aangeven dat het kan bij normaal gebruik. Jouw moto is dat omdat jij er last van hebt het dus maar slecht is en je probeert dat te bewijzen door met een aluhoedjes site te komen. Succes, ik ga trainenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Punt is dat niks je overtuigd. Blijf het vooral drinken want zolang er geen bewijs is, is het niet schadelijk. Dat is jouw motto.
Users komen met wetenschappelijke onderbouwde reacties en TS verdedigt zich met het feit dat hij zich 'lichamelijk in onbalans' voelt als die cola-light drinkt. Sterke discussie welquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper, dus ik kan je hier niet in tegenspreken of gelijk geven.
Ik kan alleen uit de praktijk spreken en als ik een paar glazen light drink, dan voel ik mij lichamelijk in onbalans(ik voel het als een vergiftiging) Daar wordt in artikel ook over gesproken. Dat geeft natuurlijk nog niet aan of het schadelijk is of niet, maar duidelijk is dat het effect op mensen geen zuivere koffie is.
En welke betrouwbare feiten heb je naar voren gebracht die licht op dit onderwerp zet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:57 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Users komen met wetenschappelijke onderbouwde reacties en TS verdedigt zich met het feit dat hij zich 'lichamelijk in onbalans' voelt als die cola-light drinkt. Sterke discussie wel
Dat is een hele andere discussie. Kijk even naar de de post die ik quote.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:04 schreef editoor het volgende:
[..]
En welke betrouwbare feiten heb je naar voren gebracht die licht op dit onderwerp zet?
Onderzoeken zijn namelijk geen reet waard, omdat er geen consensus is tussen de wetenschappers en dus iedereen maar wat kan roepen over aspartaam. Feit blijft dat geen enkele wetenschapper meer serieus wordt genomen als het gaat over dit onderwerp. Je kan dus zeggen dat de zoetstoffen industrie het hebben gewonnen en dat we heel lang zullen moeten wachten op een doorbrekend onderzoek die precies weet wat het goedje doet. Het is eigenlijk een wonder dat we het bij tabak zijn gaan inzien, want dat had ook nog wel 100 jaar langer kunnen duren. Zolang je maar hard genoeg roept dat het niet zo is, blijkt prima te werken.
Goede bron hoor!quote:De opkomst van het zogenoemde ‘ruimte-weer’ (space weather) houdt direct verband met diepgaande planetaire veranderingen, maar ook met het stijgend aantal UFO-spottings van niet-mechanische aard. Een toenemende instroom van kosmische hoogfrequente energie op Aarde vormt een bedreiging voor onze van technologie afhankelijke wereld, maar fungeert tevens als update van ons DNA. De kosmos laat steeds duidelijker van zich horen in haar roep om een innerlijke en uiterlijke schoonmaak als noodzakelijke voorwaarde voor herstel en toetreding tot een geheel nieuwe, en tegelijkertijd oorspronkelijke natuurlijke orde.
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M53&l=NL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |